Gå til innhold

Pass på så du ikke blir forelsket i meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i noen uker nå å vi har hatt det morsomt og trivelig sammen..begge i 30 åra. 

Plutselig i går sendte han mld om at jeg måtte passe på at jeg ikke ble forelsket. 

Må være ærlig å si at jeg synes dette var helt teit komentar siden vi har snakket om at vi begge vil ta det rolig å jeg har presisert at jeg ikke stresser med noe forhold men at jeg tar ting som det kommer og bare dater å har det gøy for øyeblikket. 

Det er han som tar initiativet til å møtes hele tiden og virker veldig ivrig,så skjønner ikke helt hvor han vil med den kommentaren. Hvis han er redd for at jeg skal falle hodestups for han,burde han vell passe på å holde meg litt på avstand? 

Han har bedd meg med på date i kveld også. 

forstår meg ikke på menn jeg altså😂

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han varsler om at det ikke vil bli alvor og at han fritt kan ha andre.

 

Anonymkode: 44aa7...66e

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

forstår meg ikke på menn jeg altså😂

Anonymkode: f11d6...b35

Dette har ikke noe med "menn" å gjøre. Du forstår deg ikke på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor han sier det? 

Har du datet på denne måten en stund, så skjønner du hvorfor han sier det. Fordi det er ørten/flesteparten av gangene at den andre sier seg enig i at man ikke skal forelske seg, men innerst inne prøver å få deg til å forelske deg... Hvis han har opplevd det mange ganger så er han obs på det og er redd for at du skal tolke signalene hans feil.

Si at du vet hvor dere står og at dette ikke vil skje mellom dere.

Anonymkode: 359f3...5b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bare leker med deg. BRA han sier i fra på forhånd.

Anonymkode: c7d0f...638

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han varsler om at det ikke vil bli alvor og at han fritt kan ha andre.

 

Anonymkode: 44aa7...66e

Jepp. Du er morsom/fin/deilig whatever, men han ser ikke på deg som kjæreste-emne. 

Anonymkode: 8763d...6f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det å sende en slik melding er et rødt flagg, kom deg bort med en gang, det er nemlig ikke normalt.

Anonymkode: ff1cf...476

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo sagt at det er helt greit at han dater andre og at jeg også dater andre..null stress! 

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo sagt at det er helt greit at han dater andre og at jeg også dater andre..null stress! 

Anonymkode: f11d6...b35

Har du drevet på med dette før? Har du gjort det ett par ganger så vet du hvorfor han sier dette. Det er sjeldent "null stress". Man kan nemlig være så ærlig som bare det, LIKEVEL ender man opp med problemer som "jeg trodde du signaliserte noe annet og derfor fikk jeg følelser for deg, selv om du fortalte meg noe annet...."...Også får man "du lekte bare med meg-stempel" (som man ser i svarene i denne tråden) i ettertid, enda man var ærlig,.

Anonymkode: 359f3...5b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner,beste er vell at jeg bare avslutter dette nå..så får han være alene istede☺️

Anonymkode: f11d6...b35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han varsler om at det ikke vil bli alvor og at han fritt kan ha andre.

 

Anonymkode: 44aa7...66e

Eventuelt så liker han ts veldig godt, og later som han er mindre interessert enn det han egentlig er. Vanskelig å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk meldingen var humoristisk ment og at det var hans spøkefulle måte å si at han liker deg og er på vei til å få kjærestefølelser....😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en innbilsk ting å si! Dette hadde vært så turnoff at jeg tror ikke han skulle bekymret seg om han sa dette..

jeg har tenkt dette selv, fordi jeg har opplevd at menn ville mer etter hvert. Men aldri i livet om jeg sier det!

Anonymkode: 9c703...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en innbilsk ting å si! Dette hadde vært så turnoff at jeg tror ikke han skulle bekymret seg om han sa dette..

jeg har tenkt dette selv, fordi jeg har opplevd at menn ville mer etter hvert. Men aldri i livet om jeg sier det!

Anonymkode: 9c703...f9c

For en innbilsk ting å si? Så det er innbilskt å tenke at man dater/møter hverandre fordi man er tiltrukket av hverandre på et vis?? :ac:

Anonymkode: 359f3...5b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner,beste er vell at jeg bare avslutter dette nå..så får han være alene istede☺️

Anonymkode: f11d6...b35

Ja, hvis du innerst inne håpet på at han skal forelske seg og inngå et forhold med deg så avslutter du her og nå. Hvis du er enig med han om at ingen følelser skal oppstå, forsikrer du han om at det ikke har skjedd og at det ikke vil skje.

Anonymkode: 359f3...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kvalitet skrev:

Jeg tror faktisk meldingen var humoristisk ment og at det var hans spøkefulle måte å si at han liker deg og er på vei til å få kjærestefølelser....😊

Neppe. Det er typisk at menn hvis eneste intensjon er å bruke kvinner for sex, sier det rett ut, så de er skyldfri om damer blir "vanskelig" (forelsket). Da kan er de nemmelig i sin fulle rett til å oppføre seg som en gigant dritsekk når det skjer. 

Til ts: hvorfor bruker du tid på en mann som er så høy på seg selv som det der? Som tar som en selvfølge at DU forelsker deg i ham fordi han er bare sååååååå unik. (spy)

Anonymkode: 2f908...c6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr i noen uker nå å vi har hatt det morsomt og trivelig sammen..begge i 30 åra. 

Plutselig i går sendte han mld om at jeg måtte passe på at jeg ikke ble forelsket. 

Må være ærlig å si at jeg synes dette var helt teit komentar siden vi har snakket om at vi begge vil ta det rolig å jeg har presisert at jeg ikke stresser med noe forhold men at jeg tar ting som det kommer og bare dater å har det gøy for øyeblikket. 

Det er han som tar initiativet til å møtes hele tiden og virker veldig ivrig,så skjønner ikke helt hvor han vil med den kommentaren. Hvis han er redd for at jeg skal falle hodestups for han,burde han vell passe på å holde meg litt på avstand? 

Han har bedd meg med på date i kveld også. 

forstår meg ikke på menn jeg altså😂

Anonymkode: f11d6...b35

Han sier at han ikke vil ha et forhold og at du ikke kan forvente noe av ham, han ønsker nok å hygge seg med deg uten forpliktelser, og det gjør tydeligvis du også. Det er vel heller en fordel enn rart at han er ganske rett frem om dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår det så er (var) begge to ute etter det samme uten forpliktelser; dette kan gå ganske dundas, så det kan hende at han forsikrer seg om at dere fortsatt er på samme spor. Er du? 

Endret av innmari-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2017 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Bare det å sende en slik melding er et rødt flagg, kom deg bort med en gang, det er nemlig ikke normalt.

Anonymkode: ff1cf...476

Enig, hadde ikke giddet det opplegget der.

Anonymkode: 1d0b2...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Minesveiper skrev:

Eventuelt så liker han ts veldig godt, og later som han er mindre interessert enn det han egentlig er. Vanskelig å si. 

Da er han ikke så lur.. spesielt ikke om han har med ei dame å gjøre med en tøddel av selvrespekt.

Anonymkode: 1d0b2...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...