Gå til innhold

Pass på så du ikke blir forelsket i meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig

Ville tolket det som spøk, ikke overanalyser alt.

Du kunne kontret med: "Nei den jobben har du vel allerede besatt sjæl", eller " omvendt psykologi fungerer ikke på meg" eller: "jeg liker å jakte, enkle byttedyr er ikke noe for meg"..  noe annet tull. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Det kan være en spøk..Men det kan også være at han ikke er interessert i mer enn en liten flørt. Du må nesten spørre ham, hva han mente med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Råkkenråll
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ville tolket det som spøk, ikke overanalyser alt.

Du kunne kontret med: "Nei den jobben har du vel allerede besatt sjæl", eller " omvendt psykologi fungerer ikke på meg" eller: "jeg liker å jakte, enkle byttedyr er ikke noe for meg"..  noe annet tull. 

 

Den jobben har du allerede besatt sjæl :legrine:

Jeg hadde selv tolket det som ironi eller et forsøk på fisking, og om det ikke var tilfelle har jo fyren for lite sosiale antenner til at jeg gidder invitere til party nedi huffsa.

Så jeg hadde vel igrunnen bare spurt om det var en indirekte måte å fortelle at han hadde begynt å få litt sjarmerende følelser for meg - ventet på svaret - om han svarte nei, hadde jeg avsluttet datingen. Får være grenser for hva man skal gidde når det er fullstendig uforpliktende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser det ikke som date, han ser det som pulings. Så han mener pass på så du ikke misforstår og tror det er dating selvom dere gjør dating ting for han vil ikke ha noe følelser inni bildet, det er ikke dating for han, men bare gøy og moro - som dere jo er det dere hadde snakket om.

Anonymkode: c637b...dbb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/27/2017 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Hvorfor han sier det? 

Har du datet på denne måten en stund, så skjønner du hvorfor han sier det. Fordi det er ørten/flesteparten av gangene at den andre sier seg enig i at man ikke skal forelske seg, men innerst inne prøver å få deg til å forelske deg... Hvis han har opplevd det mange ganger så er han obs på det og er redd for at du skal tolke signalene hans feil.

Si at du vet hvor dere står og at dette ikke vil skje mellom dere.

Anonymkode: 359f3...5b4

Ja som om en forelskelse er noe man kan bestemme seg for...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna idiot. Kutt han ut og se deg om etter noen andre. 

Anonymkode: 4af4b...390

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er han ikke så lur.. spesielt ikke om han har med ei dame å gjøre med en tøddel av selvrespekt.

Anonymkode: 1d0b2...5d2

True dat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig at dette mer betyr "jeg vil innerst inne at du faktisk SKAL bli forelska". 

Anonymkode: f9ed5...a06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker egentlig at dette mer betyr "jeg vil innerst inne at du faktisk SKAL bli forelska". 

Anonymkode: f9ed5...a06

Nope menn er rett frem og snakker ikke i koder 

Anonymkode: c637b...dbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering..

sendte han en mld for å avslutte forholdet.

skrev at det var veldig trivelig å bli kjent men at jeg ikke var intressert i noen som evt brukte meg for litt morro i sommer og at jeg fortjener bedre enn det.

og han spurte om jeg ikke kunne komme innom en tur istede,så la han alle kortene på bordet og sa at han absolutt ikke så på meg som bare enda en flørt,men at han likte meg utrolig godt,men han vil av respekt for eksen og barnet sitt vente litt lenger før han evt havnet i et nytt forhold.

og alt han ville var at jeg skulle gi han litt mer tid.

så om vi kunne treffes i sommer og bli bedre kjent for han hadde en sikkelig god følelse på at dette kom til å bli sikkelig bra og at han var veldig redd for at jeg skulle glippe for han å treffe noen som var på mer samme plass i livet som meg.

så var nok det at han var stressa for at han selv hadde fått følelser for meg når timingen ikke her helt riktig enda.

våknet i morrest til en melding om at han ikke ville bruke tid på noen andre enn meg og ville slette datingappene for han var solgt! 

