Gå til innhold

India blir støttet av Trump for ulovlig okkupasjon av Kashmir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎26‎.‎07‎.‎2017 den 14.27, sonush skrev:

Du har helt rett i to ting:

ALLE skal behandles med respekt, uavhengig av religion

INGEN oppegående person snakker nedlatende om et annet land, det viser mangel på respekt. 

MEN følger DU det du preker?

·         India er roten til alt ondskap

·         Hinduer er veggis og lever i en primitive tankegang, der kua er deres gud. 

·         De drikker urinen til kua

·         Største problem med India er hinduisme

·         Han er heller ikke å betrakte som muslim, og er en rotte som skal råtne i helvete (om en muslimsk indisk president)

·         Du har sikkert anti-Pakistan propaganda i pensumet ditt. Skam ta deg!!! (om en etnisk norsk historielærer som sa at anti-India propaganda er heldigvis ikke pensum)

Disse er eksempler (jeg har bevis) på dine kommentarer, som viser at DU respekter ikke, verken land eller personer, eller religioner. Ikke en gang etnisk norske som ikke er enig med deg.

Følgelig er Trump på India sin side, når han nå kritiserer Pakistan for å ikke hjelpe dem med å få vunnet den krigen i Afghanistan. Hvordan kan han glemme det bidraget Pakistan har gitt til USA og deres allierte i den hardbarka regionen. Uten hjelp fra Pakistan ville de ikke ha hatt sjans, og de vil aldri klare å vinne noe krig i den regionen uten hjelp av Pakistan.

Stakars indere i Afghanistan, nå blir de offer av Taliban takket være talen til Trump og klovnen Modi.

God bles Pakistan.

 

 

Anonymkode: 5947f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.7.2017 den 14.27, sonush skrev:

Du har helt rett i to ting:

ALLE skal behandles med respekt, uavhengig av religion

INGEN oppegående person snakker nedlatende om et annet land, det viser mangel på respekt. 

MEN følger DU det du preker?

·         India er roten til alt ondskap

·         Hinduer er veggis og lever i en primitive tankegang, der kua er deres gud. 

·         De drikker urinen til kua

·         Største problem med India er hinduisme

·         Han er heller ikke å betrakte som muslim, og er en rotte som skal råtne i helvete (om en muslimsk indisk president)

·         Du har sikkert anti-Pakistan propaganda i pensumet ditt. Skam ta deg!!! (om en etnisk norsk historielærer som sa at anti-India propaganda er heldigvis ikke pensum)

Disse er eksempler (jeg har bevis) på dine kommentarer, som viser at DU respekter ikke, verken land eller personer, eller religioner. Ikke en gang etnisk norske som ikke er enig med deg.

 

På 24.8.2017 den 8.45, AnonymBruker skrev:

Følgelig er Trump på India sin side, når han nå kritiserer Pakistan for å ikke hjelpe dem med å få vunnet den krigen i Afghanistan. Hvordan kan han glemme det bidraget Pakistan har gitt til USA og deres allierte i den hardbarka regionen. Uten hjelp fra Pakistan ville de ikke ha hatt sjans, og de vil aldri klare å vinne noe krig i den regionen uten hjelp av Pakistan.

Stakars indere i Afghanistan, nå blir de offer av Taliban takket være talen til Trump og klovnen Modi.

God bles Pakistan.

 

 

Anonymkode: 5947f...d2d

Kan du for en gang skyld enten kommentere på det jeg skriver, eller slutte med India-kritisk propaganda full av løgner. India er ikke perfekt, og har mange ting å jobbe med, det skal JEG være den første til å innrømme, men dine innlegg er fulle av løgner, uten rot i virkeligheten, hvor du slenger ut ting ukritisk uten bevis, linker osv.

