Gå til innhold

Å være blogger på et sted der alle kjenner alle.


UnnPunn

Anbefalte innlegg

Jeg blogger. Men jeg har valgt å ikke være for personlig på bloggen min. Og med ikke for personlig legger jeg ikke ut bilder av barna, familiemedlemmer området rundt der vi bor. Jeg bor i en stor by. Og de fleste av de jeg kjenner vet at jeg blogger. Men de synes det er koselig å stikke innom bloggen min for å lese den.

Når jeg blogger tar jeg alltid hensyn til familien min og barna mine. Og jeg ville aldri blogget om noe de hadde skjemtes over. Når jeg har mann, barn og familie kommer de i første rekke når jeg blogger. Og det handler om å ta hensyn.

Jeg er samfunnsengasjert. Og jeg skriver om emner og temaer som opptar meg i samfunnet. Noe av det jeg har skrevet har kommet på trykk i avisen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lambigirl skrev:

Jeg blogger. Men jeg har valgt å ikke være for personlig på bloggen min. Og med ikke for personlig legger jeg ikke ut bilder av barna, familiemedlemmer området rundt der vi bor. Jeg bor i en stor by. Og de fleste av de jeg kjenner vet at jeg blogger. Men de synes det er koselig å stikke innom bloggen min for å lese den.

Når jeg blogger tar jeg alltid hensyn til familien min og barna mine. Og jeg ville aldri blogget om noe de hadde skjemtes over. Når jeg har mann, barn og familie kommer de i første rekke når jeg blogger. Og det handler om å ta hensyn.

Jeg er samfunnsengasjert. Og jeg skriver om emner og temaer som opptar meg i samfunnet. Noe av det jeg har skrevet har kommet på trykk i avisen.

Kjenner at jeg fikk skikkelig lyst til å lese bloggen din. Det hørtes ut som en blogg for meg :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blogger, og er kjempepersonlig på bloggen. Det gjelder dog kun meg selv og ikke familien min, jeg skriver ingenting om dem. Jeg velger å være personlig fordi jeg ønsker å skape åpenhet om overgrep, om hvor livsomfattende og ødeleggende det er å ha blitt utsatt for dette som barn, og fordi jeg ønsker at andre kan kjenne seg igjen i tanker og følelser og kanskje ikke føle seg så alene. Og jeg står for alt jeg skriver.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg blogger, og er kjempepersonlig på bloggen. Det gjelder dog kun meg selv og ikke familien min, jeg skriver ingenting om dem. Jeg velger å være personlig fordi jeg ønsker å skape åpenhet om overgrep, om hvor livsomfattende og ødeleggende det er å ha blitt utsatt for dette som barn, og fordi jeg ønsker at andre kan kjenne seg igjen i tanker og følelser og kanskje ikke føle seg så alene. Og jeg står for alt jeg skriver.

Respekt❤️ Håper du har det bra nå❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

Respekt❤️ Håper du har det bra nå❤️

Takk. Det preger meg fortsatt, og jeg må jobbe hardt hver dag for å finne mot til å kjempe videre. Men, jeg lever i håpet om at det vil bli lettere og lettere å leve med dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:

 

Men jeg må si at det å vise bildene på storskjerm på den bedriften og latterliggjøre deg var ekstrem stygt gjort, jeg har ikke ord. At folk kan være så slemme! Må ha vært en vernet bedrift for folk med iq under 50 dette da. Ingen normale folk med vettet i behold gjør sånt. 

Dette er jeg enig med deg i... Slikt gjør man ikke i en seriøs bedrift

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg blogger, og er kjempepersonlig på bloggen. Det gjelder dog kun meg selv og ikke familien min, jeg skriver ingenting om dem. Jeg velger å være personlig fordi jeg ønsker å skape åpenhet om overgrep, om hvor livsomfattende og ødeleggende det er å ha blitt utsatt for dette som barn, og fordi jeg ønsker at andre kan kjenne seg igjen i tanker og følelser og kanskje ikke føle seg så alene. Og jeg står for alt jeg skriver.

