Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres fryktelig rart ut for meg. Ikke det at du klina med en gift mann på byen, men måten du nesten litt desperat prøver å rettferdiggjøre at du forsøker å innlede noe med en gift mann. Får litt følelsen av at du er helt utsultet på oppmerksomhet når det er så viktig for deg å fortsette dette. 

Du skjønner jo at det ikke er greit, hvis ikke hadde det ikke vært noe dilemma. Du sitter rett og slett og finner på detaljer om hvor fæl kona hans er, og at ekteskapet allerede er ødelagt, bare for at noen andre skal gi deg "grønt lys" til å fortsette. 

Hvis han er innstilt på å være utro, er det jo klart at det er lettere å opprettholde kontakten med en han allerede har møtt, framfor å gå ut å finne en annen. Er jo mye lettere å kombinere med familieliv. Sorry, men det er ikke fordi du er spesiell og alt det der. Det er fordi du gjør deg tilgjengelig. Du fôrer egoet hans, du stryker han med hårene og du godtar oppførselen hans, noe de færreste ville gjort. Det er derfor han sender deg meldinger. 

Hvis du fortsetter med dette så bidrar du jo til noe ganske forjævlig. Jeg tror som sagt du egentlig ved det selv, siden du spør. Veldig få kommer til å fortelle deg at det er riktig å fortsette med dette, for det er det ikke. Jeg vet ikke hva som ligger bak denne voldsomme trangen din til å forsvare dette. Det er en kåt gubbe som du har klina med en gang, og som sender ut følere fordi han tror du er et enkelt ligg. Det ender ikke godt, for noen av partene. 

Og at en singel mann som er på utkikk etter litt sengehygge "glemmer" ikke å fjerne ekteskapet sitt på Facebook når det er slutt, spesielt ikke når de legger til potensielle ligg som venner. Og de setter heller ikke opp at de er gift for morroskyld. Ærlig talt. 

Anonymkode: c0fcf...894

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står på fb at han er gift, og han regner sikkert med du har sett det, og sier derfor ikke mer om det. Så lenge du svarer på meldinger regner han nok med du ikke bryr deg om at han er gift og er villig til å gå inn i noe med han likevel. 

Sannsynligheten for at han går fra kona er minimal, bare noen svært få gjør det. Så stikk, løp så fort som mulig.

ikke alle menn er utro, for all del. Men to av mine beste kompiser er det. De har vært notorisk utro i skikkert 20 år, aldri blitt oppdaget, og er nok slu nok til ikke å bli det heller. De sier begge at det er spenningen som driver dem. Han ene lever lykkelig hjemme med masse sex med kona og enda mer med elskerinner. Han andre sier kona aldri vil ha sex, så da må han ha elskerinner for å dekke behovet. De har knust mange hjerter på sin vei, men de går aldri fra kone og barn. 

Anonymkode: d7a88...70c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke alle menn er utro, for all del. Men to av mine beste kompiser er det. De har vært notorisk utro i skikkert 20 år, aldri blitt oppdaget, og er nok slu nok til ikke å bli det heller. De sier begge at det er spenningen som driver dem. Han ene lever lykkelig hjemme med masse sex med kona og enda mer med elskerinner. Han andre sier kona aldri vil ha sex, så da må han ha elskerinner for å dekke behovet. De har knust mange hjerter på sin vei, men de går aldri fra kone og barn. 

Anonymkode: d7a88...70c

Det der kommer jeg aldri til å forstå, altså hvorfor de blir i ekteskapene sine. Er de glade i konene fortsatt, eller er det bare det praktiske som holder dem igjen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over her, Camilla Collett. Skjønner heller ikke disse mannfolkene og hva som holder dem igjen egentlig, Men en ting er sikkert: De er noen jævla drittsekker!

Anonymkode: b6db2...438

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvorfor ts er så besatt av å finne feil på kona til en random flørt på byen.  Hvis du,ts, fortsetter å innlede et forhold med en gift mann, så er du utrolig dum og egoistisk. Karma kommer til å bite både deg og den "stakkars" flørten i ræva også. Neste gang er er en annen dame som føler seg spesiell for at han flørter med henne, og som lager spekulasjoner om henne (deg).som sitter hjemme. Hvis han unngår å svare på om han er gift, så ligg unna! 

Endret av wintergirl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den tiden jeg har vært singel har jeg fått en del meldinger av menn i forhold. Har også truffet på noen i RL, som likevel stiller seg tilgjengelig. Min tilbakemelding er konsekvent; Jeg deltar ikke i utroskap! 

Ingen avvik, om de er aldri så attraktive! 

Jeg synes det er en helt nødvendig holdning. Vil man egentlig ha en utro mann? For min del viser det en karakterbrist som jeg ikke synes noe om. Det finnes ikke en bitteliten del av meg som kan føle respekt for en utro mann. Altså finnes han egentlig ikke attraktiv! Pent ytre, råttent indre. Nei takk! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rayon de soleil
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

Glemme han først som sist, du kan komme til å angre voldsomt dersom du involverer deg mer med han og utvikler følelser for han etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg over her, Camilla Collett. Skjønner heller ikke disse mannfolkene og hva som holder dem igjen egentlig, Men en ting er sikkert: De er noen jævla drittsekker!

