Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke høre hva han driver med først? Kan jo hende det er greit for kona hans. Kan hende de er separert for det du vet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Sunday, July 09, 2017 den 8.51, Sheherasade skrev:

Hvor ble det av TS?

Jeg er jer😁 har jobbet i strekk i dagsavis, men skal se gjennom alt nå.  

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mye feil her:fnise: mente har jobbet masse, så har ikke fått sett før nå.:haar:

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS - hvis han er gift, vil du starte et forhold eller flørt med en som ikke har større respekt for partneren sin enn det uavhengig av om forholdet er dårlig av noen grunn? Hvordan kan du stole på at han ikke gjør det samme mot deg dersom dere skulle bli et par den dagen dere støter på litt mindre rosenrøde dager? Det er tross alt hverdager det er flest av i alle forhold etterhvert som forelskelsen legger seg...

Jeg ville ikke gått inn i et forhold til noen som ikke har bedre moral og større respekt for seg selv enn at de kan gjøre slikt, jeg ville ikke satset på en som kan spille slike spill - for alt du skriver viser jo at han spiller deg og du lar deg spille..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har skrift med han de siste dagene også. Det er ikke lett å unngå dette, fordi jeg merker helt klart at han vil dette. Tenkte i begynnelsen at han kanskje skreiv for å være vennlig etter det som hadde skjedd. Virker som han vil mer enn hva han tør. Han sier det går veldig opp og ned mellom de å at han helst ville ha vært med meg nå. Ikke i et forhold, men at han kunne ønske jeg var der. Han sender bilder på Snap av både seg selv, å når han koser seg med noe godt i glasset. 

Vet jeg vil få mye vondt slengt mot meg nå, men det er altså ikke så lett. Han virker til å være en fin fyr, med en personlighet jeg liker. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carrot skrev:

Hei TS - hvis han er gift, vil du starte et forhold eller flørt med en som ikke har større respekt for partneren sin enn det uavhengig av om forholdet er dårlig av noen grunn? Hvordan kan du stole på at han ikke gjør det samme mot deg dersom dere skulle bli et par den dagen dere støter på litt mindre rosenrøde dager? Det er tross alt hverdager det er flest av i alle forhold etterhvert som forelskelsen legger seg...

Jeg ville ikke gått inn i et forhold til noen som ikke har bedre moral og større respekt for seg selv enn at de kan gjøre slikt, jeg ville ikke satset på en som kan spille slike spill - for alt du skriver viser jo at han spiller deg og du lar deg spille..

Han er gift nå, å det er akkurat det som gjør det vanskelig. Uansett om han er i et dårlig forhold eller ei. Skjønner bare ikke at han vil bruke tid på meg om han ikke har noe for meg.. Er det for å sikre seg før en evt drar fra kona? Jeg får vondt av hun, ja, men tenker også at de kanskje har et slikt forhold? Et forhold der de får lov å flørte, aner ikke.. Jeg ville nok likt det mye bedre om vi avsluttet dette nå, så kan han finne ut hva han vil videre. Men tror neppe han nå bare vil glemme meg. Jeg får mld hver dag..Det dummeste er jo at jeg faktisk blir like glad hver gang.(!)

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg har skrift med han de siste dagene også. Det er ikke lett å unngå dette, fordi jeg merker helt klart at han vil dette. Tenkte i begynnelsen at han kanskje skreiv for å være vennlig etter det som hadde skjedd. Virker som han vil mer enn hva han tør. Han sier det går veldig opp og ned mellom de å at han helst ville ha vært med meg nå. Ikke i et forhold, men at han kunne ønske jeg var der. Han sender bilder på Snap av både seg selv, å når han koser seg med noe godt i glasset. 

Vet jeg vil få mye vondt slengt mot meg nå, men det er altså ikke så lett. Han virker til å være en fin fyr, med en personlighet jeg liker. 

Anonymkode: da354...2ca

Typisk mann som vil ha ei elskerinne på si.... Sorry, men 99% sikkert at han ikke har tanker om å gå fra kona. 

Anonymkode: d7a88...70c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Blod skrev:

Hvorfor ikke høre hva han driver med først? Kan jo hende det er greit for kona hans. Kan hende de er separert for det du vet...