 

 

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liten oppdatering..

sendte han en mld for å avslutte forholdet.

skrev at det var veldig trivelig å bli kjent men at jeg ikke var intressert i noen som evt brukte meg for litt morro i sommer og at jeg fortjener bedre enn det.

og han spurte om jeg ikke kunne komme innom en tur istede,så la han alle kortene på bordet og sa at han absolutt ikke så på meg som bare enda en flørt,men at han likte meg utrolig godt,men han vil av respekt for eksen og barnet sitt vente litt lenger før han evt havnet i et nytt forhold.

og alt han ville var at jeg skulle gi han litt mer tid.

så om vi kunne treffes i sommer og bli bedre kjent for han hadde en sikkelig god følelse på at dette kom til å bli sikkelig bra og at han var veldig redd for at jeg skulle glippe for han å treffe noen som var på mer samme plass i livet som meg.

så var nok det at han var stressa for at han selv hadde fått følelser for meg når timingen ikke her helt riktig enda.

våknet i morrest til en melding om at han ikke ville bruke tid på noen andre enn meg og ville slette datingappene for han var solgt! 

 

 

Anonymkode: f11d6...b35

Tullball. Eller dette kan være 50/50 enten mener han det, men setter fortsatt eksen foran og vil garantert i lang tid bruke henne som unnskyldning for å ikke gå i offentlig forhold med deg , dette er ikke en godkjent unnskyldning i det hele tatt men menn bruker det for å gi inntrykk av at de vil bli seriøse, bare ikke nå, ergo les aldri. Eller så lyver han om alt og kommer til å fortsette å ha dating appene også. 

Det er tydelig for meg at han bare vil holde deg på gress. Han liker deg men ikke godt nok til å prioritere deg og ha noe seriøst med deg 

Anonymkode: c637b...dbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullball. Eller dette kan være 50/50 enten mener han det, men setter fortsatt eksen foran og vil garantert i lang tid bruke henne som unnskyldning for å ikke gå i offentlig forhold med deg , dette er ikke en godkjent unnskyldning i det hele tatt men menn bruker det for å gi inntrykk av at de vil bli seriøse, bare ikke nå, ergo les aldri. Eller så lyver han om alt og kommer til å fortsette å ha dating appene også. 

Det er tydelig for meg at han bare vil holde deg på gress. Han liker deg men ikke godt nok til å prioritere deg og ha noe seriøst med deg 

Anonymkode: c637b...dbb

Tror faktisk han mener det. Har datet en del shady typer,men magefølelsen sier meg at han er ærlig. 

Kan selfølgelig ikke vite det helt for sikkert..det kan man jo aldri. 

Han bruker absolutt all fritiden sin på meg og holder kontakt gjennom hele dagen for å si st han tenker på meg.

han sa at hvis jeg trodde at han kun ville ligge med meg kan vi gjøre andre ting sammen så jeg skjønner at han respekterer meg og at intensjonen hans absolutt ikke er det. 

Han kommuniser hvordan han føler og jeg tror hvis han var intressert i en sommerflørt hadde han ikke fortalt meg intime og personlige ting og sitte å snakke med meg hele tiden og prioritere meg. 

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant og høre meningene deres..er jo selfølgelig redd for å bli lurt. 

Er nok blitt litt mer påpasselig på at jeg ikke tar helt av følelsesmessig etter den kommentaren,men skal man gå rundt å tro at alle   Menn er like og at jeg mest sannsynlig blir lurt kommer jeg vell aldri til å involvere meg å åpne meg nok for en person til at han kan bli glad i meg...det er jo trist😏

Anonymkode: f11d6...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liten oppdatering..

sendte han en mld for å avslutte forholdet.

skrev at det var veldig trivelig å bli kjent men at jeg ikke var intressert i noen som evt brukte meg for litt morro i sommer og at jeg fortjener bedre enn det.

og han spurte om jeg ikke kunne komme innom en tur istede,så la han alle kortene på bordet og sa at han absolutt ikke så på meg som bare enda en flørt,men at han likte meg utrolig godt,men han vil av respekt for eksen og barnet sitt vente litt lenger før han evt havnet i et nytt forhold.

og alt han ville var at jeg skulle gi han litt mer tid.

så om vi kunne treffes i sommer og bli bedre kjent for han hadde en sikkelig god følelse på at dette kom til å bli sikkelig bra og at han var veldig redd for at jeg skulle glippe for han å treffe noen som var på mer samme plass i livet som meg.

så var nok det at han var stressa for at han selv hadde fått følelser for meg når timingen ikke her helt riktig enda.

våknet i morrest til en melding om at han ikke ville bruke tid på noen andre enn meg og ville slette datingappene for han var solgt! 

