Gå til innhold

Smerter i halebein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To uker siden fødsel og jeg har fått mer og mer vondt i halebeinet mitt. Nå er det slik at jeg har store problemer med å gå og reise meg opp. Jeg går som en høygravid og det gjør utrolig vondt.. noen med tips?

Anonymkode: 41894...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet med det samme. Det gikk gradvis over av seg selv, kanskje en måned etter fødselen. 

Regner med du vet med sikkerhet at ingenting knakk der bak under fødselen? Har ei venninne som brøt halebeinet under fødsel. Men det var en temmelig dramatisk fødsel. Min fødsel var normal, men jeg hadde ganske sterke smerter i halebeinet en stund likevel.

Anonymkode: fa7de...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet mye med smerter i halebenet i de to siste svangerskapene og etter siste fødsel. Kan fortsatt kjenne det spesielt hvis jeg sitter lenge (f.x på lange bilturer). Ganske plagsomt i perioder, men jeg vet ikke hva det skyldes eller hva man kan gjøre med det.

Anonymkode: 48407...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

To uker siden fødsel og jeg har fått mer og mer vondt i halebeinet mitt. Nå er det slik at jeg har store problemer med å gå og reise meg opp. Jeg går som en høygravid og det gjør utrolig vondt.. noen med tips?

Anonymkode: 41894...1bc

Du må jo gå til lege og få det sjekket. Altså - er det brukket så må det jo vurderes om det setter seg ok eller noe bør gjøres.

(Og ta det fra en som har brestet halebeinet - det gjør ikke vondere der og da enn å stue en tå, feks, så du ville aldri i verden ha merket det under fødsel. Avhengig av hvor utstikkende ben du har er det heller ikke spesielt vanskelig å knekke..)

Anonymkode: b4b86...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slet med det samme. Det gikk gradvis over av seg selv, kanskje en måned etter fødselen. 

Regner med du vet med sikkerhet at ingenting knakk der bak under fødselen? Har ei venninne som brøt halebeinet under fødsel. Men det var en temmelig dramatisk fødsel. Min fødsel var normal, men jeg hadde ganske sterke smerter i halebeinet en stund likevel.

Anonymkode: fa7de...dcd

Sto ibgenting i journal om at noe knakk, men noe må det være. Er sengeliggende og det kan jeg jo ikke være med ei nyfødt... nesten vondere enn fødsel

Anonymkode: 41894...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...