Gå til innhold

Pass på så du ikke blir forelsket i meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.6.2017 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Liten oppdatering..

sendte han en mld for å avslutte forholdet.

skrev at det var veldig trivelig å bli kjent men at jeg ikke var intressert i noen som evt brukte meg for litt morro i sommer og at jeg fortjener bedre enn det.

og han spurte om jeg ikke kunne komme innom en tur istede,så la han alle kortene på bordet og sa at han absolutt ikke så på meg som bare enda en flørt,men at han likte meg utrolig godt,men han vil av respekt for eksen og barnet sitt vente litt lenger før han evt havnet i et nytt forhold.

og alt han ville var at jeg skulle gi han litt mer tid.

så om vi kunne treffes i sommer og bli bedre kjent for han hadde en sikkelig god følelse på at dette kom til å bli sikkelig bra og at han var veldig redd for at jeg skulle glippe for han å treffe noen som var på mer samme plass i livet som meg.

så var nok det at han var stressa for at han selv hadde fått følelser for meg når timingen ikke her helt riktig enda.

våknet i morrest til en melding om at han ikke ville bruke tid på noen andre enn meg og ville slette datingappene for han var solgt! 

 

 

Anonymkode: f11d6...b35

Hva va det jeg sa!!!! Utrolig kjekt om du også har tro på dette. Lykke til 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.7.2017 den 7.54, Kvalitet skrev:

Hva va det jeg sa!!!! Utrolig kjekt om du også har tro på dette. Lykke til 😊

Takk😄 Vi treffes hele tiden og det går virkelig kjempe bra!!☺️

Anonymkode: f11d6...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2017 den 20.21, Minesveiper skrev:

Eventuelt så liker han ts veldig godt, og later som han er mindre interessert enn det han egentlig er. Vanskelig å si. 

Dette! Han fisker for at TS skal innrømme interesse :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rar ting å si når man dater.

Mulig han er usikker på det hele? Eller han er som meg, bruker tid på å få følelser for noen? Jeg har datet menn som har visst etter 2-3 dates at jeg er den rette for dem, men da får jeg panikk, for jeg har null følelser. Han vil vel bruke tid da kanskje, hans måte å roe det ned på, ikke gi deg forhåpninger.

Anonymkode: cb4a6...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart. Han jeg ligger med har sagt det samme til meg. Men jeg tar det menn sier bokstavelig og faller ikke. Han har også hatt en fortid med utroskap på seg så skjønner han godt at han tar avstand fra forhold. Dog han sier at han kunne ha datet meg da je spurte han en natt. Morroklumpen. 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
På 7/25/2017 den 7.54, Kvalitet skrev:

Hva va det jeg sa!!!! Utrolig kjekt om du også har tro på dette. Lykke til 😊

Tenkte det samme :P Typisk ting for noen å si når en er noe forelsket og ønsker å fiske ut litt info/en reaksjon fra den andre. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/30/2017 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Tullball. Eller dette kan være 50/50 enten mener han det, men setter fortsatt eksen foran og vil garantert i lang tid bruke henne som unnskyldning for å ikke gå i offentlig forhold med deg , dette er ikke en godkjent unnskyldning i det hele tatt men menn bruker det for å gi inntrykk av at de vil bli seriøse, bare ikke nå, ergo les aldri. Eller så lyver han om alt og kommer til å fortsette å ha dating appene også. 

Det er tydelig for meg at han bare vil holde deg på gress. Han liker deg men ikke godt nok til å prioritere deg og ha noe seriøst med deg 

Anonymkode: c637b...dbb

Absolutt dette!

TS: du lar deg villig lure.

Anonymkode: a3c55...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt dette!

TS: du lar deg villig lure.

Anonymkode: a3c55...34a

Som sagt vi dater eksklusivt nå og begge er blitt veldig glad i hverandre. Vi tilbringer mye tid sammen og har det veldig fint,så nei,jeg har absolutt ikke latt meg lure😊 

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt vi dater eksklusivt nå og begge er blitt veldig glad i hverandre. Vi tilbringer mye tid sammen og har det veldig fint,så nei,jeg har absolutt ikke latt meg lure😊 

Anonymkode: f11d6...b35

Å "date eksklusivt" er en finere måte å si at dere er fuck buddies.

Hadde han villet ha deg hadde han ikke trengt sommeren til å tenke seg om. Å vase om eksen slik han gjør er heller ikke nødvendig.

En mann som ikke er klar for et forhold er bare ikke klar for et forhold med DEG, men han kan godt ha sex med deg til den rette dukker opp.

Anonymkode: a3c55...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2017 den 20.21, Minesveiper skrev:

Eventuelt så liker han ts veldig godt, og later som han er mindre interessert enn det han egentlig er. Vanskelig å si. 

Det var det første som slo meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt vi dater eksklusivt nå og begge er blitt veldig glad i hverandre. Vi tilbringer mye tid sammen og har det veldig fint,så nei,jeg har absolutt ikke latt meg lure😊 

Anonymkode: f11d6...b35

Jeg svarte visst før jeg leste tråden, men ble glad! Folk er generelt altfor negative! Lykke til 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å "date eksklusivt" er en finere måte å si at dere er fuck buddies.

Hadde han villet ha deg hadde han ikke trengt sommeren til å tenke seg om. Å vase om eksen slik han gjør er heller ikke nødvendig.

En mann som ikke er klar for et forhold er bare ikke klar for et forhold med DEG, men han kan godt ha sex med deg til den rette dukker opp.

Anonymkode: a3c55...34a

Haha!! Nå kjenner jo ikke du noen av oss,så dette blir for dumt! Han trenger ikke tenke seg om,han vet jeg er den han vil ha,men selfølgelig er det ikke dumt å date litt å bli enda bedre kjent før vi bli offentlige kjærester når vi er voksne mennesker og begge har barn.

Han er veldig klar for et forhold med akkurat meg,kanskje tilogmed mer klar enn meg.

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg svarte visst før jeg leste tråden, men ble glad! Folk er generelt altfor negative! Lykke til 

 

 

 

Takk😊 Veldig koselig! 

Anonymkode: f11d6...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å "date eksklusivt" er en finere måte å si at dere er fuck buddies.

Hadde han villet ha deg hadde han ikke trengt sommeren til å tenke seg om. Å vase om eksen slik han gjør er heller ikke nødvendig.

En mann som ikke er klar for et forhold er bare ikke klar for et forhold med DEG, men han kan godt ha sex med deg til den rette dukker opp.

Anonymkode: a3c55...34a

Hadde exen til denne mannen nå skrevet sin wgen tråd"eksen dater ny kvinne, umulig å bli sammen igjen?"  Svaret ville da blitt;"han har nok gått videre. Det må du også".

det gjentar seg her hele tiden, at det er om å gjøre å gi et negativt svar til ts. Tro meg, dette har jeg sjekket, ved å lage forskjellige tråder om samme situasjon, men forskjellige roller. 

Anonymkode: 9c703...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...