Gå til innhold

Mammablogger awards 2017


Tuppemor90

Anbefalte innlegg

Ganske imponerende at eksponering fortjener en egen pris:) hvem tror dere stikker av med serien i år? De fleste nominerte fortjener å få munnkurv ang barnas psyke, helse, og generelt info om privatlivet sitt.. den drøyeste nominert i år er martemeomamma mener jeg.. hun er VILL på eksponering av de små og bretter ut både små og store detaljer.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk! Hva blir det neste? Årets massemorder? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ovnsbakt Paprika skrev:

Fantastisk! Hva blir det neste? Årets massemorder? 

Får håpe det ikke blir dratt så langt :fnise: men ganske sykt at dette er en egen pris.. blir "spennende" og se hvem som vinner!! Selvom man ikke skal gi klikk må jeg innrømme jeg har tittet på samtlige nominerte og fått helt vondt, ene er Værre enn den andre.. men martemeomamma tar kaka UTEN TVIL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kastet et raskt blikk på noen av dem - og ikke bare skriver de en hel masse om ungene sine  Jeg fant flust av umerkede reklameinnlegg også. Skikkelig bra - nettop slik blogging man bør premiere. :lillesky: 

 

Eller ikke. Jeg foreslår at man forteller hva man synes om dette til de som sponser denne awarden - Bangerheads - Ellos - Bikbok og Douglas' logoer står på siden under alle de nominerte - og henvise til barnekonvensjonen og alt som er skrevet om dette i norske medier.

 

 

Endret av pøbelsara
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg har kastet et raskt blikk på noen av dem - og ikke bare skriver de en hel masse om ungene sine  Jeg fant flust av umerkede reklameinnlegg også. Skikkelig bra - nettop slik blogging man bør premiere. :lillesky: 

 

Eller ikke. Jeg foreslår at man forteller hva man synes om dette til de som sponser denne awarden - Bangerheads - Ellos - Bikbok og Douglas' logoer står på siden under alle de nominerte - og henvise til barnekonvensjonen og alt som er skrevet om dette i norske medier.

 

 

Kunne ikke vært mer enig med deg!! :) kan ikke fatte etter alt som har vært i media ang eksponering av barn og utlevering av privatlivet dems - også på toppen av det hele arrangeres slike kåringer 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg har kastet et raskt blikk på noen av dem - og ikke bare skriver de en hel masse om ungene sine  Jeg fant flust av umerkede reklameinnlegg også. Skikkelig bra - nettop slik blogging man bør premiere. :lillesky: 

Eller ikke. Jeg foreslår at man forteller hva man synes om dette til de som sponser denne awarden - Bangerheads - Ellos - Bikbok og Douglas - og henvise til barnekonvensjonen og alt som er skrevet om dette i norske medier.

Eller skrive direkte til SparPedia: https://sparpedia.no/kontakt/  

De har forresten tidligere hatt en lignende kampanje vedr. "Foreldre Bloggere", som nå er avsluttet: https://sparpedia.no/priser/foreldre-blogger-awards-2017/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tuppemor90 skrev:

Hvem vant foreldre blogg prisen da? 

Det ser ut som foreldrebloggprisen ble vunnet av jeggikkbareibodenentur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Det ser ut som foreldrebloggprisen ble vunnet av jeggikkbareibodenentur.

Okei.. er den like eksponerende som typisk mammablogger er eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammabloggere burde utsettes for det samme barna sine blir. På tide at mødrene til disse stolte bloggermammaene tar et dypdykk i arkivet med flaue bilder og kleine historier og deler det på nett! 😆

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste argumentet til martemeomamma er jo at sønnen på 6 år får se bildene hun legger ut av han før hun legger dem ut. Hvordan i helvete skal en 6-åring kunne vurdere hva som er greit å legge ut eller ikke? Tror hun virkelig at 6-åringen vet omfanget av hva hun driver med? 

Ref. siste innlegg på bloggen hennes.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Aintnofun skrev:

Verste argumentet til martemeomamma er jo at sønnen på 6 år får se bildene hun legger ut av han før hun legger dem ut. Hvordan i helvete skal en 6-åring kunne vurdere hva som er greit å legge ut eller ikke? Tror hun virkelig at 6-åringen vet omfanget av hva hun driver med? 

Ref. siste innlegg på bloggen hennes.

Helt utrolig :fnise:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget


Er de ikke klare over hva Datatilsynet anbefaler i forhold til å skjerme barns privatliv fra internett? De ønsker å premiere mødre som bryter Barnekonvensjonen og Personvernloven ved å utlevere egne barns privatliv til vilt fremmede mennesker? Skuffende og mildt sagt hårreisende!

Endret av Ultiva
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn og lese på innlegget til martemeo der det visst ble skrevet om meg.. må le 😂 Personlig blåser jeg i hva hun og hennes diagnoser går ut på, men stakkars barn😰 Jeg er en dame i min beste alder, har forsåvidt to selv å.. kunne aldri falt meg inn og utlevere dem selvom de selv Evt hadde lyst😂 Ikke at jeg kan forstå hvordan små barn kommer hjem fra bhg og spørr " mamma, vi skulle ikke begynt og blogge litt da?? Helst om meg og mine diagnoser " 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tupprmor90 , hun driver å sutrer i ei angstgruppe at det er jo ikke rart hun sliter med angst når folk (deg) er så slemme mot henne.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Strikkeberta skrev:

@Tupprmor90 , hun driver å sutrer i ei angstgruppe at det er jo ikke rart hun sliter med angst når folk (deg) er så slemme mot henne.. 

Jaja hun får slite med helsa.. er vel ikke noe annerledes og kommentere hennes blogg ang eksponering av tredjepart(er) enn noen andres blogger som ligger offentlig ute:) om hun tar det så personlig og ikke ser hvordan andre reagerer på så sensitiv info som blir lagt ut får det være hennes sak.. hun trodde også denne tråden handler om kun henne så jeg, noe det absolutt ikke gjør. Handler om mammablogger awards 🙉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...