Anonymkode: b6db2...438

Pose og sekk? For barnas skyld? Behagelig å ha en hjemmefront og en annen arena?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hvorfor du ber om tips og råd her, når du egentlig allerede har bestemt deg i saken. Før du skrev innlegget regner jeg med du visste at de aller fleste svarene ville gå ut på "ikke involver deg". Likevel forsvarer du nærmest å fortsette å ha kontakt med ham. 

 

Han er gift. Punktum. Det er ikke greit. Tenk om det var motsatt da? At du var gift med en mann, han dro på byen og klinte med en dame, de ble venner på face samme natt/dagen etter, og innledet et forhold. Uavhengig av når du hadde funnet ut av det  (ja, for man finner ut av det!), hadde du ikke blitt helt knust? Det spiller ingen rolle om de har en dårlig periode, om han kun er ute etter tilfeldig sex, om du og han hadde god kjemi, HOLD DEG UNNA! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Blondie65 skrev:

Pose og sekk? For barnas skyld? Behagelig å ha en hjemmefront og en annen arena?

Tror det er ganske greit oppsummert ja. Og at det er spennende å ligge ned andre enn kona. 

Han ene av de to kameratene mine har snakket en del om hvorfor han gjør det, og det er dette som går igjen.

Jeg syns det er pill råttent av han, men det er virkelig ikke min business hva han gjør, og har sagt jeg vil vite minst mulig om det. Og det aller verste er at dette er menn du aldri ville trodd var utro. Flotte fyrer, typisk den perfekte ektemann, pappa osv... Jeg tenker at særlig når hanene  er det, da kan alle være utro. Og han har vært det mot alle damer han har hatt gjennom livet (fra han var 20 til nå når han har rundet 50). 

Anonymkode: d7a88...70c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RoH skrev:

Er faen ikke moral igjen i folk lenger?  

Nei det er helt tydelig. Det er helt skremmende.

Du sletter han så klart fra sosiale medier og kutter all kontakt TS! Dette er en drittsekk som er utro mot KONA si. Dette er IKKE en fyr du ønsker å rote deg bort i! Ærlig talt, det burde vært fullstendig unødvendig å fortelle deg!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne i et ulykkelig forhold tenker jeg at han ikke trenger å være drittsekk. Det kunne ha vært meg som rotet med en fyr på byen, fordi jeg trengte å føle, bli sett, bli tatt på.... å leve. Jeg har aldri gjort det. Har alltid vært trofast. Men kanskje kunne det ha skjedd nå.

Hva hadde dere sagt til ham om han skrev innlegg her og sa at han fant ut at HUN VAR JO GIFT!!

 

Og om det var omvendt - om det var meg som hadde møtt denne gifte mannen (og jeg var singel) - så kunne jeg ha valgt å satse på ham som pulevenn. Jeg hadde kanskje vært en dårlig person som oppfordret til utroskap - men det hadde faktisk ikke vært mitt ansvar. Kanskje han var akkurat det jeg trengte. 

 

 

Anonymkode: ce681...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne i et ulykkelig forhold tenker jeg at han ikke trenger å være drittsekk. Det kunne ha vært meg som rotet med en fyr på byen, fordi jeg trengte å føle, bli sett, bli tatt på.... å leve. Jeg har aldri gjort det. Har alltid vært trofast. Men kanskje kunne det ha skjedd nå.

Hva hadde dere sagt til ham om han skrev innlegg her og sa at han fant ut at HUN VAR JO GIFT!!

 

Og om det var omvendt - om det var meg som hadde møtt denne gifte mannen (og jeg var singel) - så kunne jeg ha valgt å satse på ham som pulevenn. Jeg hadde kanskje vært en dårlig person som oppfordret til utroskap - men det hadde faktisk ikke vært mitt ansvar. Kanskje han var akkurat det jeg trengte. 

 

 

Anonymkode: ce681...b80

Skulle vi sagt noe annet hvis det var motsatt? Hvis forholdet er så elendig, så gå! Hvis ikke, jobb med det dere har. Å ligge med andre er ikke en løsning du virkelig trenger.  Gå fra typen din, så kan du flørte så mye du vil som singel. 

Jeg og exen var også i en dårlig periode da han var utro. Han klarer ikke å gi slipp på meg og det er meg han sier han vil bli gammel med. Han sier at hvis det ordner seg mellom oss, så vil han fornye ekteskapsløftenene våres. Men, nå som jeg har sett hvordan han er i onde dager, så tviler jeg på at jeg vil ta han tilbake. Onde dager kommer til oss alle en eller annen dag, hvis man ikke tåler det før man hopper på andre, så forbli singel.  Sannheten er at man vil prøve ut en annen enn den man allerede har og istedet for å innrømme det, så skylder man på at man er så ulykkelig.  

