Gå til innhold

Tror noen har skjult kamera i leiligheten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente 19

Dette høres vell egentlig ganske teit ut... 

I Januar lot jeg min far låne leiligheten til kjæresten min og meg fordi vi skulle reise vekk en helg og han tilbydde seg å passe hunden vår. Og av en eller annen grunn føler jeg at her er skjult kamera.. 

For ca 2 måneder siden var han innom leiligheten fordi han skulle hente verktøyet sitt som vi har stående hos oss. Kjæresten min var da hjemme og lot han gå inn å hente det. Dagen etter snakket jeg med han på telfonen og ut av det blå sa han "har du spist is i dag da?" så begynte han å le sikkelig mye..Å grunnen til at det er rart er fordi vi spiste is dagen før på kvelden. Han stiler aldri så "tilfeldige" spørsmål og skjønner ikke hvorfor han spurte om det eller hvorfor han lo så mye? Overtenker jeg nå??

Han hadde drukket når han var innom og har en tendens til å gjøre rare ting i fylla. Når han sa den is kommentaen sa jeg bare "ja det har jeg". Hvisste jo ikke hva jeg skulle si.

Anonymkode: 863a5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da leter du millimeter for millimeter og finner det om det er der. Nye knagger på veggene og ting som ikke har vært der før skrur du ut eller fjerner det/kaster det. Best å være helt sikker. 

Anonymkode: 1311c...af4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da leter du millimeter for millimeter og finner det om det er der. Nye knagger på veggene og ting som ikke har vært der før skrur du ut eller fjerner det/kaster det. Best å være helt sikker. 

Anonymkode: 1311c...af4

Takk for svar! Skal gjøre det med en gang!

Er det mulig å ha kamera i vegger og? Eller i slike ventilasjonsrør? 

Anonymkode: 863a5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Han høres gal ut :flau:

Anonymkode: 7339b...563

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg hvor skjulte kameraer er satt fra filmer og serier og let der. Søk opp på nettsidene til butikker som selger slike kameraer og se hva de har og let etter dem. 

Men hvorfor skulle faren din ha glede av å sniktitte på dere? Høres både rart og sykt ut. 

Anonymkode: c980c...8dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo begynne med det rommet du spiste is i:)

Anonymkode: e6900...683

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bittesmå spikerhull...på rammer..i blomster.

Ring til din far å si at politiet har funnet CAM hos deg. Blir han sjokkert....sier du...KØDDA

Anonymkode: f6c67...661

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Dette er jo helt sykt.

Om det viser seg at han spionere på deg, så må du anmelde ham. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tror at han kunne funnet på å gjort noe sånt som dette? Ser du skriver at han har en tendens til å gjøre rare ting i fylla, hva slags ting tenker du på da? Altså, det er mulig du overtenker og det er mulig at du ikke gjør det, men det er litt vanskelig å svare på basert på denne ene episoden. Hadde det vært bare denne ene episoden hadde jeg tenkt at du overtenker det hele, men jeg skjønner at det ligger noe mer bak dette her  så jeg mener det blir feil å si at du overtenker uten mer info. Følg magefølelsen din du! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk deg hvor skjulte kameraer er satt fra filmer og serier og let der. Søk opp på nettsidene til butikker som selger slike kameraer og se hva de har og let etter dem. 

Men hvorfor skulle faren din ha glede av å sniktitte på dere? Høres både rart og sykt ut. 

Anonymkode: c980c...8dc

Jeg har virkelig ingen aning hvorfor.. 

Det er derfor jeg er så i tvil på om han har gjort det. Skjønner ikke hvorfor han skulle hatt interesse i å gjøre noe slikt. Men klarer bare ikke å glemme den kommentaren 

Anonymkode: 863a5...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres merkelig ut at han skulle gjort det, men det finnes jo mennesker som er merkelige nok til å finne på noe sånt...

Om du kan låne eller kjøpe så finnes det linsefinnere:

http://www.spyshop.no/rf-og-linsefinner-finn-skjult-overvakingsutstyr.html

Anonymkode: b955a...f21

Har aldri hørt om en slik før, men fikk veldig lyst til å bestille en

Vet du om den fungerer? Er redd for svindel ettersom prisen var ganske høy og.. 

Anonymkode: 863a5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Othelia skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tror at han kunne funnet på å gjort noe sånt som dette? Ser du skriver at han har en tendens til å gjøre rare ting i fylla, hva slags ting tenker du på da? Altså, det er mulig du overtenker og det er mulig at du ikke gjør det, men det er litt vanskelig å svare på basert på denne ene episoden. Hadde det vært bare denne ene episoden hadde jeg tenkt at du overtenker det hele, men jeg skjønner at det ligger noe mer bak dette her  så jeg mener det blir feil å si at du overtenker uten mer info. Følg magefølelsen din du! :)

Han har blant annet gått inn i fremmede garasjer for å "titte". Jeg har sett det mange ganger når jeg var liten, men har aldri turt å ta det opp med han. Han har gjort det mange ganger hos feks naboen, men kom alltid tilbake tomhendt. Og han har en tendens til å stjele fra butikker, men kun når han har drukket (som jeg husker). 

Takk for svar!

Anonymkode: 863a5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vask ned leiligheten, eller mal. Da finner du jo ting du ikke nødvendigvis fant før.

Anonymkode: 91104...282

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Roseh skrev:

Kan det være han så ispapiret i søppelet?

Har slått meg tanken tidligere, men han var der før vi spiste is :/ 

Anonymkode: 863a5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan også vær mulig at han har sett inn vinduet uten at vi har lagt merke til det?

Men skjønner bare ikke hvorfor han skal gjøre noe sånt 

Anonymkode: 863a5...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også vær mulig at han har sett inn vinduet uten at vi har lagt merke til det?

Men skjønner bare ikke hvorfor han skal gjøre noe sånt 

Anonymkode: 863a5...3bf

Kanskje han har et kjedelig liv og syns sånne ting er "gøy"? Er han alkis? Bortkastede muligheter kan få folk til å leve gjennom andre. Det er jo en grunn til at vi ser på reality TV og såpeoperaer, noen tar det enda lenger.

Anonymkode: 91104...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...