Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. De elsker nok henne, men ikke på riktig måte. 

Jeg har slitt med mannen en periode. Vi kom oss gjennom det. I periode hadde vi ikke sex, jeg tenkte på andre menn, likevel ville jeg aldri tatt steget. Fordi kjærligheten for mannen var for stor. Var han jeg ville være nær. 

Jeg mener at de som er utro sliter med noe, og utroskapen er et tegn på at man har gitt opp. Og da automatisk er en drittsekk. Rydd hjemme før du roter  

Riktig sagt, egentlig. 

Anonymkode: da354...2ca

?

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel ts, så denne tråden er virkelig oppe å går enda..og du har fortsatt nøyaktig samme spørsmål som du hadde for, tja, 6 mnd siden..? Hvor er selvrespekten din? Drit i hva han gjør, det kan hverken du eller vi gjøre noe med. Men hos deg selv, der kan du virkelig legge inn en innsats! 

Er det ikke litt tacky å være en 3-barnsmor som sender nakenbilder til gifte menn..? Du oppdrar små barn som skal speile seg i deg..hva syns du om eget speilbilde for tiden? Er du stolt over det? Er det noe du kan vise frem til barna dine? Vi går inn i en tid hvor pleie av relasjoner og familie er i fokus..er det ikke litt vondt at din relasjon er av en slik karakter at den må skjules? 

Jeg syns du skal pakke sammen nå, og starte det nye året med å behandle deg selv med respekt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Vera skrev:

Javel ts, så denne tråden er virkelig oppe å går enda..og du har fortsatt nøyaktig samme spørsmål som du hadde for, tja, 6 mnd siden..? Hvor er selvrespekten din? Drit i hva han gjør, det kan hverken du eller vi gjøre noe med. Men hos deg selv, der kan du virkelig legge inn en innsats! 

Er det ikke litt tacky å være en 3-barnsmor som sender nakenbilder til gifte menn..? Du oppdrar små barn som skal speile seg i deg..hva syns du om eget speilbilde for tiden? Er du stolt over det? Er det noe du kan vise frem til barna dine? Vi går inn i en tid hvor pleie av relasjoner og familie er i fokus..er det ikke litt vondt at din relasjon er av en slik karakter at den må skjules? 

Jeg syns du skal pakke sammen nå, og starte det nye året med å behandle deg selv med respekt.

Har jeg noen gang sendt han nakenbilder? Nei det går jeg aldri gjort. Jeg syntes du virker til å leve i en litt firkantet verden, her er det ikke snakk om at jeg drar mine barn i dette.

Visste du hva foreldrene dine gjorde i tid å utid? Nei vet du hva, jeg tror vi skal være veldig glade for det. Det finnes da værre ting enn dette. Her er det kjærlighet opp å i mente og drar ikke mine barn inn i en flørt. Her skjer dette mellom 2 voksne mennesker, som enda ikke har latt barna få vite om noenting som helst. Vi får først se hvordan ting ender. Punktum Finale. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noen gang sendt han nakenbilder? Nei det går jeg aldri gjort. Jeg syntes du virker til å leve i en litt firkantet verden, her er det ikke snakk om at jeg drar mine barn i dette.

Visste du hva foreldrene dine gjorde i tid å utid? Nei vet du hva, jeg tror vi skal være veldig glade for det. Det finnes da værre ting enn dette. Her er det kjærlighet opp å i mente og drar ikke mine barn inn i en flørt. Her skjer dette mellom 2 voksne mennesker, som enda ikke har latt barna få vite om noenting som helst. Vi får først se hvordan ting ender. Punktum Finale. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Du skriver på veldig barnslige måter. 

"trenger ikke være rakettforsker" 

"han syns jeg er himla fin"

"punktum finale"???? 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. De elsker nok henne, men ikke på riktig måte. 

Jeg har slitt med mannen en periode. Vi kom oss gjennom det. I periode hadde vi ikke sex, jeg tenkte på andre menn, likevel ville jeg aldri tatt steget. Fordi kjærligheten for mannen var for stor. Var han jeg ville være nær. 

Jeg mener at de som er utro sliter med noe, og utroskapen er et tegn på at man har gitt opp. Og da automatisk er en drittsekk. Rydd hjemme før du roter  

Riktig sagt, egentlig. 

Anonymkode: da354...2ca

Selv om ikke du kan være utro mot en du elsker så betyr ikke det at andre ikke kan det.  