Flott at du klarer å være åpen om overgrep 💙 Ķan jeg få lese bloggen din? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, sirenas skrev:

Flott at du klarer å være åpen om overgrep 💙 Ķan jeg få lese bloggen din? 

Selvfølgelig. Link skal ligge i signaturen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fantastica skrev:

Jeg blogger, og er kjempepersonlig på bloggen. Det gjelder dog kun meg selv og ikke familien min, jeg skriver ingenting om dem. Jeg velger å være personlig fordi jeg ønsker å skape åpenhet om overgrep, om hvor livsomfattende og ødeleggende det er å ha blitt utsatt for dette som barn, og fordi jeg ønsker at andre kan kjenne seg igjen i tanker og følelser og kanskje ikke føle seg så alene. Og jeg står for alt jeg skriver.

Dette står det respekt av💕 Håper bloggingen hjelper deg gjennom 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cel skrev:

Dette står det respekt av💕 Håper bloggingen hjelper deg gjennom 💕

Takk. Den gjør faktisk det. Om ikke annet så hjelper den meg til å forstå at det som skjedde ikke var min skyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pavilion skrev:

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger

- Pavilion, mod

Hvor mange ganger kan dere rydde en tråd før den stenges? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er man fra et lite sted er det jo ikke brystløft osv. man bør blogge om, men slike "bygdeløft" som kommunen setter i gang og bruker millioner på uten effekt osv. På små steder med lokalaviser som enten er nedlagt, kommet ut en gang i uka eller bare har kose-reportasjer om lokalidrett osv. kan jo en blogg bli selve nyhetsmediet som får ordføreren og hele kommunestyret til å skjelve i buksene og slikke bloggeren opp etter ryggen, i frykt for å bli kikka i kortene. Tenk så gøy da, å gå rundt i bygda og vite at man er den fjerde statsmakt og vurdere om man skal blogge om KrF-ordførerens elskerinne, den siste underbemanningsskandalen på det lokale sykehjemmet eller den mistenkelig raske saksbehandlingen av utbyggingsplanene til ekskona til en lokal toppbyråkrat anklaga for å ha tukla med bonusbarna. Her kan man virkelig leve ut rollen som dr. Stockman, redaktør i Folkebudet eller selve folkefienden!

Endret av Sulo_V
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.10.2018 den 23.52, Sulo_V skrev:
 

Er man fra et lite sted er det jo ikke brystløft osv. man bør blogge om, men slike "bygdeløft" som kommunen setter i gang og bruker millioner på uten effekt osv. På små steder med lokalaviser som enten er nedlagt, kommet ut en gang i uka eller bare har kose-reportasjer om lokalidrett osv. kan jo en blogg bli selve nyhetsmediet som får ordføreren og hele kommunestyret til å skjelve i buksene og slikke bloggeren opp etter ryggen, i frykt for å bli kikka i kortene. Tenk så gøy da, å gå rundt i bygda og vite at man er den fjerde statsmakt og vurdere om man skal blogge om KrF-ordførerens elskerinne, den siste underbemanningsskandalen på det lokale sykehjemmet eller den mistenkelig raske saksbehandlingen av utbyggingsplanene til ekskona til en lokal toppbyråkrat anklaga for å ha tukla med bonusbarna. Her kan man virkelig leve ut rollen som dr. Stockman, redaktør i Folkebudet eller selve folkefienden!

😂👏🏻👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2017 den 20.09, Fantastica skrev:
 

Takk. Den gjør faktisk det. Om ikke annet så hjelper den meg til å forstå at det som skjedde ikke var min skyld.

❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en liten blogg , ikke en kjempestor en, men har rundt 200 lesere. Jeg har ikke brydd meg særlig om det men her om dagen kom det en av naboene bort og sa at hun leste bloggen min, og at naboene pratet om den, etter det kjenner jeg at jeg kvier meg litt for å skrive i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...