Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg kunne bare ønsket han tenkte som meg. At han savnet meg som jeg egentlig har gått ut ifra at han gjorde. 

Han liker å ha en liten kontroll på om jeg er ute, av en eller annen grunn. Merker dette med at hvis jeg nevner ting om uteliv i en helg, om jeg skåler sent en lørdag at han blir nysgjerrig på hvor jeg skal og med hvem. Nevner også at han og kona alltid går uten hverandre, gjør ting uten henne, hun gidder ikke det, jeg vil men hun vil ikke. Hun er kjedelig. 

Anonymkode: da354...2ca

Han later som han bryr seg om hvem du er med og hvor, for å få deg til å føle deg spesiell. Han bryr seg ikke en dritt. Da jeg var fjortis så sa pappa hvordan menn kunne se på kvinner. De finner simple kvinner og får de til å føle seg spesielle. Ved å gi komplimenter, kjøpe gaver, sende meldinger og gi ittrykk for at de bryr seg. Så ler de på andre siden av skjermen/mobilen, av hvor lettlurte dere er. Rart med dette behovet for å føle seg spesiell hos enkelte kvinner. Du er en av de som tror hun er "the spcial snowflake", den man ikke kan motstå/glemme. 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Tuesday, January 16, 2018 den 19.51, AnonymBruker skrev:

I alle dager...? Min usikkerhet? Du vet da ingenting om meg. Jeg tror han fint lurer dem begge to, men at han har valgt å bli hos kona, som jeg tror han faktisk setter høyest.  Og flau på mine vegne? Hvorfor det? Dette skjønte jeg ingenting av. 

Anonymkode: f74fe...769

Du skrev den til meg, hvorfor da ikke tåle den tilbake? 

Greit han "vil" eller "må" være med kona akkurat nå, men hvorfor gir han meg gode ord og forhåpninger som spenner seg til oss 2 til syvende og sist? 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han later som han bryr seg om hvem du er med og hvor, for å få deg til å føle deg spesiell. Han bryr seg ikke en dritt. Da jeg var fjortis så sa pappa hvordan menn kunne se på kvinner. De finner simple kvinner og får de til å føle seg spesielle. Ved å gi komplimenter, kjøpe gaver, sende meldinger og gi ittrykk for at de bryr seg. Så ler de på andre siden av skjermen/mobilen, av hvor lettlurte dere er. Rart med dette behovet for å føle seg spesiell hos enkelte kvinner. Du er en av de som tror hun er "the spcial snowflake", den man ikke kan motstå/glemme. 

Anonymkode: aa443...dcb

Hvorfor er deg gitt at kona forblir? Mange her mener at menn generelt er og forblir forelsket kún ei gang. Hvorfor er det slik at av og til velger faktisk mannen å dra? 

Er det damer som har en mann som har vært utro her som bare svarer for seg? Vil gjerne dere skal gå ut ifra hva han gjør mot meg, hvordan og forelsket han blir da jeg er med han. Men for så etterpå blir veldig liten og innesluttet. 

Hvis jeg er null og nada vil han kutte meg. Som jeg ville kuttet andre uinteressante menn. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er deg gitt at kona forblir? Mange her mener at menn generelt er og forblir forelsket kún ei gang. Hvorfor er det slik at av og til velger faktisk mannen å dra? 

Er det damer som har en mann som har vært utro her som bare svarer for seg? Vil gjerne dere skal gå ut ifra hva han gjør mot meg, hvordan og forelsket han blir da jeg er med han. Men for så etterpå blir veldig liten og innesluttet. 

Hvis jeg er null og nada vil han kutte meg. Som jeg ville kuttet andre uinteressante menn. 

Anonymkode: da354...2ca

Hvis du er så sikker på at han har følelser for deg, hvorfor spør du oss? Jeg har ikke hatt mann, så nei, har ikke opplevd utroskap. Men ettersom man leser her. Det er jon flere som svarer deg her, som har vært vitne til ting. Og jeg har vært vitne til ting. Dumme kvinner som er så sikre på at han har følelser, men han hadlet aldri. Kvinnene venter som lydige hunder. De legger ut selfies og bilder sammen med venninnegjengen av hvor fint de har det, men bare for at HAN skal se det såklart. De skal late som de har det så fint uten han, tror de har gjort seg kostbare osv..... men de er på plass så fort han knipser. Et kompliment og hun tror på det... så forsvinner han, han avlyser noe..kvinnen bortforklarer alt med at han "er sikkert bare redd". 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er deg gitt at kona forblir? Mange her mener at menn generelt er og forblir forelsket kún ei gang. Hvorfor er det slik at av og til velger faktisk mannen å dra? 