Grunn til at du må gjenta denne frasen er fordi du er livredd for at han elsker sin kone. Også prøver du nå å overbevise deg selv om at forholdet deres er helt feil og at han ikke elsker henne. Men det virker som om at han elsker sin kone. Ellers hadde han dratt for lengst.  

Og du bør ikke snakke om at utro menn er drittsekker! Du visste at mannen hadde en kone før du bestemte deg for å sprike med beina for han. Hva gjør det deg til? En skikkelig mannfolk ville valgt bort en kvinne som deg, som er istand til å være med på å ødelegge en en familie. 

Vel, du så det selv. Han er en drittsekk! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noen gang sendt han nakenbilder? Nei det går jeg aldri gjort. Jeg syntes du virker til å leve i en litt firkantet verden, her er det ikke snakk om at jeg drar mine barn i dette.

Visste du hva foreldrene dine gjorde i tid å utid? Nei vet du hva, jeg tror vi skal være veldig glade for det. Det finnes da værre ting enn dette. Her er det kjærlighet opp å i mente og drar ikke mine barn inn i en flørt. Her skjer dette mellom 2 voksne mennesker, som enda ikke har latt barna få vite om noenting som helst. Vi får først se hvordan ting ender. Punktum Finale. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Men TS. Du har jo selv fortalt at flere av dine venninner vet om dette forholdet. Hva tror du de tenker om deg (Nei, jeg mener ikke hva de sier til deg)?  Hva slags rykte tror du at du har/holder på å få i nærmiljøet ditt? Å tro at du kan holde på sånn i evigheter uten at andre får vite om dette etterhvert er i beste fall svært naivt. Vær så snill, slutt å fokusere på denne mannen og rett heller fokuset mot deg selv og ditt eget liv. Hva slags menneske vil du være? Hva slags mor vil du være? Vil du tiltrekke deg skikkelige menn eller vil du få stempelet som hun som legger seg etter gifte?

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste du hva foreldrene dine gjorde i tid å utid? Nei vet du hva, jeg tror vi skal være veldig glade for det. Det finnes da værre ting enn dette. Her er det kjærlighet opp å i mente og drar ikke mine barn inn i en flørt. Her skjer dette mellom 2 voksne mennesker, som enda ikke har latt barna få vite om noenting som helst. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Du er tre barn som er store nok til at du kan dra fra dem, så med mindre du har fått trillinger, tipper jeg at den eldste er stor nok til å tenke litt på hvorfor mamma gjør eller ikke gjør ting. Unger flest er nysgjerrige. Du er naiv hvis du tror at det som ikke er umiddelbart synlig, ikke har noe å si. Du virker heller ikke diskret - sa du ikke at du møtte fyren i fullt dagslys utenfor jobben hans? Tror du ingen voksne eller barn i deres by kan skjønne at dere har et forhold? Du forventer at hans kone skal kunne skjønne at noe er galt, også barn kan ha "antenner". Hans barn kan skjønne (eller se) at pappa driver med noe han ikke skal, de er da også større enn dine. Og selv små barn kan ane ting. Dine barn ser ei dame som fniser for seg selv uten at noen kjæreste dukker opp. Hvis de kan legge to og to sammen, skjønner de at du dater en mann i hemmelighet, eller gjør noe annet som folk med større moral kanskje ikke ville gjort. Ja, noen foreldre gjør mye verre ting enn å være involvert i utroskap. Men mange foreldre gjør også langt bedre ting. Ting de kan vise fram til barna sine, eller la dem ane. Jeg synes du skal vise litt større respekt for både deg selv og barna dine enn å fortsette å date en gift, skjødesløs mann i det uendelige. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i loop med deg, og du virker utrolig intens. "vente og se" "tiden vil vise" "hvem vet om vi ender opp sammen". Tenk så fin jul han skal feire sammen med familien sin, forresten. Og tenk så fine snapper du vil få av all den vidunderlige julekosen han har med de han er mest glad i i hele verden, nemlig barna sine (og sikkert kona. Jeg vedder på at hun er dritfin. I tillegg har man mer tid sammen i jula til å styrke familiebånd, slappe av og ha sex) Du er virkelig heldig som går en så fin tid i møte, med  tanke på alle de fine og koselige snap- bildene du kommer til å få fra ham:ninuskapus: Kjenner jeg blir helt sjalu, ass.

