Gå til innhold

Begravelsesmusikk


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Gjest baremei

Hei! Jeg har valgt å planlegge min egen begravelse, og vil gjerne ha noen tips. Det blir en kirkelig begravelse, men det trenger ikke være salmer. Jeg er veldig glad i musikk, og det vil jeg skal komme godt fram i begravelsen min også. Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterduetten! Spilte den i min egen begravelse. Full jubel! 

Anonymkode: 19e56...b72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC⚡DC: Highway to Hell eller Shot down in Flames. Skal i alle fall jeg ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg skal ha monty pythons allways look on the bright side of life når kista mi bæres ut. Det er den sangen de spiller når publikum forlater en iron maiden konsert, jeg har bestemt meg for at hvis det er bra nok for maiden er det bra nok for meg. Og liker teksten.  For life is quite absurd, And death's the final word.
You must always face the curtain with a bow!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei
28 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg skal ha monty pythons allways look on the bright side of life når kista mi bæres ut. Det er den sangen de spiller når publikum forlater en iron maiden konsert, jeg har bestemt meg for at hvis det er bra nok for maiden er det bra nok for meg. Og liker teksten.  For life is quite absurd, And death's the final word.
You must always face the curtain with a bow!

 

Det er faktisk ganske genialt! Den må vurderes. Synes den passer ganske bra til mitt syn på livet også.

Alle seriøse tips mottas med takk da jeg har et par måneder igjen å planlegge denne begravelsen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da min morfar døde var det meste planlagt på forhånd. Han spilte i band på sine yngre dager og noe av musikken under seremonien var sanger han hadde spilt mye og som bedtø noe for han. 

 

Personlig elsker jeg "Cirkles - Ludovico Einaudi" både tekst og melodi. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time in a bottle - Jim Croce

Anonymkode: 14daf...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7/6/2017 den 1.49, baremei skrev:

Hei! Jeg har valgt å planlegge min egen begravelse, og vil gjerne ha noen tips. Det blir en kirkelig begravelse, men det trenger ikke være salmer. Jeg er veldig glad i musikk, og det vil jeg skal komme godt fram i begravelsen min også. Tips mottas med takk!

Er det i kirka må de vel ha noen salmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/6/2017 den 1.50, AnonymBruker skrev:

Blomsterduetten! Spilte den i min egen begravelse. Full jubel! 

Anonymkode: 19e56...b72

Hæ? Men du lever jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baremei
2 timer siden, Maleficenta skrev:

Er det i kirka må de vel ha noen salmer?

Ja, jeg har bestemt meg for noen salmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt noe oppløftende som jeg liker. Syns begravelser blir så tragiske, og jeg vet selv at når jeg dør kommer jeg til å føle meg alt annet enn tragisk på andre siden, og det ville jeg gjerne ha sagt til dem som er der. Men vet ikke hva jeg hadde valgt. Nå er jeg en rocker, så det hadde ikke blitt noe klassisk.

Anonymkode: f351e...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...