Er det damer som har en mann som har vært utro her som bare svarer for seg? Vil gjerne dere skal gå ut ifra hva han gjør mot meg, hvordan og forelsket han blir da jeg er med han. Men for så etterpå blir veldig liten og innesluttet. 

Hvis jeg er null og nada vil han kutte meg. Som jeg ville kuttet andre uinteressante menn. 

Anonymkode: da354...2ca

Han kommer nok til å forelske seg flere ganger med flere kvinner skal du se. Har han først tatt steget å være utro så vil han bli det mot deg også. Du er så bekreftelsessyk at det er rent vondt å se på.

Du never hele tiden at det må jo være noe,bare fordi han ikke vil du skal rote med andre menn, bare fordi han sender bilder, bare fordi han vil se lettkledde bilder av deg, bare fordi han lurte på om du ville komme hjem til han i gåseøyne, mens kona er vekk. Å invitere en annen kvinne som han er utro med, inn i felles hjem som han har med kona er direkte  respektløst og sier veldig mye om han som person.  Sier du ja så er du helt blåst selv.

Og at han klager på kona kan være for å holde på din interesse. For alt du vet så kan de ha de kjempe fint i sammen også. Hvis det er så ille med kona så skulle han ha gått for lengst. Det er ingenting som skulle holdt han igjen. 

Og selv om man kan forelske seg flere ganger i løpet av livet, så betyr ikke det at det er en fin ting å forlate en man har vært sammen med i mange år og har hatt det bra sammen med,for en liten fling.  Forelskelse går over, i de fleste tilfeller. 

Flere her kjenner en eller har selv vært i dine sko og har blitt behandlet AKKURAT som deg. Hva skjedde? De ventet og ventet og ventet og ventet og ventet................  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt med rene ord at han ikke vil gå ifra akkurat nå, av en grunn. Vet ikke hvilke, men det var ikke pga meg, skrev han - men situasjonen hjemme. Redd om han leser dette, så vil ikke gå i detaljer.

Jeg har skrevet og snakket med han på tlf idag og han er alene ikveld. Han var veldig glad til å slippe unna henne og fått kommet seg bort uten henne. Han spør i "gåseøyne" om jeg kan komme. Jeg tenker da, hva vil han? Alle sier han er kun kåt på meg, men kan ikke han ha fått følelser for meg? Er det en grunn for at han ikke livssituasjonen kan dra nå? Når han egentlig vil det. Hvorfor be meg opp hvis han elsker henne? rart jeg blir litt forvirret??

Anonymkode: da354...2ca

Jeg har skrevet det noen ganger i denne tråden nå, men jeg fortsetter å gjenta det, jeg: Det er ikke nok uansett hva slags følelser han har for deg. Han går ikke fra kona si fordi han ikke har sterke nok følelser for deg. Kan være følelser der, men det er ikke nok. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er deg gitt at kona forblir? Mange her mener at menn generelt er og forblir forelsket kún ei gang. Hvorfor er det slik at av og til velger faktisk mannen å dra? 

Er det damer som har en mann som har vært utro her som bare svarer for seg? Vil gjerne dere skal gå ut ifra hva han gjør mot meg, hvordan og forelsket han blir da jeg er med han. Men for så etterpå blir veldig liten og innesluttet. 

Hvis jeg er null og nada vil han kutte meg. Som jeg ville kuttet andre uinteressante menn. 

Anonymkode: da354...2ca

Nei, det er ikke sikkert kona blir dersom det blir oppdaget. Men, han har jo sagt at dersom det blir brudd mellom han og kona så vil han være alene. Så han har jo sagt at han ikke kommer til å bli sammen med deg. 

Hvorfor tror du ikke på det han sier? Han sier at han ikke går fra kona si og han sier at han ikke vil bli sammen med deg. Hvorfor tror du han vil mer enn det som dere har nå, når han har sagt at han ikke vil ha et forhold med deg? 