Dette er noen av eksemplene, jeg har flere: 

  • ditt innlegg om at den indiske presidenten har sagt at han skal bombe Pakistan tilbake til steinalderen... Det ble riktignok sagt det, men det var den amerikanske presidenten som sa det. Da jeg så påpekte dette, var det stille fra deg om det. 
  • ditt innlegg om at du hadde sett BBC dokumentar om at India hadde kjemiske våpen, og skulle bruke de, bl.a mot Pakistan. Du hadde nylig sett dokumentaren og ble hatefull mot India, og t.o.m. en link om dette. Du skrev samtidig at India hadde inngått avtale med, var det Israel tro (husker ikke farta). Da jeg googlet om dette, bare for å være sikker, fant jeg absolutt ingen bevis for dette. Da jeg påpekte dette, var det stille fra deg om det. 
  • og nå dette. Du mener at landene mener bør vise respekt for hverandre, og når jeg da påpeker at du har rett, men at du ikke har gjort dette, så er det også stille fra deg om akkurat det, og du fortsetter med nye ting. 
På 18.7.2017 den 9.14, AnonymBruker skrev:

Si meg en ting, er du for at India skal nå bruke kjemisk våpen mot Kashmirer, og syns du det er riktig av Trump å si at de støtter Indias ulovlig okkupasjon av Kashmir

Anonymkode: 5947f...d2d

Du har aldri lagt frem bevis for at hvorfor du mener at India nå skal bruke kjemiske våpen.

På 20.7.2017 den 8.00, AnonymBruker skrev:

India har nylig skrevet en avtale med Israel for bistand til å få avansert kjemisk våpen som skal brukes på sivile mennesker i Kashmir. Hele verdenssamfunnet fordømmer dette.

Anonymkode: 5947f...d2d

Hvor er beviset?

På 20.7.2017 den 8.02, AnonymBruker skrev:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/367830.stm

Det har skjedd, og de har planer om å gjenta det. Skam over India.

FREE KASHMIR !!!!!!

Anonymkode: 5947f...d2d

Denne linken er fra 1999, og der benekter India at det de blir beskyldt for har skjedd. Jeg siterer fra din egen link:

Monday, June 14, 1999 Published at 12:14 GMT 13:14 UK 
black_pixel.gif
World: South Asia
India 'using chemical weapons' in Kashmir 
_368381_rocket300.jpg
A multi-barrel rocket launcher fires at enemy positions 
nothing.gif
Pakistan has accused India of firing chemical shells in its campaign to dislodge hundreds of suspected infiltrators from positions on the Indian side of the line of control in Kashmir.

Kashmir Conflict

India - a signatory of the Chemical Weapons Convention - has denied the accusation.

Pakistan has produced no evidence for its allegation, but says it wants to get independent experts into the disputed Kashmir region to establish the truth.

Hva sier disse uavhengige experter? Har de funnet ut noe som helst? Hvor er i så fall linken? Google, som er allvitende, sier INGENTING. 1999 - Det har gått 18 år, de expertene bør vel snart være ferdige. 

 

 

Jeg ærlig talt mener - God bless Pakistan, and every other country in the world, and above all my own countries, India and Norway <3 

Endret av sonush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎08‎.‎2017 den 10.05, sonush skrev:

 

Kan du for en gang skyld enten kommentere på det jeg skriver, eller slutte med India-kritisk propaganda full av løgner. India er ikke perfekt, og har mange ting å jobbe med, det skal JEG være den første til å innrømme, men dine innlegg er fulle av løgner, uten rot i virkeligheten, hvor du slenger ut ting ukritisk uten bevis, linker osv.

Dette er noen av eksemplene, jeg har flere: 

  • ditt innlegg om at den indiske presidenten har sagt at han skal bombe Pakistan tilbake til steinalderen... Det ble riktignok sagt det, men det var den amerikanske presidenten som sa det. Da jeg så påpekte dette, var det stille fra deg om det. 
  • ditt innlegg om at du hadde sett BBC dokumentar om at India hadde kjemiske våpen, og skulle bruke de, bl.a mot Pakistan. Du hadde nylig sett dokumentaren og ble hatefull mot India, og t.o.m. en link om dette. Du skrev samtidig at India hadde inngått avtale med, var det Israel tro (husker ikke farta). Da jeg googlet om dette, bare for å være sikker, fant jeg absolutt ingen bevis for dette. Da jeg påpekte dette, var det stille fra deg om det. 
  • og nå dette. Du mener at landene mener bør vise respekt for hverandre, og når jeg da påpeker at du har rett, men at du ikke har gjort dette, så er det også stille fra deg om akkurat det, og du fortsetter med nye ting. 