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2017 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Hva som skjer videre vet jeg ikke, men jeg tror han skal få igjen følelsene til hun der hjemme skal de to holde dette ekteskapet. Som ei skrev her over, så er nok han litt usikker på hva han vil. Det er ikke lett å ha følelsene et annet sted enn på det man har hjemme

Nei, det er ikke lett å være forvirra over følelser, og du gjør det ikke lettere for han ved å holde varmen i det han eventuelt måtte føle for deg. Disse følelsene er garantert ikke velkomne hos han, de er et mareritt som gjør livet hans vanskelig. La han få jobbe med å finne tilbake følelsene for kona si uten din innblanding. Dersom det likevel ikke går, kommer han kanskje til å skille seg. Først da kan du komme på banen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noen gang sendt han nakenbilder? Nei det går jeg aldri gjort. Jeg syntes du virker til å leve i en litt firkantet verden, her er det ikke snakk om at jeg drar mine barn i dette.

Visste du hva foreldrene dine gjorde i tid å utid? Nei vet du hva, jeg tror vi skal være veldig glade for det. Det finnes da værre ting enn dette. Her er det kjærlighet opp å i mente og drar ikke mine barn inn i en flørt. Her skjer dette mellom 2 voksne mennesker, som enda ikke har latt barna få vite om noenting som helst. Vi får først se hvordan ting ender. Punktum Finale. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Det finnes verre ting enn dette? For hvem? Deg selv? For sist jeg sjekket sto splittet familie temmelig høyt oppe på barns liste over hva de frykter mest. 

Du virker veldig egosentrisk, og har vanskelig for å lese hva andre skriver til deg. Mitt innlegg feks, er et velment råd fra en kvinne til en annen kvinne, fra en mor til en annen mor. Jeg tenker at selvrespekt er veldig viktig for deg når du utøver din rolle som mor. Jeg som mor ville hatt vanskelig for å se meg selv og mine barn i øynene om jeg sto i dine sko og var med på å ødelegge en familie for andre barn. At du ikke evner å leve deg såpass inn i disse barnas situasjon er over min fatteevne - fordi jeg er mor selv. At du som kvinne legger deg på et så lavt nivå at du tar til takke med smuler fra et annet menneske er også over min fatteevne - og gjør at jeg blir oppriktig bekymret for deg og dine omgivelser. Du burde trekke pusten, sette deg ned, og se situasjonen du sitter i fra flere vinkler - din vinkel, hans kones vinkel, hans barns vinkel, dine barns vinkel..at du i tillegg er villig til å introdusere en mann med så lav moral og så lave verdier til dine egne barn..å herrejesus. Våkne opp ☺️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstått det er mye irritasjoner, null forståelse rundt interessen for han, hvordan jeg klarer å være så naiv osv.. Jeg påstår ikke at det blir han og meg. Jeg kan allikavel ikke si hva fremtiden vil bringe. Fordi om andre opplever han som en horebukk med null empati, så er det forskjell på disse også. Jeg vet at sannsynligheten er større for utro menn å holde seg til kona hjemme, enn å forlate den trygge ramma. Men enkelte vil bygge et nytt forhold, få et nytt liv, ny ramme osv. Her snakker jeg ut ifra hans væremåte, ikke andre menn som bedrar kona si og de typiske trekkene man har.

Han ser ikke ut til å være den typen sier dere, neivel, så gjør han ikke det. At jeg skriver med han er mitt valg, ikke andres. Vi skriver om alt mulig, å jeg merker litt det motsatte nå, han er mer pratesalig enn noen gang. Allikavel utelukker jeg ingenting. Slutt å vær så munnrapp. 

Ts.

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det ikke særlig forskjell på nakenbilde og det du sier her : Netopp, han vet ikke hva han vil. Han vil jeg skal sende fine bilder, helst lettkledde bilder. Lagrer bilder osv.. Han virker betatt om ikke annet.

Jeg bryr meg katta om mannen, men om du hadde vært min venninne ville jeg bedt deg skaffe deg litt selvrespekt. 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstått det er mye irritasjoner, null forståelse rundt interessen for han, hvordan jeg klarer å være så naiv osv.. Jeg påstår ikke at det blir han og meg. Jeg kan allikavel ikke si hva fremtiden vil bringe. Fordi om andre opplever han som en horebukk med null empati, så er det forskjell på disse også. Jeg vet at sannsynligheten er større for utro menn å holde seg til kona hjemme, enn å forlate den trygge ramma. Men enkelte vil bygge et nytt forhold, få et nytt liv, ny ramme osv. Her snakker jeg ut ifra hans væremåte, ikke andre menn som bedrar kona si og de typiske trekkene man har.