Jeg tror ikke han er forelsket i deg, men jeg tror han er kåt på deg og syns du er fin og at du har fin kropp og vil ha sex med deg. 

Det er allikevel ikke NOK

Hadde han vært interessert i å bygge et liv med deg så hadde han gått fra kona si, han hadde ikke hatt massevis av unnskyldninger. En mann som er forelsket og så forelsket at han vil være sammen med dama han er forelsket i og ser en fremtid med, fortsetter ikke med kona "fordi..." eller "fordi..." - da går han fra kona si og blir sammen med den han er forelsket i. 

Det sies at man ikke skal høre på hva de sier, men hva de gjør. Denne mannen både sier og viser at du ikke er noen prioritet i livet hans. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er deg gitt at kona forblir? Mange her mener at menn generelt er og forblir forelsket kún ei gang. Hvorfor er det slik at av og til velger faktisk mannen å dra? 

Er det damer som har en mann som har vært utro her som bare svarer for seg? Vil gjerne dere skal gå ut ifra hva han gjør mot meg, hvordan og forelsket han blir da jeg er med han. Men for så etterpå blir veldig liten og innesluttet. 

Hvis jeg er null og nada vil han kutte meg. Som jeg ville kuttet andre uinteressante menn. 

Anonymkode: da354...2ca

Du antar at han er lik som deg og reagerer likt som deg, hvorfor gjør du det? Dere er forskjellige mennesker med forskjellige liv. Hvorfor skulle han reagere på nøyaktig samme måte som du ville reagert? Det finnes det tusen forskjellige grader av å være (u)interessant og tusen forskjellige grunner til å ikke kutte ut noen selv om man ikke ville forlatt barn og partner over dem.

Min partner har ikke vært utro, men jeg har selv hatt en slags flørt (ikke seksuell) med noen som var helt uaktuell å forlate min partner for. Jeg gikk gjennom flere kriser i livet, og alt kjennes helt tomt og meningsløst. For meg var det en midlertidig distraksjon fra alt som var vanskelig.

Anonymkode: 612c6...f50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du antar at han er lik som deg og reagerer likt som deg, hvorfor gjør du det? Dere er forskjellige mennesker med forskjellige liv. Hvorfor skulle han reagere på nøyaktig samme måte som du ville reagert? Det finnes det tusen forskjellige grader av å være (u)interessant og tusen forskjellige grunner til å ikke kutte ut noen selv om man ikke ville forlatt barn og partner over dem.

Min partner har ikke vært utro, men jeg har selv hatt en slags flørt (ikke seksuell) med noen som var helt uaktuell å forlate min partner for. Jeg gikk gjennom flere kriser i livet, og alt kjennes helt tomt og meningsløst. For meg var det en midlertidig distraksjon fra alt som var vanskelig.

Anonymkode: 612c6...f50

Det er greit. Det er godt mulig det er meg han hadde valgt om de hadde gått ifra hverandre. Men når man drar bort for å komme for seg selv, orker ikke kona, så er man så lei at det for lengst har gått den gale veien. Par skiller seg også, da er det jo klart menn også tar dette initiativet til det.

Uansett viser han en stor interesse. Merker han vil treffe meg igjen og har spurt flere ganger de siste dagene. Akkurat nå er det meg som holder tilbake,. Han har sine perioder og det for øyeblikket ekstremt kjipt hjemme. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er greit. Det er godt mulig det er meg han hadde valgt om de hadde gått ifra hverandre. Men når man drar bort for å komme for seg selv, orker ikke kona, så er man så lei at det for lengst har gått den gale veien. Par skiller seg også, da er det jo klart menn også tar dette initiativet til det.

Uansett viser han en stor interesse. Merker han vil treffe meg igjen og har spurt flere ganger de siste dagene. Akkurat nå er det meg som holder tilbake,. Han har sine perioder og det for øyeblikket ekstremt kjipt hjemme. 

Anonymkode: da354...2ca

Du må huske at du bare vet det han forteller deg, og han har åpenbare motiver for å fortelle deg at ting er verre med kona enn det egentlig er. Kanskje han forteller sannheten. Men denne mannen har ikke problemer med å lyve og er antagelig god på det også, siden han lyver for kona si hver eneste dag. Han tar nok ikke 50 øre for å lyve for deg heller, og det må du ha i bakhodet. Du kan ikke stole på ham.

