Gå til innhold

Marthe Borge


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 hours ago, Sunn_jente said:

Noen som vet hva nyetypen heter?

Hva med å respektere at hun vil holde han utenfor bloggen og leserne?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
21 minutter siden, yupyup skrev:

http://martheborge.blogg.no/1511720405_preparing_for_party_season.html (Link til bloggen hennes her)

Ble negativt overraska over måten hun svarte "Kristine" på. Hadde ikke trodd at Marthe var typen til å svare leserne på slike passiv-aggressive måter. 

Helt uenig. Hun kommer med gode og utfyllende svar spør du meg. Sjeldent at bloggere som får kritikk faktisk undersøker og svarer leserne, fremfor å bare slette kommentaren. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lotti87 said:

Helt uenig. Hun kommer med gode og utfyllende svar spør du meg. Sjeldent at bloggere som får kritikk faktisk undersøker og svarer leserne, fremfor å bare slette kommentaren. 

Enig. Ser ingenting galt i svaret hennes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solivagant skrev:

Enig. Ser ingenting galt i svaret hennes. 

Nei, ser ingenting galt i måten hun har svart på. Det er bra at hun har undersøkt også, men når jeg klikket meg inn på White One sin link til legemiddelverkets rapport, så står det ingenting om at produktet har effekt (slik som Marthe sier at det gjør). Syns det er litt dårlig å feilinformere på den måten når hun når ut til så mange og har stor påvirkningskraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet å lese bloggen, da hun aldri svarte på spørsmål i kommentarfeltet.

Dette er ett par år siden.

Endret av indianerpila
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lotti87 skrev:

Helt uenig. Hun kommer med gode og utfyllende svar spør du meg. Sjeldent at bloggere som får kritikk faktisk undersøker og svarer leserne, fremfor å bare slette kommentaren. 

Det som er rart er at hverken Marthe eller White One kommer med forklaringer på HVA som visstnok gjør at vippene vokser, når det ifølge TV2 ikke dokumentert noe annet enn prostaglandiner som fungerer til vekstmiddel på vippene. Da må jo isåfall White One ha funnet noe andre ikke har, eller drive med svada. (Nei, jeg forventer egentlig ikke at Marthe skal vite det) Jeg kan heller ikke finne ingrediensliste på nettsiden, noe jeg forventer av seriøse firmaer. (Eller kanskje jeg er dårlig til å lete)

Men når det skal sies er det godt mulig jeg bare er overdrevent skeptisk til salg og promotering av slike produkter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, yupyup skrev:

Det som er rart er at hverken Marthe eller White One kommer med forklaringer på HVA som visstnok gjør at vippene vokser, når det ifølge TV2 ikke dokumentert noe annet enn prostaglandiner som fungerer til vekstmiddel på vippene. Da må jo isåfall White One ha funnet noe andre ikke har, eller drive med svada. (Nei, jeg forventer egentlig ikke at Marthe skal vite det) Jeg kan heller ikke finne ingrediensliste på nettsiden, noe jeg forventer av seriøse firmaer. (Eller kanskje jeg er dårlig til å lete)

Men når det skal sies er det godt mulig jeg bare er overdrevent skeptisk til salg og promotering av slike produkter. 

Ja, jeg ble også skeptisk når jeg så hva de svarte.. syns det var veldig rart at Marthe svarte at det var "for spesielt" å sjekke ingredienslisten og oppgi hva som har effekt. Styrker ikke troverdigheten til produktet akkurat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, ingeniørfrue said:

Hva heter nyetypen til Marthe?

Hun vil holde han utenfor bloggen, og har ikke delt navnet hans der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Daniel hun er sammen med igjen.

Legger ved to bilder fra bloggen hennes. Det ene er fra igår og det andre er fra januar 2016.

Så da kan vi legge den ballen død.

1B8AC01C-284E-4BA7-B8EE-1F4C226BA7FE.png

65ABC9A3-E63E-4F4F-B9F2-39413DB4567E.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, frostrøyk skrev:

Det er Daniel hun er sammen med igjen.

Legger ved to bilder fra bloggen hennes. Det ene er fra igår og det andre er fra januar 2016.

Så da kan vi legge den ballen død.

1B8AC01C-284E-4BA7-B8EE-1F4C226BA7FE.png

65ABC9A3-E63E-4F4F-B9F2-39413DB4567E.png

Dette skjønte jeg ikke..? Hva mener du, og hvordan vet du at det er Daniel?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, queensnella skrev:

Dette skjønte jeg ikke..? Hva mener du, og hvordan vet du at det er Daniel?

Bildet med juletreet er fra bloggen hennes idag (hvor hun har flyttet inn til typen).

Det andre bildet er fra sist gang hun bodde og var sammen Daniel.

Gulv, list, lameller, vegg og varmeovn er identisk på begge bildene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frostrøyk skrev:

Bildet med juletreet er fra bloggen hennes idag (hvor hun har flyttet inn til typen).

Det andre bildet er fra sist gang hun bodde og var sammen Daniel.

Gulv, list, lameller, vegg og varmeovn er identisk på begge bildene.

Ahaaa! Så hyggelig. Likte de to.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte bloggen hennes for en del år siden, og begynte igjen å lese den for noen måneder siden. Da jeg fulgte den sist hadde hun ett veldig tett forhold til sin mor men det virker ikke som hun har det mer. Har det skjedd noe mellom dem? Har ikke orket å bla gjennom arkivet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er eksen hun har blitt sammen med igjen. Skjønner ikke helt hvorfor det er så enormt hemmelig nå, det går jo an å fortelle at det er Daniel uten at han må figurere på bloggen hele tiden. Antar at han ikke likte å være offentlig bloggerkjæreste, noe jeg godt kan forstå. Han jobber vel innen forsvaret også om jeg husker riktig, da er det ikke optimalt med så sterk eksponering på sosiale medier. Men synes det er veldig koselig at de har funnet tilbake til hverandre og krysser fingrene for at det holder for evig denne gangen. Alltid syns de har vært ett fint par.  😊  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/29/2017 den 21.33, frostrøyk skrev:

Bildet med juletreet er fra bloggen hennes idag (hvor hun har flyttet inn til typen).

Det andre bildet er fra sist gang hun bodde og var sammen Daniel.

Gulv, list, lameller, vegg og varmeovn er identisk på begge bildene.

Flyttet inn? Hun har jo kjøpt egen leilighet? Hvorfor flytte inn hos han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...