Du har aldri lagt frem bevis for at hvorfor du mener at India nå skal bruke kjemiske våpen.

Hvor er beviset?

Denne linken er fra 1999, og der benekter India at det de blir beskyldt for har skjedd. Jeg siterer fra din egen link:

Monday, June 14, 1999 Published at 12:14 GMT 13:14 UK 
black_pixel.gif
World: South Asia
India 'using chemical weapons' in Kashmir 
_368381_rocket300.jpg
A multi-barrel rocket launcher fires at enemy positions 
nothing.gif
Pakistan has accused India of firing chemical shells in its campaign to dislodge hundreds of suspected infiltrators from positions on the Indian side of the line of control in Kashmir.

Kashmir Conflict

India - a signatory of the Chemical Weapons Convention - has denied the accusation.

Pakistan has produced no evidence for its allegation, but says it wants to get independent experts into the disputed Kashmir region to establish the truth.

Hva sier disse uavhengige experter? Har de funnet ut noe som helst? Hvor er i så fall linken? Google, som er allvitende, sier INGENTING. 1999 - Det har gått 18 år, de expertene bør vel snart være ferdige. 

 

 

Jeg ærlig talt mener - God bless Pakistan, and every other country in the world, and above all my own countries, India and Norway <3 

Hele verden er vitne for hvordan Kashmir befolkningen blir behandlet av India. Jeg så et dokumentar på youtube, og der hadde flere unge menn blitt drept av indiske hæren.

Mitt spørsmål til deg som støtter India, hvorfor kan ikke India la de folka leve i fred. Har ikke India nok av andre utfordringer i landet? Hvorfor har det blitt så anti-muslim propaganda i India? Er ikke majoriteten av muslimer bosatt i India? Leste et sted at det er flere muslimer i India, enn i Indonesia. Tolerer ikke hinduer muslimer?

 

Jeg legger frem det jeg har lest og sett i media. Har ikke mer å bidra med her....

 

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎08‎.‎2017 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Hele verden er vitne for hvordan Kashmir befolkningen blir behandlet av India. Jeg så et dokumentar på youtube, og der hadde flere unge menn blitt drept av indiske hæren.

Mitt spørsmål til deg som støtter India, hvorfor kan ikke India la de folka leve i fred. Har ikke India nok av andre utfordringer i landet? Hvorfor har det blitt så anti-muslim propaganda i India? Er ikke majoriteten av muslimer bosatt i India? Leste et sted at det er flere muslimer i India, enn i Indonesia. Tolerer ikke hinduer muslimer?

 

Jeg legger frem det jeg har lest og sett i media. Har ikke mer å bidra med her....

 

Anonymkode: e7d71...1f9

Du har sett èn dokumentar på youtube, og danner deg dermed mening om hvordan forholdene er der nede. Kanskje du rett og slett skal Google litt mer, og danner deg et bilde utfra informasjon fra flere sider. Hvem startet konflikten? Hvem opprettholder? Skal ikke si at den indiske hæren har aldri drept en eneste av Kashmirer, men hva med de kashmirske militante grupper? Kashmir blir mer og mer muslimsk, hvorfor? Les om de kashmirske hinduer som ble drept, og som førte til at mange valgte å flykte av redsel for sine liv. Hva med skoleungdommer som er blitt hjernevasket til å tro at India er den store stygge ulven, og ikke jobbe mot fred i regionen. Kashmir for inderne generelt var paradis på jord, vakker natur, snille folk, fantastisk værforhold. Kashmir er fortsatt og kan fortsatt være et delstat lik de andre, hvis militante grupper med Pakistan i ryggen, ikke driver terror i regionen. 

Du bør lese mer om Kashmir konflikten, før du belager deg på å ha en mening om konflikten på bakgrunn av en video på youtube.  http://www.telegraph.co.uk/news/1399992/A-brief-history-of-the-Kashmir-conflict.html

Når det gjelder urolighetene fra begge sider, så er min bestemte mening at når det gjelder de indiske soldatene som er der for å passe grensene, og holde freden, så bør de oppføre seg ihht sin posisjon. Gjøre det som er rett. De som på eget initiativ driver driver vold og voldtekt osv, bør rett og slett miste jobben, og bli saksøkt. Det er ikke det India som et demokrati står for. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2017 den 9.56, Jus sanguinis skrev:

Du mener 4 millioner nordmenn - som utgjør det norske folk.