Han vil prate minst mulig om akkurat hun. Hvis han hadde vært separert ville han vel sagt det? For å redde seg selv litt og fordi da gir han meg enda større forhåpninger. 

Han har en veldig god personlighet, det merket jeg da jeg traff han. Veldig god kjemi. Dette er både litt spennende og ikke gøy på ei gang. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil prate minst mulig om akkurat hun. Hvis han hadde vært separert ville han vel sagt det? For å redde seg selv litt og fordi da gir han meg enda større forhåpninger. 

Han har en veldig god personlighet, det merket jeg da jeg traff han. Veldig god kjemi. Dette er både litt spennende og ikke gøy på ei gang. 

Anonymkode: da354...2ca

Selvfølgelig vil han snakke minst mulig om kona til elskerinnen. Han har ikke noen god personlighet nei, om man har det sviker man ikke sine nærmeste.

Anonymkode: 96aca...c4e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er gift nå, å det er akkurat det som gjør det vanskelig. Uansett om han er i et dårlig forhold eller ei. Skjønner bare ikke at han vil bruke tid på meg om han ikke har noe for meg.. Er det for å sikre seg før en evt drar fra kona? Jeg får vondt av hun, ja, men tenker også at de kanskje har et slikt forhold? Et forhold der de får lov å flørte, aner ikke.. Jeg ville nok likt det mye bedre om vi avsluttet dette nå, så kan han finne ut hva han vil videre. Men tror neppe han nå bare vil glemme meg. Jeg får mld hver dag..Det dummeste er jo at jeg faktisk blir like glad hver gang.(!)

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Og HVIS det var slik at han og kona har et åpent forhold, ville du være OK som en flørt? 

Du skriver som om du er uten valg her mens realiteten er at du har alle kortene for å avgjøre dette.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, July 09, 2017 den 10.51, AnonymBruker skrev:

Hun har skjønt at det er ikke noe sympati å få. 

Anonymkode: 67bc3...6a5

Er overhodet ikke ute etter sympati. Jeg vet godt at jeg har rota meg opp i noe som nå er blitt til et dilemma.

Ser noen råder meg til å la være å prate med han, mens andre syntes jeg skal ta det opp med han. Det er rådene jeg gjerne vil ha, ikke sympati. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carrot skrev:

Og HVIS det var slik at han og kona har et åpent forhold, ville du være OK som en flørt? 

Du skriver som om du er uten valg her mens realiteten er at du har alle kortene for å avgjøre dette.

Jeg kan si med en gang at jeg ikke er interessert i å prate med han om han bare vil piffe opp hverdagen litt med å ha ei å skrive med. For å være helt ærlig, så håper jeg egentlig på at han vil ut av dette forholdet med kona, å være litt nysgjerrig på meg istedenfor (noe jeg allerede føler han er.) Sier bare ærlig nå.. 

Han er "desverre" akkurat en slik mann jeg faller for. Han er ikke altfor frempå, å er nyskjerrig på livet mitt. Vi har ikke gjort noe annet enn å kysset/klint, å det er et tydelig bevis på at han ikke MÅ ha seg noe. For sånne mannfolk liker jeg nemlig ikke. Han vil bli bedre kjent, å i grunnen vil jeg å det.. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville ha råd sa du? Gi han følgende beskjed: "Slutt å meld meg før du har gjort det slutt med dama di. Jeg er ikke interessert i å være med på utroskap." Med mindre du vil være med på det da.... da er det bare å gasse på. Jeg kan skjønne at det er spennende nå, spørs hvor spennende det blir etterhvert. Sannsynligheten er stor for mye drama og knuste hjerter på litt lengre sikt....

Anonymkode: d7a88...70c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke engang at dette er en problemstilling for deg ts..har du virkelig ikke høyere selvverdi? For de aller fleste er det automatikk i at det blir totalt turn-Off når man finner ut at mannen er gift..det ligger jo allerede i kortene hva du får? Pose og sekk mann. Hvis du virkelig mener alvor og tiltrekningen var så sterk, så bakker du ut nå, og legger ballen over til han. Du har tid til å vente, slik at eventuelle fremstøt kommer i rett rekkefølge. 