Han ser ikke ut til å være den typen sier dere, neivel, så gjør han ikke det. At jeg skriver med han er mitt valg, ikke andres. Vi skriver om alt mulig, å jeg merker litt det motsatte nå, han er mer pratesalig enn noen gang. Allikavel utelukker jeg ingenting. Slutt å vær så munnrapp. 

Ts.

Anonymkode: da354...2ca

Det er ikke ofte at jeg tenker at den andre kvinnen/mannen har like mye ansvar som den utro parten. Men her vil jeg påstå det. Han er helt tydelig med deg at han ikke vet hva han vil, han strever med ekteaskapet, og vil gjerne fikse det. Likevel driver du og melder og styrer. Ha litt respekt for denne mannens problemer. La han få løse dem i fred uten din innblanding. Hadde du skygga banen med en gang, hadde han nok vært lykkelig med kona si. Du forstørrer problemene han har i ekteskapet sitt. Ta hensyn til andre en deg selv.- Vær så snill!

Endret av Kanel1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tyder på at denne mannen ikke vil (tør) å forlate kona, da hadde han bare gått for lengst. Jeg synes heller ikke det virker som om han vil ha deg som elskerinne i tradisjonell forstand. Jeg husker ikke alle detaljer du har skrevet i tråden, men tror det dere har hatt av sex er den dere hadde på hotellrom for en ganske god stund siden, og etter det har dere ikke gjort annet enn å sende hverandre meldinger og snakket sammen ved noen korte treff.  Han har også fortalt at han ved en eventuell skillsmisse vil leve som singel, og at han i blant må ta en pause fra meldingene deres også. 

På snart et halvt år er altså omtrent alt du har en masse meldinger med ullen kommunikasjon der han vel egentlig gir uttrykk for at han nettopp ikke vil forlate kona, noe du tolker som "tiden vil vise om det blir dere". At tiden vil vise om han noensinne vil skilles eller om de får ekteskapet til å blomstre er jo greit nok, men hvor lenge har du tenkt å la han holde på med deg på denne måten? På meg virker det som du bare er krydder i hverdagen hans, med dine meldinger og lettkleddbilder. Kanskje du til og med gjør at det er lettere for ham å holde ut i ekteskapet dersom de er inne i sjuårskrisen. Han holder deg varm med akkurat nok til at du ikke mister håpet. 

Mange som har skrevet i denne tråden har vært opptatt av deg, og ikke bare hva du gjør mot familien hans. Den som får i pose og sekk er han. Han kan jobbe hardt i den viktige jobben sin, være med kamerater, ha en trygg familie med kone som venter, holder hjem og barn i orden mens han jobber, og hun tilfredsstiller (kanskje) hans seksuelle behov. I tillegg kan han "leke" med deg og du gjør hverdagen mindre kjedelig og han får bekreftelse som er bra for selvfølelsen.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstått det er mye irritasjoner, null forståelse rundt interessen for han, hvordan jeg klarer å være så naiv osv.. Jeg påstår ikke at det blir han og meg. Jeg kan allikavel ikke si hva fremtiden vil bringe. Fordi om andre opplever han som en horebukk med null empati, så er det forskjell på disse også. Jeg vet at sannsynligheten er større for utro menn å holde seg til kona hjemme, enn å forlate den trygge ramma. Men enkelte vil bygge et nytt forhold, få et nytt liv, ny ramme osv. Her snakker jeg ut ifra hans væremåte, ikke andre menn som bedrar kona si og de typiske trekkene man har.

Han ser ikke ut til å være den typen sier dere, neivel, så gjør han ikke det. At jeg skriver med han er mitt valg, ikke andres. Vi skriver om alt mulig, å jeg merker litt det motsatte nå, han er mer pratesalig enn noen gang. Allikavel utelukker jeg ingenting. Slutt å vær så munnrapp. 

Ts.