Anonymkode: 612c6...f50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit. Det er godt mulig det er meg han hadde valgt om de hadde gått ifra hverandre. Men når man drar bort for å komme for seg selv, orker ikke kona, så er man så lei at det for lengst har gått den gale veien. Par skiller seg også, da er det jo klart menn også tar dette initiativet til det.

Uansett viser han en stor interesse. Merker han vil treffe meg igjen og har spurt flere ganger de siste dagene. Akkurat nå er det meg som holder tilbake,. Han har sine perioder og det for øyeblikket ekstremt kjipt hjemme

Anonymkode: da354...2ca

Sier han, ja. Om det virkelig er sånn vet du ikke. 

Og igjen: uansett er det ikke nok for han å ha perioder og kjip hjemmesituasjon. 

Er ikke rart at det er kjipt hjemme hos han når han driver på og surrer med andre damer og ikke prøver å gjøre ting bedre med kona hvis det er sånn det er heller. 

Selvfølgelig vil han treffe deg igjen. Det er muligens sextørke hjemme med kona, så han vil ha sex med deg. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt med rene ord at han ikke vil gå ifra akkurat nå, av en grunn. Vet ikke hvilke, men det var ikke pga meg, skrev han - men situasjonen hjemme. Redd om han leser dette, så vil ikke gå i detaljer.

Jeg har skrevet og snakket med han på tlf idag og han er alene ikveld. Han var veldig glad til å slippe unna henne og fått kommet seg bort uten henne. Han spør i "gåseøyne" om jeg kan komme. Jeg tenker da, hva vil han? Alle sier han er kun kåt på meg, men kan ikke han ha fått følelser for meg? Er det en grunn for at han ikke livssituasjonen kan dra nå? Når han egentlig vil det. Hvorfor be meg opp hvis han elsker henne? rart jeg blir litt forvirret??

Anonymkode: da354...2ca

Samma det om han har følelser for deg eller ei, han har ingen planer om å dra fra sin kone. Han sier det jo selv.

Nå må du se å komme deg videre! Han er gift, og han har ingen planer om å endre sin status. Du er elskerinne, du er et hull han får tømt seg i.

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må huske at du bare vet det han forteller deg, og han har åpenbare motiver for å fortelle deg at ting er verre med kona enn det egentlig er. Kanskje han forteller sannheten. Men denne mannen har ikke problemer med å lyve og er antagelig god på det også, siden han lyver for kona si hver eneste dag. Han tar nok ikke 50 øre for å lyve for deg heller, og det må du ha i bakhodet. Du kan ikke stole på ham.

Anonymkode: 612c6...f50

Ts nekter å ta det innover seg. Her tror hun kun det som er behaelig for sin egen del. Hun tyder ALT til sin egen retning, selv om andre ser noe annet og kanskje har vært i sammen situasjon og ser en mann som lyver så det renner. Hadde han virkelig vært så betatt av ts så tror jeg lite hadde holdt han igjen, men han går ikke og har nok ingen planer om det heller. 

Grunn til at han vil møte deg ts, er fordi du er enkel og setter ingen grenser. Han gjør akkurat som han vil. Hadde du kuttet han tvert eller stått på ditt at dere ikke møtes så lenge han er hos kona, så tviler jeg på at det er deg han hadde valgt.

Men skulle han gå fra kona,så husk at mennesker forelsker seg i andre. Og selv om du da skulle ha blitt valgt foran hans kone, så er det ikke sagt at det er deg livet ut. Men det forstår vel du når den tid skulle komme? 

Eller så satser han alt på singellvet, dumper deg med og knuller rundt med alt og alle. For hans egne ord er at han vil være singel. Inntil den tid så gir du han alt han vil ha. 

Endret av wintergirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter ikke på noen ting jeg. At han har sex tørke hjemme vet jeg nå ikke helt. Men en grunn for at han trenger meg også eller vil ha meg er det jo. Er behovet ekstremt, eller er det noe gnist for meg også? 

Vil hun finne ut av dette, eller har hun kanskje fått vite noe og dermed gir han regler på hvordan alt skal være fremover? Jeg lurer på hvordan alt dette ender jeg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt svare deg, som har stått på alle sider. Min x var utro mot meg, jeg var nesten utro mot han (kanskje mentalt utro) og jeg har vært med to menn som var utro med meg (ene visste jeg om, andre ikke). 

