Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seriøst, TS! Er du helt teit eller?! Har ledd meg igjennom denne tråden på morgenen nå. Nei, han er IKKE mer interessert i deg enn i kona si. Han sier bare det du vil høre.. Det vil feks si: "nei, det går ikke så bra, er lei" - på denne måten holder han deg fortsatt håpefull og interessert, for du sitter vel der og håper det blir slutt snart. Ikke sant? Siden han "ikke har det greit" og er "lei" 😉 

Vel. Newsflash: han kommer ikke til å forlate kona si for deg, eventuelt tar han skrittet for ett aldeles så lite ligg. Intet mer, intet mindre. 

 

Slutt å overtolke og analysere den stakkars kona hans som sitter hjemme, slutt å tro hun er den slemme, er ikke sikkert hun er en dårlig kone i det heletatt. Du er et enkelt ligg, noe spennende i noe som kanskje er en dårlig periode for mannen og kona. 

Skjønner ikke at det går an å bli så dum. Vel, om du fortsetter som kommer det til å slå tilbake på deg 😉

Anonymkode: 4c79e...e1e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart jeg er skyld i dette. Skulle aldri gått ut den kvelden.. 😬 Kan ikke helt se for meg det hadde blitt oss, men hvem vet. 

 

Du møter en fyr på byen og kliner litt. Selvfølgelig er det din skyld han er gift og flyr på byen for å finne seg noen andre. :ironi:

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde vært venninna mi, da hadde jeg sletta deg!

Du er en skikkelig god venninne som sletter noen på grunn av en slik fillesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

At du i det hele tatt vurderer å ha videre kontakt med en utro løgner?

Jeg opplevde eksakt samme på byen; vi rotet og hang sammen hele kvelden, med vennene hans til og med. Han var veldig "åpen" om at han var med meg så jeg så ingen grunn til å tvile på noe. Dagen etter sender han meldinger og vil finne på noe, jeg Googler fyren (gjør alltid det med folk jeg ikke kjenner) og finner Facebooken hans. Der er det lagt ut bilde av han og noen folk tagget i bildene hans. Sjekker litt rundt og finner da konas profil og på hennes profilbilde ser man bilde av han, kona og ungen deres. 

Jeg sender melding og spør hvem hun er, bare for å se reaksjonen, han svarer at det er kusina hans.... Vi sender meldinger litt frem og tilbake hvor jeg skriver at han får finne seg noen andre å bruke tid på enn meg og synd han tror jeg er en idiot, og til slutt beklager han masse for at han løy til meg og siden da har jeg ikke hørt mer fra han.

Stakkars kone som sitter hjemme intetanende.

Anonymkode: 560be...0f4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, padawan skrev:

 

Du møter en fyr på byen og kliner litt. Selvfølgelig er det din skyld han er gift og flyr på byen for å finne seg noen andre. :ironi:

 

Du er en skikkelig god venninne som sletter noen på grunn av en slik fillesak.

Men det er vel hennes skyld at hun velger å fortsette og ha kontakt med han selv om hun nå vet at han er gift.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/7/2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

Kysser du med ukjente? Ikke mye kresen du da

Anonymkode: 8d931...07b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kysser du med ukjente? Ikke mye kresen du da

Hvor mange er det som ikke en eller gang har klint litt med til dels ukjente mennesker i byen / på fylla en eller annen gang?

8 minutter siden, Tutte skrev:

Men det er vel hennes skyld at hun velger å fortsette og ha kontakt med han selv om hun nå vet at han er gift.

Det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du kan ha godt av å utvikle mer selvrespekt. Hadde du hatt respekt for deg selv hadde du visst hvor dårlig du har blitt behandlet og du hadde ikke funnet deg i det. Det virker ikke som du tror du fortjener bedre enn en utro mann, men det gjør du. 

Anonymkode: 60178...01a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte igår hvordan det gikk, han sa det ikke gikk greit. Hadde vært mye opp og ned, å at han er blitt litt lei den siste tiden. Er dette reéllt eller det noe han sier? Aner ikke. 