Hvorfor skulle nordmenn bry seg om Kashmir - som de hverken har hørt om eller har noe forhold til? Kashmir er bare et nummer i rekkefølgen over et farlig stigende antall steder hvor det blir bråk og konflikter fordi muslimer ikke er i stand til å sameksistere med og innordne seg ikke-muslimer.

Sikker? Jeg hadde ikke vært veldig overrasket om en del nordmenn har hørt om Kashmir. Forøvrig synes jeg du generaliserer en del her. 'Muslimer er ikke i stand til å sameksistere', er et argument jeg ser stadig. Det burde egentlig si seg selv at det ikke finnes noen absolutt fasit, da islam tallmessig er størst etter kristendommen. Nå er vel hinduisme hovedreligion i India, tar jeg ikke feil, men jeg mener å huske at endel indere også er muslimer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Mari Y skrev:

Når det gjelder Trump har vel han uansett for lengst vist seg å være en fjott. 

Har du fått med deg at Trump legger all skylda på deres allierte Pakistan for sitt nederlag i Afghanistan.

Pakistan er det største offeret i hele dette Afghanistan eventyret.

 

 

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sonush skrev:

Du har sett èn dokumentar på youtube, og danner deg dermed mening om hvordan forholdene er der nede. Kanskje du rett og slett skal Google litt mer, og danner deg et bilde utfra informasjon fra flere sider. Hvem startet konflikten? Hvem opprettholder? Skal ikke si at den indiske hæren har aldri drept en eneste av Kashmirer, men hva med de kashmirske militante grupper? Kashmir blir mer og mer muslimsk, hvorfor? Les om de kashmirske hinduer som ble drept, og som førte til at mange valgte å flykte av redsel for sine liv. Hva med skoleungdommer som er blitt hjernevasket til å tro at India er den store stygge ulven, og ikke jobbe mot fred i regionen. Kashmir for inderne generelt var paradis på jord, vakker natur, snille folk, fantastisk værforhold. Kashmir er fortsatt og kan fortsatt være et delstat lik de andre, hvis militante grupper med Pakistan i ryggen, ikke driver terror i regionen. 

Du bør lese mer om Kashmir konflikten, før du belager deg på å ha en mening om konflikten på bakgrunn av en video på youtube.  http://www.telegraph.co.uk/news/1399992/A-brief-history-of-the-Kashmir-conflict.html

Når det gjelder urolighetene fra begge sider, så er min bestemte mening at når det gjelder de indiske soldatene som er der for å passe grensene, og holde freden, så bør de oppføre seg ihht sin posisjon. Gjøre det som er rett. De som på eget initiativ driver driver vold og voldtekt osv, bør rett og slett miste jobben, og bli saksøkt. Det er ikke det India som et demokrati står for. 

 

Jeg har aldri forstått hvorfor India ( et land som er 4 ganger større enn Pakistan) ser på det lille landet som sitt rival. Det er ingen konkurranse mellom de to nasjonene. Jeg kan forstå at muslimer i Pakistan sympatiserer Kashmirer som blir urettferdig behandlet av Indiske hæren.

Jeg vet ikke om hvor mye kjennskap du har til disiplin til soldater, men det gjør meg vanskelig forstått at hvorfor skulle soldater voldta muslimske Kashmir jenter, og drepe deres menn.

Forholdene har forverret etter at dere har fått den nye regjeringen, som kjører Anti Pakistan propaganda i vesten. I nyheter så jeg at Jadhev ble fanget i Pakistan, for å drive med spionasje og sabotasje mot pakistanere. Hvordan kan dere da beskylde Pakistan for organisert statlig terrorisme uten noen bevis.

Er du sikker på at India er et demokratisk rike?

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått med deg at Trump legger all skylda på deres allierte Pakistan for sitt nederlag i Afghanistan.

Pakistan er det største offeret i hele dette Afghanistan eventyret.