Starter med min mann som var utro mot meg. To ganger. Og nei, begge gangene handlet IKKE om at han hadde så voldsomme følelser for de. Det har han til og med sagt i ettertid, da vi er venner den dag i dag. Det handlet om et oppmerksomhetsbehov for han. Han fikk oppmerksomhet fra en annen, det var omtrent som en rus for han, spenning. Da det ble oppdaget, angret han som en hund, og kom springende tilbake til meg. Det handlet heller ikke om at vi hadde det så fælt, vi hadde gjevnlig sex, og et bra forhold, sånn egentlig. Men disse kvinnene gav han en spenning jeg ikke kunne, etter flere år. 

Jeg var også følelsesmessig utro mot han, på slutten av våres forhold. Jeg følte meg tråkket på, og ganske langt nede etter utroskap nr 2. Så ble jeg sett av en mann. Og det var fantastisk at noen bare så meg, beundret meg, ville ha meg. Det handlet IKKE om at jeg var så innmari forelsket i han, men jeg tok meg i (i ettertid, da jeg har tenkt mye gjennom alt som har skjedd) at jeg sa og gjorde ting som kunne misforstås, så han ikke skulle forsvinne helt. Enden på visa var at jeg gjorde det slutt med xen, men jeg ble ikke sammen med han andre. 

Jeg har også vært elskerinnen, to ganger.

Første gangen var jeg klar over kona veldig tidlig. Fikk servert (som jeg ser nå) en tåpelig historie om at de to ikke har det bra, at han egentlig lengtet ut av forholdet, men at det var så vanskelig å gå akkurat nå, pga barna. Men at han skulle ut av forholdet, forholdet deres var helt dødt, de hadde ikke sex, og hele greia var egentlig over, men de holdt sammen akkurat nå pga barna. Men han skulle snart ut. Snart. Litt tid. Bare litt til. Og han hadde jo følelser for meg. Det var meg han ville være med.... 

Jeg kjøpte desverre hele driten rått, og lang historie kort, jeg hadde sex med han, lot meg rive med, og plutselig en dag ble jeg dumpet. Han ville prøve videre med kona pga barna (det er bare tull, jeg skjønner jo det nå, antageligvis har de ikke hatt det så ille som han skulle ha det til). Jeg ble bare brukt til spenning, sex, og lek. De fikk enda et barn rett etterpå, så sex må de jo ha hatt.. :P

Andre gangen visste jeg ingenting, og han oppførte seg akkurat som man gjør når man er interessert i noen. Han var stadig på besøk hos meg, hengiven, varm, gav meg mye komplimenter, og alt som hører med. Vi hadde også sex. Så oppdaget jeg etterhvert at han hadde kjæreste i en annen by, og da raknet hele greia. Så fort jeg stilte et krav/ultimatum, ble ting vanskelig for han. Hun oppdaget også utroskapet (hun hadde sett meldinger), så da var helvete løs. I ettertid har jeg fått greie på at han var ganske interessert i meg, og hadde følelser, men uansett så valgte han å bli hos kjæresten sin, noe som selvfølgelig er et enklere valg, så han slapp å fortelle hele omverdenen om hva han hadde gjort. 

 

Ser det ut som om noen av de historiene her hadde noe lykkelig resultat for noen av partene? Utroskap fører ingenting godt med seg, og som oftest er elskerinnen den tapende part sånn sett. Den utro går som regel tilbake til det trygge og vandte om de kan (blir tilgitt), og elskerinnen sittet igjen knust, og latterliggjort. Jeg var helt knust og langt nede første gangen jeg var en elskerinne (andre gangen så visste jeg faktisk ikke at jeg var det, trodde han var singel), og jeg hadde aldri aldri aldri gjort det, hadde jeg vært med mine fulle fem. Jeg hadde aldri godtatt å være en god nr 2, hadde det ikke vært for den serien med utroskap, elendighet, bli brukt for sex av en annen mann etter at det ble slutt mellom meg og xen,  og all den drittbehandlingen jeg hadde opplevd før jeg traff han. Så nei, jeg kan ikke se at dette skulle gå så veldig bra for deg ts. Forlat relasjonen nå, mens du kan hente deg ut med verdigheten i behold, tro meg, hvis han vil ha deg, så kommer han etter deg. Etter så lang tid, vet han hva han vil! Og gjør han ikke det, så vet du hva dette var, og kan gå videre. 