Han skrev idag, å skreiv igår kveld. Ja har egentlig vært ganske mye. Vet at dette fort kan eskalere seg, noe som er dumt. Det er klart jeg er skyld i dette. Skulle aldri gått ut den kvelden.. 😬 Kan ikke helt se for meg det hadde blitt oss, men hvem vet. 

 

Anonymkode: da354...2ca

Han er ute etter å få pleid egoet sitt, etter at noen syns sååå synd på ham, og som i tillegg viser interesse utover vennskap. 

Sntagelig har han det som 95% av alle i langvarig forhold. Hverdagen har tatt over, og han kjeder seg. Men han har det altfor behagelig i forholdet til å gå, så da passer det fint å få pleid egoet av deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sum av summarum: dette sier mye om miljøet dere er i, og en del om moralen til både Ts og denne karen. 

Ja, hun har virkelig skutt gullfuglen. :ironi::ler: 

Anonymkode: ff222...1d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2017 den 11.37, Sheherasade skrev:

Vanskelig, men sånn er det bare. Visse ting i livet er vanskelig, men de er likevel det rette å gjøre. Kom igjen, TS. Du får deg selv til å fremstå svak og viljeløs i dette hele. Det er du IKKE! Du er ansvarlig for hvert eneste steg du tar i dette forholdet, og på et eller annet tidspunkt må du bare snu noe du vet er galt. Kom igjen, slutt med alle disse unnskyldningene om hvor fin han er og hvor godt du liker ham. Slutt. Nå. 

Du bestemmer da ikke over Ts mener jeg da. :) 

Anonymkode: ff222...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, wintergirl skrev:

Ja, det det ut som hun har en greie for gifte mannfolk. Hun tror hun er en reddende engel som er et og alt for dem. Hvorfor skal de ellers gi henne oppmerksomhet?:klaske:

Det også sier mye om deg. Ts skriver at de traff hverandre på byen, og en annen anonym påpekte jo at facebook kanskje ikke er oppdatert. Hvis dere tror på alt som står skrevet, eller ikke skrevet der eller på andre sider så blir mange skuffet og feilinformert. :opplyser:

Anonymkode: ff222...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke hverken den første eller siste han kliner med i fylla. At du gidder å ofre han en tanke er for meg en gåte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig, enkelte her er vanvittig hårsåre. Det går da vel an å skrive om en setting, som for meg (!) er blitt en vanskelig sak. Skulle tro dette kún gjaldt utnyttelse på høyt nivå fra hans side. Akkurat det vet jeg ikke, men antar det ligger mer bak enn det. Men har sagt han må finne ut av hva han vil, å at jeg har respekt for at han fortsatt er gift. At noen ville slettet meg som venninne pga dette, er litt vagt å si. At det vi gjorde på byen skulle bli så stort at vi fortsatt prater sammen, visste jeg ikke. 

Uansett er det neppe i pose og sekk folk vil ha over tid. Jo mer en prater, desto mer følelser kan dukke opp. Han har kommet til det steget at han vil treffe meg igjen. Husk på én ting dere, denne situasjonen er nok ganske normal, så det er greit å kan se litt begge sider, ikke bare den ene. Å hvorfor skulle aldri det gå at de eller andre utro par går fra hverandre? Et av de største skillsmisse grunnene er nok desverre nettopp dette. 

TS 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig, enkelte her er vanvittig hårsåre. Det går da vel an å skrive om en setting, som for meg (!) er blitt en vanskelig sak. Skulle tro dette kún gjaldt utnyttelse på høyt nivå fra hans side. Akkurat det vet jeg ikke, men antar det ligger mer bak enn det. Men har sagt han må finne ut av hva han vil, å at jeg har respekt for at han fortsatt er gift. At noen ville slettet meg som venninne pga dette, er litt vagt å si. At det vi gjorde på byen skulle bli så stort at vi fortsatt prater sammen, visste jeg ikke. 