 

Endret av wintergirl
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo godt mulig det er greit for kona for alt vi vet. Det finnes de som driver med swinging eller sex med andre utenfor ekteskapet. Ofte er det ikke reder for at kona skal finne ut men for at andre skal finne ut fordi sexlivet er en privatsak. 

Hvis kona ikke vet No holder du deg bare borte. Han vil du ikke ha noe med. 

Anonymkode: 1987b...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne i et ulykkelig forhold tenker jeg at han ikke trenger å være drittsekk. Det kunne ha vært meg som rotet med en fyr på byen, fordi jeg trengte å føle, bli sett, bli tatt på.... å leve. Jeg har aldri gjort det. Har alltid vært trofast. Men kanskje kunne det ha skjedd nå.

Hva hadde dere sagt til ham om han skrev innlegg her og sa at han fant ut at HUN VAR JO GIFT!!

 

Og om det var omvendt - om det var meg som hadde møtt denne gifte mannen (og jeg var singel) - så kunne jeg ha valgt å satse på ham som pulevenn. Jeg hadde kanskje vært en dårlig person som oppfordret til utroskap - men det hadde faktisk ikke vært mitt ansvar. Kanskje han var akkurat det jeg trengte. 

 

 

Anonymkode: ce681...b80

Jeg er helt enig i at den gifte personen er hovedansvarlig for utroskapen.

Mine råd - løp som om du har fanden i hælene - ville vært gitt uansett om det var mann eller kvinne som rotet med en gift person. Det er fordi at en person som velger å gå bak ryggen på sin partner - uansett hvor elendig forholdet er - har en "i pose og sekk" mentalitet som kommer til å gå utover de rundt. Det er mulig den bedratte ektefelle aldri får vite om utroskapen, men elsker/elskerinnen vet og må leve med at vedkommende drar hjem til sin ektefelle hver gang. Det kan aldri bli noe mer enn noen heftige timer med sex, man kan aldri kontakte elsker/elskerinnen hvis man savner dem og risikoen for å få følelser for "pulevennen" er alltid der.

Et dårlig ekteskap / forhold reparerer man. Hvis det ikke er mulig å reparere avslutter man forholdet før man har seg med andre. Eller man avtaler åpent forhold der det er ok for begge parter å ha sex med andre. Utroskap medfører kun at den utro parten får styrket selvfølelsen sin, det dreper forholdet ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne i et ulykkelig forhold tenker jeg at han ikke trenger å være drittsekk. Det kunne ha vært meg som rotet med en fyr på byen, fordi jeg trengte å føle, bli sett, bli tatt på.... å leve. Jeg har aldri gjort det. Har alltid vært trofast. Men kanskje kunne det ha skjedd nå.

Hva hadde dere sagt til ham om han skrev innlegg her og sa at han fant ut at HUN VAR JO GIFT!!

 

Og om det var omvendt - om det var meg som hadde møtt denne gifte mannen (og jeg var singel) - så kunne jeg ha valgt å satse på ham som pulevenn. Jeg hadde kanskje vært en dårlig person som oppfordret til utroskap - men det hadde faktisk ikke vært mitt ansvar. Kanskje han var akkurat det jeg trengte. 

 

 

Anonymkode: ce681...b80

Så gå fra den du er sammen med da. 

Anonymkode: 96aca...c4e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sheherasade skrev:

Hvor ble det av TS?

Hun har skjønt at det er ikke noe sympati å få. 

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg er helt enig i at den gifte personen er hovedansvarlig for utroskapen.

Mine råd - løp som om du har fanden i hælene - ville vært gitt uansett om det var mann eller kvinne som rotet med en gift person. Det er fordi at en person som velger å gå bak ryggen på sin partner - uansett hvor elendig forholdet er - har en "i pose og sekk" mentalitet som kommer til å gå utover de rundt. Det er mulig den bedratte ektefelle aldri får vite om utroskapen, men elsker/elskerinnen vet og må leve med at vedkommende drar hjem til sin ektefelle hver gang. Det kan aldri bli noe mer enn noen heftige timer med sex, man kan aldri kontakte elsker/elskerinnen hvis man savner dem og risikoen for å få følelser for "pulevennen" er alltid der.

Et dårlig ekteskap / forhold reparerer man. Hvis det ikke er mulig å reparere avslutter man forholdet før man har seg med andre. Eller man avtaler åpent forhold der det er ok for begge parter å ha sex med andre. Utroskap medfører kun at den utro parten får styrket selvfølelsen sin, det dreper forholdet ytterligere.

Hvis den andre vet at mannen /dama de har sex med er gift, så har de et moralskt ansvar også. Derfor fortjener de så inderlig den sorgen med å forelske seg i en som aldri slår opp med sin kone, eller mann. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...