Anonymkode: 20208...a35

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 12.45, AnonymBruker skrev:

Har han plutselig fått angsten for å bli forlatt hjemme?

På 21.1.2018 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Han har sagt med rene ord at han ikke vil gå ifra akkurat nå, av en grunn. Vet ikke hvilke, men det var ikke pga meg, skrev han - men situasjonen hjemme. .

(...) Jeg tenker da, hva vil han? Alle sier han er kun kåt på meg, men kan ikke han ha fått følelser for meg? Er det en grunn for at han ikke livssituasjonen kan dra nå? Når han egentlig vil det. Hvorfor be meg opp hvis han elsker henne? rart jeg blir litt forvirret??

På 21.1.2018 den 2.02, AnonymBruker skrev:

Greit han "vil" eller "må" være med kona akkurat nå, men hvorfor gir han meg gode ord og forhåpninger som spenner seg til oss 2 til syvende og sist? 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

(...) Men en grunn for at han trenger meg også eller vil ha meg er det jo. Er behovet ekstremt, eller er det noe gnist for meg også? 

Vil hun finne ut av dette, eller har hun kanskje fått vite noe og dermed gir han regler på hvordan alt skal være fremover?

 

Hvorfor spør du ham ikke om alt dette?

 

 

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt svare deg, som har stått på alle sider. Min x var utro mot meg, jeg var nesten utro mot han (kanskje mentalt utro) og jeg har vært med to menn som var utro med meg (ene visste jeg om, andre ikke). 

Starter med min mann som var utro mot meg. To ganger. Og nei, begge gangene handlet IKKE om at han hadde så voldsomme følelser for de. Det har han til og med sagt i ettertid, da vi er venner den dag i dag. Det handlet om et oppmerksomhetsbehov for han. Han fikk oppmerksomhet fra en annen, det var omtrent som en rus for han, spenning. Da det ble oppdaget, angret han som en hund, og kom springende tilbake til meg. Det handlet heller ikke om at vi hadde det så fælt, vi hadde gjevnlig sex, og et bra forhold, sånn egentlig. Men disse kvinnene gav han en spenning jeg ikke kunne, etter flere år. 

Jeg var også følelsesmessig utro mot han, på slutten av våres forhold. Jeg følte meg tråkket på, og ganske langt nede etter utroskap nr 2. Så ble jeg sett av en mann. Og det var fantastisk at noen bare så meg, beundret meg, ville ha meg. Det handlet IKKE om at jeg var så innmari forelsket i han, men jeg tok meg i (i ettertid, da jeg har tenkt mye gjennom alt som har skjedd) at jeg sa og gjorde ting som kunne misforstås, så han ikke skulle forsvinne helt. Enden på visa var at jeg gjorde det slutt med xen, men jeg ble ikke sammen med han andre. 

Jeg har også vært elskerinnen, to ganger.

Første gangen var jeg klar over kona veldig tidlig. Fikk servert (som jeg ser nå) en tåpelig historie om at de to ikke har det bra, at han egentlig lengtet ut av forholdet, men at det var så vanskelig å gå akkurat nå, pga barna. Men at han skulle ut av forholdet, forholdet deres var helt dødt, de hadde ikke sex, og hele greia var egentlig over, men de holdt sammen akkurat nå pga barna. Men han skulle snart ut. Snart. Litt tid. Bare litt til. Og han hadde jo følelser for meg. Det var meg han ville være med.... 

Jeg kjøpte desverre hele driten rått, og lang historie kort, jeg hadde sex med han, lot meg rive med, og plutselig en dag ble jeg dumpet. Han ville prøve videre med kona pga barna (det er bare tull, jeg skjønner jo det nå, antageligvis har de ikke hatt det så ille som han skulle ha det til). Jeg ble bare brukt til spenning, sex, og lek. De fikk enda et barn rett etterpå, så sex må de jo ha hatt.. :P

Andre gangen visste jeg ingenting, og han oppførte seg akkurat som man gjør når man er interessert i noen. Han var stadig på besøk hos meg, hengiven, varm, gav meg mye komplimenter, og alt som hører med. Vi hadde også sex. Så oppdaget jeg etterhvert at han hadde kjæreste i en annen by, og da raknet hele greia. Så fort jeg stilte et krav/ultimatum, ble ting vanskelig for han. Hun oppdaget også utroskapet (hun hadde sett meldinger), så da var helvete løs. I ettertid har jeg fått greie på at han var ganske interessert i meg, og hadde følelser, men uansett så valgte han å bli hos kjæresten sin, noe som selvfølgelig er et enklere valg, så han slapp å fortelle hele omverdenen om hva han hadde gjort. 