Uansett er det neppe i pose og sekk folk vil ha over tid. Jo mer en prater, desto mer følelser kan dukke opp. Han har kommet til det steget at han vil treffe meg igjen. Husk på én ting dere, denne situasjonen er nok ganske normal, så det er greit å kan se litt begge sider, ikke bare den ene. Å hvorfor skulle aldri det gå at de eller andre utro par går fra hverandre? Et av de største skillsmisse grunnene er nok desverre nettopp dette. 

TS 

Anonymkode: da354...2ca

Du får ikke de svarene du ønsker, det er det som er litt problem for deg. Du legger altfor mye i en flørt fra byen og tror han er overveldende betatt av deg. Du får satse da vet du, men bare vent til han sitter og klager på deg til en annen dame. Da er det deg det er noe galt med og han trenger en ny frisk ei. Eller, så finner han ut at kona /ex-kona var den han egentlig elsket og savner henne og går tilbake til henne. 

Men for all del, deres sak. Du får kose deg så lenge det varer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bestemmer da ikke over Ts mener jeg da. :) 

Anonymkode: ff222...1d4

Nei det tror jeg vi har fått konstatert, alle vi som prøver å si at dette er en dum idé. :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den mannen hun ts har truffet virker ekkel. :) 

Anonymkode: ff222...1d4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.7.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Anonymkode: da354...2ca

Ha ha. :skratte: 

Anonymkode: ff222...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest alle svarene her, men har egen erfaring å komme med. Møtte en fyr, vi kom skikkelig godt overens. Pratet hele kvelden/natten ute, og chattet hele natten og videre neste dag. Det kommer fram at han er i et åpent forhold. Ok. Jeg hadde akkurat slått opp med samboer. Hadde ikke tenkt å gjøre noe mer, men vi kom så utrolig godt overens, at jeg ikke klarte "slippe". Så vi fortsatte å prate, og møtes. Etter hvert ble det klemming, kyssing, klining. Sakte men sikkert. Til slutt sex. Vi fortsatte mange måneder. Han elsket det også, snakket flere ganger om kjemien vår. Følelser oppstod hos begge. Det ble vanskelig. Til slutt måtte han ta et valg. Han valgte henne. Så klart. Enda så forberedt jeg var, så var det drit kjipt for meg. Ikke bare mistet jeg en jeg passet bra med seksuelt, men jeg mistet en veldig god venn. Så jeg hadde kjærlighetssorg, en god stund. Men jeg kunne jo ikke fortelle hvorfor det ble slutt med han jeg hadde fortalt vennene mine at jeg var oppetter ørene forelsket i. Kunne bare fortelle halve sannheten. Så måtte i grunn holde sorgen "for meg selv" som gjorde det enda vanskeligere... 

Jeg vil ikke angre på noe, men jeg kunne virkelig ønske at han ikke var i et forhold da vi møttes. Uansett om vi ikke blitt et par. Da hadde vi i hvert fall hatt sjans til å beholde vennskapet. Kom deg ut av det der før det er for sent og du ødelegger et ekteskap, og i tillegg sitter igjen med kjærlighetssorg

Anonymkode: 9f7ed...08f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig, enkelte her er vanvittig hårsåre. Det går da vel an å skrive om en setting, som for meg (!) er blitt en vanskelig sak. Skulle tro dette kún gjaldt utnyttelse på høyt nivå fra hans side. Akkurat det vet jeg ikke, men antar det ligger mer bak enn det. Men har sagt han må finne ut av hva han vil, å at jeg har respekt for at han fortsatt er gift. At noen ville slettet meg som venninne pga dette, er litt vagt å si. At det vi gjorde på byen skulle bli så stort at vi fortsatt prater sammen, visste jeg ikke. 

Uansett er det neppe i pose og sekk folk vil ha over tid. Jo mer en prater, desto mer følelser kan dukke opp. Han har kommet til det steget at han vil treffe meg igjen. Husk på én ting dere, denne situasjonen er nok ganske normal, så det er greit å kan se litt begge sider, ikke bare den ene. Å hvorfor skulle aldri det gå at de eller andre utro par går fra hverandre? Et av de største skillsmisse grunnene er nok desverre nettopp dette. 

TS 

Anonymkode: da354...2ca

:scorpis:

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...