Gå til innhold

Helene Ragnhild


PippiLa

Anbefalte innlegg

Ser at hun nå skriver hun tar en pause fra bloggingen, fordi hun ikke orker mer negativitet og kritikk fra leserne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Sandie skrev:

Ser at hun nå skriver hun tar en pause fra bloggingen, fordi hun ikke orker mer negativitet og kritikk fra leserne.

Da er det kanskje en idé å gå gjennom lesernes kommentarer og gå litt inn i seg selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er glad for at hun ble gravid og straks et klar til å føde. Men hva er greia med alle de fødselsforberedende tingene? Dadler liksom?

Jeg tror kroppen vet hva den skal når det er tid for å føde.. 

I tillegg synes jeg det blir litt vel mye rosahysteri og sukkersøte jenterom..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg er glad for at hun ble gravid og straks et klar til å føde. Men hva er greia med alle de fødselsforberedende tingene? Dadler liksom?

Jeg tror kroppen vet hva den skal når det er tid for å føde.. 

I tillegg synes jeg det blir litt vel mye rosahysteri og sukkersøte jenterom..

Jeg tror også kroppen sier fra selv, men det er mange av de tipsene som kan lette fødselen og gjøre den raskere og mer effektiv faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Akvarium85 skrev:

Jeg tror også kroppen sier fra selv, men det er mange av de tipsene som kan lette fødselen og gjøre den raskere og mer effektiv faktisk. :)

Mulig det.. Man finner sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tjente i hvertfall nok på andre sin sykdom til å kjøpe seg en Tesla... håper i det minste at folk ble friske av kurset hennes. :-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, T1gerlilje skrev:

Hun tjente i hvertfall nok på andre sin sykdom til å kjøpe seg en Tesla... håper i det minste at folk ble friske av kurset hennes. :-)

.. God bi(l)smak da? At det går an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, toothfairy skrev:

Lykke Marie 💕 Vakkert navn 

Ja, nydelig. Pilotfrue ville også kalle datteren sin for Lykke :), hvis det hadde blitt en jente.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, nydelig. Pilotfrue ville også kalle datteren sin for Lykke :), hvis det hadde blitt en jente.

De forandret det til Saga :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Diamant skrev:

De forandret det til Saga :)

Ja, det gjorde de jo ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun lasta opp de samme gravidmagebildene flere ganger? Bladde raskt nedover og så de samme bildene om og om igjen. Syns det er så rart når bloggere gjør det :klo: Har forøvrig ikke hørt om henne før i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så utrolig åpen hun er om fødselen på bloggen. Det står det respekt av. Alt som ikke glitrer og er rosa er kjærkomment i dette ellers så overflatiske og blankpolerte blogguniverset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...