 

Ser det ut som om noen av de historiene her hadde noe lykkelig resultat for noen av partene? Utroskap fører ingenting godt med seg, og som oftest er elskerinnen den tapende part sånn sett. Den utro går som regel tilbake til det trygge og vandte om de kan (blir tilgitt), og elskerinnen sittet igjen knust, og latterliggjort. Jeg var helt knust og langt nede første gangen jeg var en elskerinne (andre gangen så visste jeg faktisk ikke at jeg var det, trodde han var singel), og jeg hadde aldri aldri aldri gjort det, hadde jeg vært med mine fulle fem. Jeg hadde aldri godtatt å være en god nr 2, hadde det ikke vært for den serien med utroskap, elendighet, bli brukt for sex av en annen mann etter at det ble slutt mellom meg og xen,  og all den drittbehandlingen jeg hadde opplevd før jeg traff han. Så nei, jeg kan ikke se at dette skulle gå så veldig bra for deg ts. Forlat relasjonen nå, mens du kan hente deg ut med verdigheten i behold, tro meg, hvis han vil ha deg, så kommer han etter deg. Etter så lang tid, vet han hva han vil! Og gjør han ikke det, så vet du hva dette var, og kan gå videre. 

Anonymkode: 20208...a35

Det er helt individuelt hvordan ståa er hjemme mht skillsmisse eller ei. Jeg vet det mest vanlige tegnet på at menn bare koser seg på si - er at det ikke skjer noe. Han er ærlig her og sier at det ikke skjer noe..nå. Allikavel har han spurt meg om jeg kunne tenkt meg flere barn, (det vil han, men ikke med kona) om jeg ville kost meg der han er (som feks hytta). Han liker å høre at jeg er flyttbar og om jeg skulle kommet godt over hans venner.  

Det er jo klart det er historier om at mannen faktisk får følelsene for denne "elskerinnen". Det har blitt nevnt her inne. Dette har pågått lenge, men ser fortsatt ut som han ikke er lei meg. Må si at vi er nokså jevne og prater om ALT i timesvis, ler og holder på hverandre hele tiden. Det kjennes og føles som at det er noe mer der. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk følelser for en gift mann. Vi møttes gjennom jobb, jeg var pedagog for hans barn. Jeg syntes han var veldig kjekk - eller, jeg elsket personligheten hans. Han er ikke den typen man snur seg etter på gata. Etter et par år i den barnehagen, så møttes vi tilfeldig på byen og han fortalte (med noen øl innabords) at han hadde fått følelser for meg. At det i grunn hadde vært kjærlighet ved første blikk. Vi møttes flere ganger her og der, helt tilfeldig, og dette gjennom flere år. Vi fikk skikkelige følelser for hverandre. Men det skjedde aldri noe fysisk mellom oss. Han holdt hånden min en taxien hjem en gang, det er det eneste.  Men vi endte alltid opp alene og snakket om følelsene vi hadde for hverandre. Det var helt forferdelig hele greiene. Jeg var hodestups forelska og det vet jeg han og var. Men uansett hvor sterke disse følelsene var, så måtte vi bare si til slutt at vi ikke kunne snakke sammen når vi møttes ute. For det gjorde bare ting verre. Han kom aldri til å gå fra kona si, noe han var klar på og jeg var klar over. Men kona fant ut av dette, og det ble et helsiken for både han og meg. Men de er fortsatt sammen den dag i dag. 

