Gå til innhold

Marthe Borge


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Ser ut som hun har fått ny type, litt av noen gaver hun får fra disse mennene sine..😳 Heldig! Noen som vet om han er fra Kristiansand ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier hun vil holde det for seg selv enn så lenge, så det synes jeg skal respekteres:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på snappen hennes (martheborge) så har hun fått et nytt diamantsmykke..

7 timer siden, Martheegne skrev:

Hvilke gaver?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett diamantsmykke?? Det er jo kjempe koselig og få det men det er da ikke så spesielt att en tråd må opprettes

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Lapper skrev:

Ett diamantsmykke?? Det er jo kjempe koselig og få det men det er da ikke så spesielt att en tråd må opprettes

Jeg bare gikk utifra at hun hadde fått det fra produsenten, siden "komifrue" fikk også gave (hun samarbeider med de da) tenkte bloggere er dette merkets reklame. 

Men skal ærlig innrømme jeg ikke hørte etter/så på tekst på snappen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Sirkustjukk
7 minutter siden, goldlion skrev:

Ser at hun merker innleggene sine kun med «affiliateslenker». Er det tilstrekkelig?

Nei... Men hun har ikke gjort en innsats for å følge reglene før, selv om hun har fått det med teskje i kommentarfeltet 🙄

Fra veilederen;

"Det er viktig at du bruker tydelige formuleringer som alle kan forstå. Disse ordene er tydelige nok:

  • reklame
  • annonse

Andre ord og fraser, som for eksempel «i samarbeid med», «konkurranse», «anbefaling for», og «affiliatelenker» forklarer ikke at innlegget er reklame.  Ved å bruke slike eller andre ord som ikke er like tydelige som «annonse» eller «reklame» som merking risikerer du å bryte loven. Det samme gjelder dersom du merker selve innlegget med «annonselenker»"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion

Sikkert derfor hun har blokkert så mange IP-adresser (hun viste på snap i dag).

Jeg liker bloggen hennes ellers, og skjønner virkelig ikke hvordan det kan være så vanskelig å gjøre dette riktig? Får hun mer penger for å merke det dårligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
27 minutter siden, goldlion skrev:

Sikkert derfor hun har blokkert så mange IP-adresser (hun viste på snap i dag).

Jeg liker bloggen hennes ellers, og skjønner virkelig ikke hvordan det kan være så vanskelig å gjøre dette riktig? Får hun mer penger for å merke det dårligere?

Ikke godt å si? 

Synes det groveste var annonseinnlegget med tydelig framvisning av alkohol i sommer, dagen etter Caroline Berg Eriksen hadde fått refs for det samme (annonseinnhold og framvisning av alkohol er ikke lov).

Hun fikk flere kommentarer på det men verken svarte eller fjernet bildene. Forstå det den som kan🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen virker litt påtatt.

Alt skal være en dans på roser. Hun står ikke opp, men spretter opp... Osv.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borge har tapt seg. Før hadde hun faktisk personlighet og morsomme påfunn. Nå handler jo hele bloggen bare om pensumbøker og jobb / studier. Gjesp...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, allenavneropptatt said:

Borge har tapt seg. Før hadde hun faktisk personlighet og morsomme påfunn. Nå handler jo hele bloggen bare om pensumbøker og jobb / studier. Gjesp...

Livet hennes har endret seg, og består av studiene hennes. Da endrer bloggen seg naturligvis i samme retning, da den handler om henne og hverdagen hennes. Er riktignok enig i at bloggen har tapt seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også hun er svært påtatt. Sommerklær om vinteren (regner med hun bare tar bilder så skifter),men det er lite realistisk med mindre du bor i varme land:) føler hun hele tiden skal fremstå seg selv som den perfekte student også altfor mye reklame innlegg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion

Håper at hun tar sin fremtidige sykepleiejobb litt mer seriøst enn nåværende jobb. Hvor vanskelig er det å merke annonser og spons riktig, liksom? 

Det virker som at det er lite yrkesstolthet blant bloggere, og at de tror det er greit å sluntre unna merking, bryte loven, og lure sine lesere. Veldig synd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har vel uttalt at bloggen skal legges ned når hun er ferdig utdannet, så kanskje hun er litt lei av det hele. Jeg syns hun er blant de bedre av bloggerne, siden hun faktisk tar en utdannelse og holder en god tone uten drama og slikt. Men bloggen er kjedelig, så har sluttet å lese den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Angeleye said:

Hun har vel uttalt at bloggen skal legges ned når hun er ferdig utdannet, så kanskje hun er litt lei av det hele. Jeg syns hun er blant de bedre av bloggerne, siden hun faktisk tar en utdannelse og holder en god tone uten drama og slikt. Men bloggen er kjedelig, så har sluttet å lese den.

Sluttet også å lese den, synes det ble kjedelig i lengden. Jeg liker henne likevel, hun er en av få oppegående bloggere. Ikke minst veldig bra at hun tar utdannelse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...