Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 21.1.2018 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Han har sagt med rene ord at han ikke vil gå ifra akkurat nå, av en grunn. Vet ikke hvilke, men det var ikke pga meg, skrev han - men situasjonen hjemme. Redd om han leser dette, så vil ikke gå i detaljer.

Jeg har skrevet og snakket med han på tlf idag og han er alene ikveld. Han var veldig glad til å slippe unna henne og fått kommet seg bort uten henne. Han spør i "gåseøyne" om jeg kan komme. Jeg tenker da, hva vil han? Alle sier han er kun kåt på meg, men kan ikke han ha fått følelser for meg? Er det en grunn for at han ikke livssituasjonen kan dra nå? Når han egentlig vil det. Hvorfor be meg opp hvis han elsker henne? rart jeg blir litt forvirret??

Anonymkode: da354...2ca

Du er desverre en av mange som blir lurt av en gift mann ute etter sex.kom deg videre uten han,ikke sløsing bort tiden din.

Anonymkode: 0f6ca...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 1.56, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg kunne bare ønsket han tenkte som meg. At han savnet meg som jeg egentlig har gått ut ifra at han gjorde. 

Han liker å ha en liten kontroll på om jeg er ute, av en eller annen grunn. Merker dette med at hvis jeg nevner ting om uteliv i en helg, om jeg skåler sent en lørdag at han blir nysgjerrig på hvor jeg skal og med hvem. Nevner også at han og kona alltid går uten hverandre, gjør ting uten henne, hun gidder ikke det, jeg vil men hun vil ikke. Hun er kjedelig. 

Anonymkode: da354...2ca

Og han bare ute etter sex m deg uten å gå fra henne.

Anonymkode: 0f6ca...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og han bare ute etter sex m deg uten å gå fra henne.

Anonymkode: 0f6ca...6de

Han er jo ikke interessert i sex engang, ettersom tråden har surra og gått så har det jo kommet fram at de bare har møtt hverandre to eller tre ganger pluss noen ganger de har sett på hverandre på avstand. Ellers har de bare hatt kontakt via snap og meldinger. 

Så. Det er vel bare oppmerksomheten denne mannen er ute etter. Noe som kan fore egoet hans. Og det skal hun ha, TS, det er hun jaggu god på også. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke interessert i sex engang, ettersom tråden har surra og gått så har det jo kommet fram at de bare har møtt hverandre to eller tre ganger pluss noen ganger de har sett på hverandre på avstand. Ellers har de bare hatt kontakt via snap og meldinger. 

Så. Det er vel bare oppmerksomheten denne mannen er ute etter. Noe som kan fore egoet hans. Og det skal hun ha, TS, det er hun jaggu god på også. 

Anonymkode: 929e4...271

Han får altså det han trenger av sex hjemme, eller så har han funnet enda ei ny ei, samtidig som det er kult å "snappe" med TS uten at det blir noe mer enn det.

Anonymkode: 82cd2...543

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som han får den sexen han vil ha andre steder enn fra TS sånn hun har oppdatert i tråden fra den startet i hvert fall. Mulig hun har utelatt noe, men det er sånn det virker. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På Friday, February 09, 2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Ja, virker som han får den sexen han vil ha andre steder enn fra TS sånn hun har oppdatert i tråden fra den startet i hvert fall. Mulig hun har utelatt noe, men det er sånn det virker. 

Anonymkode: 929e4...271

Det kan jo være han har fått nok, dårlig samvittighet, et eller annet. At det er derfor han har avsluttet å treffe meg. Sist vi så hverandre var tidlig i februar på byen. Vi gikk å spiste burger å oppførte oss som venner, selvom vi ikke helt klarte å ha fingrene fra hverandre.  

Vi skriver til hverandre, han liker godt å få bilder av meg, skryter av utseendet osv. Jeg vil tro han ikke holder på med andre, da tror jeg faktisk at jeg hadde holdt for han. Hvorfor skal han holde på med ei ny elskerinne? Som han etterhvert vil miste spenningen for. Han er også for "redd" for å bli oppdaget. Er det ingen her som kan tenke seg dit at han har vært og er interessert i meg (ikke nok), men at han har fått kalde føtter. Vender tilbake til kona. Lar spenningen rundt meg bygge seg litt igjen. Jeg sier ikke at det er meg han vil ha. Jeg bet at han ikke vil forlate henne hjemme nå, det er jeg innforstått med. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være han har fått nok, dårlig samvittighet, et eller annet. At det er derfor han har avsluttet å treffe meg. Sist vi så hverandre var tidlig i februar på byen. Vi gikk å spiste burger å oppførte oss som venner, selvom vi ikke helt klarte å ha fingrene fra hverandre.  

Vi skriver til hverandre, han liker godt å få bilder av meg, skryter av utseendet osv. Jeg vil tro han ikke holder på med andre, da tror jeg faktisk at jeg hadde holdt for han. Hvorfor skal han holde på med ei ny elskerinne? Som han etterhvert vil miste spenningen for. Han er også for "redd" for å bli oppdaget. Er det ingen her som kan tenke seg dit at han har vært og er interessert i meg (ikke nok), men at han har fått kalde føtter. Vender tilbake til kona. Lar spenningen rundt meg bygge seg litt igjen. Jeg sier ikke at det er meg han vil ha. Jeg bet at han ikke vil forlate henne hjemme nå, det er jeg innforstått med. 

Anonymkode: da354...2ca

I alle dager. Er du fortsatt på samme sted?! 

Du bør seriøst - virkelig - gå videre. Det var rimelig dødfødt i 2017, men nå burde du virkelig legge dette bak deg. 

Du kjører på i samme sporet som tidligere. Kommer deg ikke videre. Kjenner jeg er litt bekymret for barna dine. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager. Er du fortsatt på samme sted?! 

