Gå til innhold

Mellia prøver på nr 2 med Letrozol


Mellia

Anbefalte innlegg

Da var det min tur til å få seg dagbok :) , greit å ha et sted å lufte tankene . 

 

Litt om meg : er 30 år har en mini fra før på 2,5 ( han kom på 1 forsøk ) vi var veldig heldige der , men denne gangen er det dessverre ikke slik, har mest sannsynlig ikke EL har hatt ekstremt uregelmessige mens perioder fra jul helt til nå , så da valgte jeg å gå til privat gynokolog og vi har blitt enig om å starte på Letrozol som skal hjelpe meg å få EL , håper virkelig det hjelper og at dette vil gå bra .

 

Har nettopp  blitt ferdig med den 1 kuren i dag som har bestått av 1 tablett daglig fra 3 mens dag i 5 dager fram , så kommer mannen hjem fra jobb neste uke så da er det bare å sette igang :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har vært lite tid til oppdatering , men prøvingen er ihvertfall i gang for fult :) . 

 

Vi gjør det litt annerledes denne mnd , slik ser listen ut . 

 

- Vi legger inn aksjer annenhver dag ( istedentfor hver dag ) 

- Jeg er mye mere avslappet enn tidligere ( heldigvis ) 

- Lever så normalt som mulig og prøver å glemme at vi prøver ( det har jeg ikke gjort tidligere) 

  

Så for håpe at dette gir full klaff.  El er vel i dag tror jeg eller så er det kansje i morgen og IKM kansje rundt den 23-25 juli  

Jeg skal prøve å være flink å ikke teste før den 1 august for håpe jeg klarer å holde meg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...