Jeg slet i mange måneder etter dette. Selv om jeg visste følelsen var gjensidig, så føler man seg utrolig liten og dum når det smeller. Jeg kommer aldri til å la meg selv falle for en gift mann igjen. Mennene går sjeldent eller aldri i fra kona for ei elskerinne. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 0bd9a...e8e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt individuelt hvordan ståa er hjemme mht skillsmisse eller ei. Jeg vet det mest vanlige tegnet på at menn bare koser seg på si - er at det ikke skjer noe. Han er ærlig her og sier at det ikke skjer noe..nå. Allikavel har han spurt meg om jeg kunne tenkt meg flere barn, (det vil han, men ikke med kona) om jeg ville kost meg der han er (som feks hytta). Han liker å høre at jeg er flyttbar og om jeg skulle kommet godt over hans venner.  

Det er jo klart det er historier om at mannen faktisk får følelsene for denne "elskerinnen". Det har blitt nevnt her inne. Dette har pågått lenge, men ser fortsatt ut som han ikke er lei meg. Må si at vi er nokså jevne og prater om ALT i timesvis, ler og holder på hverandre hele tiden. Det kjennes og føles som at det er noe mer der. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, kjenner lusa på gangen. Han tilbyr ingenting, men vil vite om du er fullstendig tilgjengelig for ham (og klar for alle hans ønsker) den dagen han eventuelt skulle finne ut at han vil gå. 

Det er ingen som påstår at han er "lei" deg - bare at han bruker deg uten omtanke for hva de gir deg. Enten han vil det eller ei, så utnytter han per i dag at du er betatt av ham, og holder på deg med samtaler og hint av typen "vil ha barn med andre enn kona". Denne karen har mer enn nok med de barna han allerede har, for ikke å snakke om det barnet han oppfører seg som... 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE HAR PÅGÅTT SIDEN JULI OMG. KJÆRE DEG ! SE TIL Å VÅKNE OPP! Om han ikke har forlatt kona si enda så gjør han det IKKE nå! STOL på meg!   Og spør du meg! DU vil IKKE ha en sånn mann. Han kommer ikke til å slutte å være utro om dere blir sammen, da finner han bare noen andre å være utro med. Du leter etter hver minste tegn til at han elsker deg, men det gjør han ikke! Har ikke du noen veninner som kan fortelle deg dette? Og STAKKARS!!!!! Kone! tenker du ikke på henne og barna?  Du burde skjems.. Du prøver ikke en gang.. du bare har bestemt deg for å være hjernevasket, for det er det du er... Vær så snill søk hjelp.. for du er fullstendig manipulert av han.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt individuelt hvordan ståa er hjemme mht skillsmisse eller ei. Jeg vet det mest vanlige tegnet på at menn bare koser seg på si - er at det ikke skjer noe. Han er ærlig her og sier at det ikke skjer noe..nå. Allikavel har han spurt meg om jeg kunne tenkt meg flere barn, (det vil han, men ikke med kona) om jeg ville kost meg der han er (som feks hytta). Han liker å høre at jeg er flyttbar og om jeg skulle kommet godt over hans venner.  

Det er jo klart det er historier om at mannen faktisk får følelsene for denne "elskerinnen". Det har blitt nevnt her inne. Dette har pågått lenge, men ser fortsatt ut som han ikke er lei meg. Må si at vi er nokså jevne og prater om ALT i timesvis, ler og holder på hverandre hele tiden. Det kjennes og føles som at det er noe mer der. 

Anonymkode: da354...2ca

Det gjorde han jeg holdt på meg også (som hadde det så grusomt hjemme) han sa han hadde følelser for meg, ville gå fra kona, men måtte bli litt til pga barna (omstendigheter), men han spurte allikevel meg ting som om jeg kunne taklet rollen som stemor (han hadde barn), om jeg ønsket flere barn, ba meg om bekreftelse på at jeg følte det samme, osv osv. Så ser ikke helt hvorfor det skal være så unikt at han sier så mange fine ting til deg. Skjønner du ikke selv at du blir lurt, når han sier han ikke vil gå (nå.. Det sier han bare så du ikke skal forsvinne), og at han ikke har fått ræva i gir på snart et år? Hvorfor er du så oppslukt i å få en mann som tydeligvis ikke har så sterke følelser for deg, mtp at han har klart å drøye dette så lenge? Er man forelsket, så drøyer man ikke slik. Bruker man noen derimot, sier man nøyaktig de tingene man tror den andre vil høre, men nå har han endret det til at han ikke går fra kona akkurat nå, fordi han ser jo at du bare sitter der å venter uansett, så med å si det, fikk han kjøpt seg ubestemt tid.. 

Anonymkode: 20208...a35

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...