Gå til innhold

Mann 60 søker seriøs venninne fra Østlandsområdet.


Mann63

Anbefalte innlegg

Hei søker en venninne fra Østlandsområdet. Mine interesser er  bl.a. turgåing. Du må gjerne ha hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får takke for alle de som har lest min mail i Finn en venn. Jeg søker ikke tilfeldige forbindelser eller tilfeldig sex. Jeg søker en nettvenn mellom 50 og 70 år som kan kan bli min venn og som jeg kan få et uforpliktende vennskap til. Jeg bor like ved Sandvika. En dame som er alene og som syns det er trivelige å få noen hyggelige mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

187 visninger, men ikke et svar. Kan selvfølgelig være endel menn som har sett min melding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hallo...seriøs venninne? Kall en spade en spade :)

Mange her inne er familiekvinner med mann/barn osv. Tror ikke du er på rette arenaen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nei du tar feil. Jeg søker en for vennskap som kanskje kan bli noe mer. Middag ute, kino og gåturer. Ikke sett alle menn i samme bås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt spess å kalle seg for 'brystmannen' når man er ute etter en venn.  Too much information om turkameraten.. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er feil at man liker kvinnelige former? Hvordan er idealkvinnen på 50+...hvertfall ikke en slank fotomodell. Det er en kvinne som kanskje er litt rund, med former og rynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Brystmannen skrev:

Er feil at man liker kvinnelige former? Hvordan er idealkvinnen på 50+...hvertfall ikke en slank fotomodell. Det er en kvinne som kanskje er litt rund, med former og rynker.

Og du er ute etter en turkamerat? Ingen kvinner her inne tar en mann som kaller seg for brystmann seriøst. Hva har formene til kameraten din å si egentlig? Du er jo bare ute etter en venn...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg søker en venn, en som liker å gå turer, ikke som skal løpe 4 ganger i uken. Og ja, jeg er bare så ærlig at jeg sier at jeg liker at hun kanskje er litt rund med kvinnelige former. Jeg er selv jordnær og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brystmannen skrev:

Ja jeg søker en venn, en som liker å gå turer, ikke som skal løpe 4 ganger i uken. Og ja, jeg er bare så ærlig at jeg sier at jeg liker at hun kanskje er litt rund med kvinnelige former. Jeg er selv jordnær og snill.

Formene til vennene er ikke relevant for vennskap. Du er ute etter noe annet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde "du" eller en annen møtt hadde du forstått at jeg ikke var det. Setter pris på at du stiller kritiske spørsmål til og ikke bare kjefter på meg. Og takker for at du skriver til meg. I dag er det en fin dag og snart skal jeg ut å gå en fin tur langs Høvikodden. Du får ha god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Det er mange unge mennesker her inne, andelen 50+ er relativ liten derfor er det nok lurt å søke andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...