 

 

Anonymkode: f11d6...b35

Se der ja! 

En flåsete kommentar bør man ikke lage så stort oppstyr av. Herregud, ut ifra svarene du får her i tråden skulle man tro folk aldri sa noe som blinkset litt av og til.

Kos deg med kjærligheten, mitt råd er at du nå viser han tillit til at du tror på hva han sier. Mange kunne valgt å trekke seg unna med tanke på meldingen du sendte, til og med om de likte deg godt, fordi de kunne oppfattet det som litt "dramaqueen" opplegg.

Denne fyren brukte anledningen til å gjøre seg sårbar; blottlegge følelser og legge alle kortene åpent på bordet. Kred til han for det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Se der ja! 

En flåsete kommentar bør man ikke lage så stort oppstyr av. Herregud, ut ifra svarene du får her i tråden skulle man tro folk aldri sa noe som blinkset litt av og til.

Kos deg med kjærligheten, mitt råd er at du nå viser han tillit til at du tror på hva han sier. Mange kunne valgt å trekke seg unna med tanke på meldingen du sendte, til og med om de likte deg godt, fordi de kunne oppfattet det som litt "dramaqueen" opplegg.

Denne fyren brukte anledningen til å gjøre seg sårbar; blottlegge følelser og legge alle kortene åpent på bordet. Kred til han for det! :) 

Ikke sant!😊 Har en god magefølelse på at han er genuin. Aldri hatt en så ærlig samtale med noen jeg har datet i så kort tid..hell..egentlig aldri med noen mann..så tenker at hvis noen er villig til å gjøre seg selv sårbar med å fortelle meg ting man bare forteller til folk man bryr seg om,så er det verd å ta en sjangs på at det kan utvikle seg sakte men sikkert. 

Han er på fest med jobben akkurat nå..men vil heller komme hit å tilbringe tid med meg,så får noen til å kjøre seg hit nå..sier meg ganske mye😊

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tullball. Eller dette kan være 50/50 enten mener han det, men setter fortsatt eksen foran og vil garantert i lang tid bruke henne som unnskyldning for å ikke gå i offentlig forhold med deg , dette er ikke en godkjent unnskyldning i det hele tatt men menn bruker det for å gi inntrykk av at de vil bli seriøse, bare ikke nå, ergo les aldri. Eller så lyver han om alt og kommer til å fortsette å ha dating appene også. 

Det er tydelig for meg at han bare vil holde deg på gress. Han liker deg men ikke godt nok til å prioritere deg og ha noe seriøst med deg 

Anonymkode: c637b...dbb

Det er da ikke tydelig det. Ts gi han en sjans iallefall og se det litt an

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2017 den 2.17, AnonymBruker skrev:

Nope menn er rett frem og snakker ikke i koder 

Anonymkode: c637b...dbb

Du har aldri hatt en mann som var forelsket i deg?

Det kan godt være fisking.

Jeg kunne ha sagt noe sånt som i HI som en cheesy måte å svare på hvis den andre hadde gitt meg et kompliment.

- Du er så deilig du!

- Ja, nå må du passe deg så du ikke blir forelsket!

Hvis jeg faktisk trodde den andre ble forelsket, ville jeg tatt avstand.

Anonymkode: bd6a9...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2017 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Bare det å sende en slik melding er et rødt flagg, kom deg bort med en gang, det er nemlig ikke normalt.

Anonymkode: ff1cf...476

SÅÅ enig, for en klysete ting å si!

Anonymkode: 13d9f...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2017 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Bare det å sende en slik melding er et rødt flagg, kom deg bort med en gang, det er nemlig ikke normalt.

Anonymkode: ff1cf...476

Har tatt opp at jeg ikke var spesielt fornøyd med den kommentaren,og han innrømmer at det var en teit ting å si og har sagt Undskyld. 

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...