Gå til innhold

Helene Ragnhild


PippiLa

Anbefalte innlegg

Nok en blogger som ikke gidder å merke innleggene med reklame:(

Det nyeste innlegget om brødboksen er jo åpenbart sponset eller annonse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om bloggeren før. Men irriterende når de ikke merker innleggene ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Liker henne veldig godt. Hun har en god utdannelse, kommer med gode råd og oppskrifter uten at det tipper over. Det eneste irriterende er de hyppige og intense snappene til tider.

Hun fikk endelig oppfylt den store drømmen om å bli gravid. Ble litt bekymret av det siste innlegget, men håper at hun lader opp i pausen og kommer sterkt tilbake :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei blogg med gode oppskrifter.Men hun virker veldig nærtagende i kommentarfeltet.Selv helt harmløse kommentarer som på ingen måte virker vondt ment blir tolket i verste mening og blåst opp til store diskusjoner.(Senest dette med de som spurte om den blå strikkeluen).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Sandie skrev:

Helt grei blogg med gode oppskrifter.Men hun virker veldig nærtagende i kommentarfeltet.Selv helt harmløse kommentarer som på ingen måte virker vondt ment blir tolket i verste mening og blåst opp til store diskusjoner.(Senest dette med de som spurte om den blå strikkeluen).

Så det var luen det gjaldt, ja.. Fikk ikke helt grep på hva det dreide seg om nemlig. Mulig det er mye hormoner som bidrar til at hun er ekstra sårbar. Selv er jeg gravid i 8. måned og kan skrive under på det med humørsvingninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne før hun ble gravid. Etter at hun ble gravid synes jeg hun har blitt så.. jeg klarer ikke å sette fingeren på det. Men hun virker så nedlatende og ikke-ydmyk, og det var veldig tydelig at hun ble så glad fordi hun får jente og at det var det hun ønsket seg mest. Jeg synes ikke noe om å ønske seg et spesifikt kjønn, egentlig, og i hvert fall ikke å si det høyt. Jeg synes også hun svarer veldig ufint i kommentarfeltet, selv på helt vanlige spørsmål, og med en litt bitchy tone avsluttet med blunkesmiley. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Så det var luen det gjaldt, ja.. Fikk ikke helt grep på hva det dreide seg om nemlig. Mulig det er mye hormoner som bidrar til at hun er ekstra sårbar. Selv er jeg gravid i 8. måned og kan skrive under på det med humørsvingninger.

Hun hadde strikket en blå lue,men siden hun venter en jentebaby valgte hun å gi bort luen til en venninne som har gutt.Det var noen som kommenterte at luen var så fin at hun burde beholdt den selv,fordi også jenter kan bruke blått.Det ble tatt opp som kritikk,og deretter fortsatte diskusjonen.Hun unnskyldte seg etterpå med at hun var gravid og hormonell,men synes hun har vært så nærtagende alltid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sandie skrev:

Hun hadde strikket en blå lue,men siden hun venter en jentebaby valgte hun å gi bort luen til en venninne som har gutt.Det var noen som kommenterte at luen var så fin at hun burde beholdt den selv,fordi også jenter kan bruke blått.Det ble tatt opp som kritikk,og deretter fortsatte diskusjonen.Hun unnskyldte seg etterpå med at hun var gravid og hormonell,men synes hun har vært så nærtagende alltid.

Oj oj, såpass ja.. Takk for opplysning :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. 

Hadde aldri hørt om henne før og måtte selvsagt sjekke ... og fant en primadonna.

Det var første og siste besøket i en blogg som er prikk lik dusinvis andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ovenfra og ned holdning på den dama der. Hun blir alltid ekstremt fornærmet om ikke alle jatter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion

Og alle de stakkarene hun lurer for sykt mye penger. Hørte at hun tok 5000kr for et nettkurs om kosthold som skulle gå over 8 uker?! Tror 7-800 meldte seg på. You do the math. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, goldlion skrev:

Og alle de stakkarene hun lurer for sykt mye penger. Hørte at hun tok 5000kr for et nettkurs om kosthold som skulle gå over 8 uker?! Tror 7-800 meldte seg på. You do the math. 

Hva i all verden.... ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion
42 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hva i all verden.... ?

Glødende kosthold tror jeg det het. Vurderte å melde meg på selv, helt til jeg så prisen. Helt sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, goldlion skrev:

Glødende kosthold tror jeg det het. Vurderte å melde meg på selv, helt til jeg så prisen. Helt sykt...

Ja, det er sykt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, goldlion skrev:

Og alle de stakkarene hun lurer for sykt mye penger. Hørte at hun tok 5000kr for et nettkurs om kosthold som skulle gå over 8 uker?! Tror 7-800 meldte seg på. You do the math. 

Var det for noen år siden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må bare være så nedlatende og bitchy som hun vil for min del (selv om det uten tvil er lite sjarmerende). Det som virkelig er problematisk er jo at hun tjener seg rik på andres sykdom. Hun fronter på ukentlig basis at hun er blitt frisk fra ME, og selger inn kursene sine som om leserene kan bli friske de også. At hun bevisst bruker sin tidligere sykdomshistorie for å tjene penger synes jeg er trist. Det er én ting å fronte sunn, helsefremmende mat, det er noe helt annet å selge det som en kur for en alvorlig sykdom. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion
13 timer siden, PippiLa skrev:

Hun må bare være så nedlatende og bitchy som hun vil for min del (selv om det uten tvil er lite sjarmerende). Det som virkelig er problematisk er jo at hun tjener seg rik på andres sykdom. Hun fronter på ukentlig basis at hun er blitt frisk fra ME, og selger inn kursene sine som om leserene kan bli friske de også. At hun bevisst bruker sin tidligere sykdomshistorie for å tjene penger synes jeg er trist. Det er én ting å fronte sunn, helsefremmende mat, det er noe helt annet å selge det som en kur for en alvorlig sykdom. 

Det er dette som selger. Det er tydelig at hun har gått Gry Sinding sine kurs, hvor du bes om å bruke dine egne svakheter for å selge råd til folk som sliter. Veldig mye av Gry Sindings strategier blir brukt i gratisvideoene for å selge dyre kurs. Flere som har sett Gry Sindings videoer?

Synes det er litt skummelt med akkurat ME, for selv om jeg tror på at Helene Ragnhild har hatt det, så er det ikke alle som kan bli friske av et bedre kosthold og mental trening, da sykdommen rammer forskjellig fra person til person. Så hun bader i en etisk gråsone ved å si at dettte gjorde henne frisk, så da kan du også bli frisk ved å betale svimlende summer for hennes kurs. 

Det er godt mulig at hun kommer fra en god plass, men jeg reagerer på uetisk markedsføring, overprising, og å svare så uprofesjonelt og surt til sine lesere/kunder som hun gjør. Og ikke være villig til å motta konstruktiv kritikk overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...