Anonymkode: da354...2ca

Du skjønner virkelig ikke hva folk prøver å fortelle deg, gjør du vel? Det handler IKKE om deres forhold - om det blir deg og han i fremtiden..who the fuck cares?? Det handler om DEG, HER, NÅ. Det handler om valgene DU har tatt, og det handler om valgene du FORTSETTER å ta. Du gjentar mantraet ditt om igjen og om igjen "men dere kan jo ikke vite om han sliter i ekteskapet..men dere kan jo ikke vite hva fremtiden bringer..men dere kan jo ikke vite hva han føler for meg..men dere kan jo ikke vite hvor spesielt dette "forholdet" mellom oss er...BLA BLA BLA BLA!!" Herregud..jeg blir så skremt over selvskadingsnivået hos enkelte at jeg fryser på ryggen! Du skjønner at dette ikke er bra for deg?? Hvordan har du det? EGENTLIG? Jeg syns du skal stille eg selv det spørsmålet, og være ærlig med deg selv. For helt ærlig nekter jeg å tro at du ser på deg selv som så lite verdt - om du mot formodning allikevel skulle svare at du ikke er mer verdt enn det forholdet du velger her - OPPSØK HJELP. 

Jeg skulle lagt inn mer forståelse om du var ei jente på 20 år, 0 barn og null livserfaring. Men du er ei voksen kvinne! Som har ansvar for 3 små barn! Ta deg sammen, og slutt å være slave for følelsene dine! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk tar valg som strider imot følelsene deres hver dag. Du er ikke et jævla unntakstilfelle TS, fordi det er ikke så lett når du har fått følelser og «rotet» deg borti denne situasjonen. NEI, du visste han var gift etter første møtet, men du VALGTE og fortsette. Og du VELGER og fortsette nå. Oppegående mennesker tar valgene som er de beste for dem selv, selv om det er tøft og vanskelig, men de gjør det for det! Herregud, voks opp. Du er ikke 17 år og dette er din første forelskelse liksom. Jeg er enig med en annen her oppe, språket og måten du uttrykker deg på vitner om at du er litt, ja hva skal jeg si, enkel. 

Endret av Breakeven
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstått det er mye irritasjoner, null forståelse rundt interessen for han, hvordan jeg klarer å være så naiv osv.. Jeg påstår ikke at det blir han og meg. Jeg kan allikavel ikke si hva fremtiden vil bringe. Fordi om andre opplever han som en horebukk med null empati, så er det forskjell på disse også. Jeg vet at sannsynligheten er større for utro menn å holde seg til kona hjemme, enn å forlate den trygge ramma. Men enkelte vil bygge et nytt forhold, få et nytt liv, ny ramme osv. Her snakker jeg ut ifra hans væremåte, ikke andre menn som bedrar kona si og de typiske trekkene man har.

Han ser ikke ut til å være den typen sier dere, neivel, så gjør han ikke det. At jeg skriver med han er mitt valg, ikke andres. Vi skriver om alt mulig, å jeg merker litt det motsatte nå, han er mer pratesalig enn noen gang. Allikavel utelukker jeg ingenting. Slutt å vær så munnrapp. 

Ts.

Anonymkode: da354...2ca

Mener du at det er forskjell på horebukker uten empati? Mener du at du har rota deg borti en horebukk uten empati? 

Det du sier er at du sitter og lengter etter en horebukk uten empati? 

Nei, du kan ikke si hva fremtiden vil bringe, for hadde du tenkt på fremtiden så hadde du kuttet kontakten med han og det vil du jo ikke. Du vil fortsette å være leketøyet til denne utro mannen. Du syns det er pirrende at han tenker på deg mens han har kona si i samme rom. Du liker å tenke på at han er sammen med henne, men du tenker at han tenker på deg og har egentlig lyst på deg. Du føler at du vinner, for det er du som har følelsene og tankene hans. 

Og så er det ingen vinnere i dette her. Bare tapere. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at det er forskjell på horebukker uten empati? Mener du at du har rota deg borti en horebukk uten empati? 

Det du sier er at du sitter og lengter etter en horebukk uten empati? 

Nei, du kan ikke si hva fremtiden vil bringe, for hadde du tenkt på fremtiden så hadde du kuttet kontakten med han og det vil du jo ikke. Du vil fortsette å være leketøyet til denne utro mannen. Du syns det er pirrende at han tenker på deg mens han har kona si i samme rom. Du liker å tenke på at han er sammen med henne, men du tenker at han tenker på deg og har egentlig lyst på deg. Du føler at du vinner, for det er du som har følelsene og tankene hans. 

Og så er det ingen vinnere i dette her. Bare tapere. 

Anonymkode: 929e4...271

Selvfølgelig! Han her er en englebukk! Den eneste av sitt slag!

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig! Han her er en englebukk! Den eneste av sitt slag!

Anonymkode: f74fe...769

:laugh: Det var dagens!

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...