P.s Du må slutte å forsvare mannen..du undergraver deg selv totalt, og får mannen til å fremstå som en idiot. Det er vel ikke en sånn mann du har lyst å introdusere for familie og venner. Selv om han mangler integritet, trenger ikke du å gå i samme fella og svelge både stolthet og integritet. 

For meg blir det rett og slett trashy å ha seg med en opptatt mann, og en mann som er utro er verdt null i mine øyne, fordi det sier så mye om hvilke verdier man har i livet. Beklager.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du seriøst at du er DEN spesielle for han, ts ?

Du kjenner han overhodet ikke. Selvfølgelig får du se den beste siden først. Og hvordan i hell kan du vite om han ikke holder på med flere damer? Du er  helt blåst som tenker som du gjør. Vet du, jeg håper du får oppleve akkurat det samme som du gjør mot dama hans nå.  Kanskje du kan lære noe. Tror du også at han har høye tanker om en dame han ikke kjenner engang? Du er bare en naiv flørt. Men for all del. Ingen kan stoppe dere,hvis dere er stygge nok i hjertet deres, men bare vent. Du blir mest sannsynlig dumpet en dag du også, til fordel for en annen, eller for exen som han fant ut var bedre enn deg, tross alt!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan si med en gang at jeg ikke er interessert i å prate med han om han bare vil piffe opp hverdagen litt med å ha ei å skrive med. For å være helt ærlig, så håper jeg egentlig på at han vil ut av dette forholdet med kona, å være litt nysgjerrig på meg istedenfor (noe jeg allerede føler han er.) Sier bare ærlig nå.. 

Han er "desverre" akkurat en slik mann jeg faller for. Han er ikke altfor frempå, å er nyskjerrig på livet mitt. Vi har ikke gjort noe annet enn å kysset/klint, å det er et tydelig bevis på at han ikke MÅ ha seg noe. For sånne mannfolk liker jeg nemlig ikke. Han vil bli bedre kjent, å i grunnen vil jeg å det.. 

Anonymkode: da354...2ca

Så det du egentlig vil er å ha et forhold til han fordi du liker han - i håp om at han forlater kona si, basert på en "connection" dere fikk på et utested? 

Har jeg skjønt deg riktig da? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig, så skjønner jeg ikke at du kjøper det svadaet han kommer med.. Er du virkelig så desperat at du tar til takke med hvilken som helst mann som viser deg oppmerksomhet? 

Dere har møttes en eneste gang på fylla (hvis jeg forstod det riktig), han viser seg å være en drittsekk som går bak ryggen på kvinnen han har lovet å elske og valgt å gifte seg med og du konkluderer med at det er så bra at han er "ikke altfor frempå"?! Mannen er jo gift med en annen kvinne for pokker.. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bare ett godt råd i denne situasjonen, at du sender han ei melding om at du vil ikke ha mer med han å gjøre, før han har tatt ut skilsmisse fra kona.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg har skrift med han de siste dagene også. Det er ikke lett å unngå dette, fordi jeg merker helt klart at han vil dette. Tenkte i begynnelsen at han kanskje skreiv for å være vennlig etter det som hadde skjedd. Virker som han vil mer enn hva han tør. Han sier det går veldig opp og ned mellom de å at han helst ville ha vært med meg nå. Ikke i et forhold, men at han kunne ønske jeg var der. Han sender bilder på Snap av både seg selv, å når han koser seg med noe godt i glasset. 

Vet jeg vil få mye vondt slengt mot meg nå, men det er altså ikke så lett. Han virker til å være en fin fyr, med en personlighet jeg liker. 

Anonymkode: da354...2ca

Du har møtt ham èn gang, hvor vanskelig kan det være å kutte kontakten? En fyr som helst vil ditche kona for å være sammen med en dame han klinte med på byen forrige helg. Enten lyver han til deg, eller så er han bare en skikkelig drittsekk. Livet ditt er ikke en dameroman, og dette er ingen drømmemann.

Anonymkode: 4c32a...414

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carrot skrev:

Så det du egentlig vil er å ha et forhold til han fordi du liker han - i håp om at han forlater kona si, basert på en "connection" dere fikk på et utested? 

Har jeg skjønt deg riktig da? 

I tillegg til at det var alkohol involvert, og at fyren kliner med henne åpenlyst når han er gift. Skjønner meg ikke på sånne damer som TS, de er jo så lettlurte.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...