Anonymkode: e7d71...1f9

Det største offeret i Afghanistan-eventyret er Afghanistan selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Klossmajor skrev:

Det største offeret i Afghanistan-eventyret er Afghanistan selv.

Jeg snakker om blant de allierte. Følgelig er Afghanistan det største offeret. Hele generasjonen har blitt ødelagt, takket være USA.

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker om blant de allierte. Følgelig er Afghanistan det største offeret. Hele generasjonen har blitt ødelagt, takket være USA.

Anonymkode: e7d71...1f9

USA har ikke ene og alene skylden for konsekvensene av stridigheter i Afghanistan. Det er grov overforenkling å påstå at USA bærer all skylden. Pakistan bærer også en god del ansvar for elendigheten. I bunn og grunn handler det om at befolkningen i området ikke evner komme overens med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått med deg at Trump legger all skylda på deres allierte Pakistan for sitt nederlag i Afghanistan.

Pakistan er det største offeret i hele dette Afghanistan eventyret.

 

 

Anonymkode: e7d71...1f9

Sier mye tull, han der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎08‎.‎2017 den 13.56, Mari Y skrev:

Sier mye tull, han der. 

Han forteller sannheten. Hvis du ikke klarer å fordøye det, så for du fortsette å støtte Trump sin elendig utenriks politikk.

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎31‎.‎08‎.‎2017 den 9.31, Klossmajor skrev:

USA har ikke ene og alene skylden for konsekvensene av stridigheter i Afghanistan. Det er grov overforenkling å påstå at USA bærer all skylden. Pakistan bærer også en god del ansvar for elendigheten. I bunn og grunn handler det om at befolkningen i området ikke evner komme overens med hverandre.

Norge har mer skyld i dette enn Pakistan. Ikke bare Norge, men hele Nato har skylda i at USA taper i Afghanistan.

Ikke rart at befolkningen ikke kommer overens med hverandre, når vesten driver med splitt og hersk politikken.

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han forteller sannheten. Hvis du ikke klarer å fordøye det, så for du fortsette å støtte Trump sin elendig utenriks politikk.

Anonymkode: e7d71...1f9

Hehe. Var nå Trump jeg snakket om. Og han sier gjerne mer det folk vil høre(som folk ofte vil at skal være sant). Men så naiv er ikke jeg at jeg kjøper alt det han sier bare fordi det høres fristende ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎06‎.‎2017 den 8.33, AnonymBruker skrev:

Ifølge deg så var India Gandhi ei dame fra Pakistan som slaktet flere tusen sikher. Seriøst, har du virkelig tatt for mye "water of cow" i det siste.

Pakistan vant Kargil krigen, men etter anmodning fra Clinton trakk deg seg fra området. Hold deg til fakta....dere indere har en tendens til å svartmale virkeligheten.

Anonymkode: 5947f...d2d

Hva synes du om Sveriges ulovlige okkupasjon av Herjedalen og Jemtland?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, debatant skrev:

Hva synes du om Sveriges ulovlige okkupasjon av Herjedalen og Jemtland?

Kjære deg, ingen svensker driver med fysisk vold og terror av det okkuperte området som engang tilhørte Norge. Alle lever i fred, mens scenario er helt annerledes for folk i Kashmir. Du kan ikke sammenlikne de to situasjonene.

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mari Y skrev:

Hehe. Var nå Trump jeg snakket om. Og han sier gjerne mer det folk vil høre(som folk ofte vil at skal være sant). Men så naiv er ikke jeg at jeg kjøper alt det han sier bare fordi det høres fristende ut. 

Trump er en merkelig plugg, som er påvirket av Israel og India til å uttale seg på denne måten. Mye lobby virksomhet i statene har jeg skjønt.

Anonymkode: e7d71...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, ingen svensker driver med fysisk vold og terror av det okkuperte området som engang tilhørte Norge. Alle lever i fred, mens scenario er helt annerledes for folk i Kashmir. Du kan ikke sammenlikne de to situasjonene.

Anonymkode: e7d71...1f9

Om nordmenn ville tatt tilbake Herjedalen og Jemtland, ville vi sikkert bil møtt med makt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...