Du bør seriøst - virkelig - gå videre. Det var rimelig dødfødt i 2017, men nå burde du virkelig legge dette bak deg. 

Du kjører på i samme sporet som tidligere. Kommer deg ikke videre. Kjenner jeg er litt bekymret for barna dine. 

Anonymkode: 929e4...271

Vi møtes ikke, vi skriver kun mld. Hvorfor kan ikke vi bare holde på? Jeg er fortsatt singel og ikke ute etter et forhold nå. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være halt for meg å skrive/oppdatere andre som skriver inn her? Er en grunn for at jeg har latt tråden ligge en god stund. Da blir folk nyskjerrig på hva som har skjedd og om det har utviklet seg. 

Når jeg først skal skrive etter en god stund med opphold, så blir det også galt. Vi holder ikke på. Vi er skrive-venner, smiler og har det litt gøy. Forventer ikke annet heller. Hilsen meg fra beste vestkant. 

Ts. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare tråden for at du skal få alle oss andre til å kommentere og bli nysgjerrig?

Jeg er ikke nysgjerrig på hvordan det har gått, for jeg vet hvordan det kommer til å gå. 

Jeg er bare overrasket over at du skriver nye innlegg i tråden etter så lang tid bare for å få oppmerksomhet. Det skjer jo ingenting nytt, verken den ene eller andre veien. 

Du har blitt kjedelig, TS. På tide med ny historie nå hvis du vil ha mer oppmerksomhet. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være halt for meg å skrive/oppdatere andre som skriver inn her? Er en grunn for at jeg har latt tråden ligge en god stund. Da blir folk nyskjerrig på hva som har skjedd og om det har utviklet seg. 

Når jeg først skal skrive etter en god stund med opphold, så blir det også galt. Vi holder ikke på. Vi er skrive-venner, smiler og har det litt gøy. Forventer ikke annet heller. Hilsen meg fra beste vestkant. 

Ts. 

Anonymkode: da354...2ca

Er du fra vestkanten i Oslo og? Forventet litt høyere intelligens derfra. Oppfatter syort sett damene derfra som høyt utdannede og sofistikerte kvinner. Du fremstår som en barnslig bimbo....måten du skriver på er faktisk litt barnslig. "Hilsen meg fra beste vestkant". 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bidrar fortsatt å ødelegge en familie. Tiden han bruker på deg i form av meldinger og flørt er borte fra dem som  har rett til det. Fordi han er en drittsekk trenger ikke du være medhjelper.

Jeg håper virkelig at denne trån er kun en sosial eksperiment for  å provosere uten at noe av dette har hendt. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit, tåler å høre det. 

Klart jeg har hatt dårlig samvittighet for familien. Har vært i tenkeboksen endel ganger nå. Vi får se med tiden, å jeg skal selfølgelig oppdatere om det ei gang er vi to. 

Takk for meg😊

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke nysgjerrig på hvordan det har gått, for jeg vet hvordan det kommer til å gå

Så hvorfor svarer du i tråden? Nå har du kastet bort min tid også ettersom jeg leste innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være han har fått nok, dårlig samvittighet, et eller annet. At det er derfor han har avsluttet å treffe meg. Sist vi så hverandre var tidlig i februar på byen. Vi gikk å spiste burger å oppførte oss som venner, selvom vi ikke helt klarte å ha fingrene fra hverandre.  

Vi skriver til hverandre, han liker godt å få bilder av meg, skryter av utseendet osv. Jeg vil tro han ikke holder på med andre, da tror jeg faktisk at jeg hadde holdt for han. Hvorfor skal han holde på med ei ny elskerinne? Som han etterhvert vil miste spenningen for. Han er også for "redd" for å bli oppdaget. Er det ingen her som kan tenke seg dit at han har vært og er interessert i meg (ikke nok), men at han har fått kalde føtter. Vender tilbake til kona. Lar spenningen rundt meg bygge seg litt igjen. Jeg sier ikke at det er meg han vil ha. Jeg bet at han ikke vil forlate henne hjemme nå, det er jeg innforstått med. 

Anonymkode: da354...2ca

Hvorfor er det så viktig for deg å tro at du er alt for denne mannen? Er det for å erobre? Han er gift og har barn. Se til h...... og hold deg unna!  Kanskje en annen dame en dag ligger din fremtidige mann også. Og jo, selvsagt kan han ha andre damer som han også driver og flørter med. At han liker dine bilder er for spenningen skyld og at du skal fortsette. Du burde skjønne såpass nå og legge fra deg dette å gå videre.

Håper seriøst at du opplever det samme en dag selv. Noen trenger å lære den harde veien.

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS har blitt degradert! Det er ikke engang treff lenger, kun sms og snap-kontakt.

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS har blitt degradert! Det er ikke engang treff lenger, kun sms og snap-kontakt.

Anonymkode: b040d...6c3

Alikavel så skal hun ha bekreftelse på at hun er damen i hans liv. At hun er noe helt spesielt, bedre enn kona hans,at de to kunne få det mest spesielle forholdet og han ville selvsagt for alltid vært trofast mot henne. 

At en mann skryter betyr svært lite når han ikke viser i handling at han mener alvor. Nå er han til og med redd for at kona skal finne ut av det. Det var han ikke i fjor sommer. Da ga han blaffen, også hvis hun skulle være utro. For en mann. Høres ut som en gedigen taper!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, og vi bitre og misunnelige KG-høner fikk rett. Ingen happy ending for Ts. 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, padawan skrev:

Så hvorfor svarer du i tråden? Nå har du kastet bort min tid også ettersom jeg leste innlegget ditt.

Det du svarte på der var ikke meg som hadde skrevet, bare til opplysning.

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...