Gå til innhold

Hvem Pringles er den beste Pringlesen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.7.2017 den 20.35, JackIost skrev:

Hvor får man kjøpt noe annet enn de "vanlige" de har i butikken?

Var på en turisthytte på fjellet nylig, der hadde de Pringles BBQ og Xtra Spicy Chili, de var gode :)

 

1 time siden, AnonymSjiraff skrev:

Lurer på det samme. 

Europris :) iallefall her jeg bor. 

Anonymkode: 4269a...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Denne

IMG_0156.thumb.JPG.9c94d6429e62ea8a95421840289e6dc3.JPG

men de har den ikke i Norge så denne er en god nummer 2

IMG_0157.JPG.ddf6fa00a41e284dcfaada3e2816962f.JPG

Hvor får du kjøpt den med jalapeño? Den har jeg aldri sett før. Må se etter den neste gang jeg er hos søta bror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, da alle er innsauset i MSG + div dritt.

Anonymkode: 4e0f6...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut.....mmmm

"Pringles have about 42% potato content, the remainder being wheat starch and flours (potato, corn, and rice) combined with vegetable oils, an emulsifier, salt, and seasoning.[20] Other ingredients can include sweeteners like maltodextrin and dextrose, monosodium glutamate (MSG), disodium inosinate, disodium guanylate, sodium caseinate, modified food starch, monoglyceride and diglyceride, autolyzed yeast extract, natural and artificial flavors, malted barley flour, wheat bran, dried black beans, sour cream, cheddar cheese, etc.; Pringles varieties vary in their ingredients.[21]

In July 2008 in the London High Court, P&G lawyers successfully argued that Pringles were not crisps (even though labelled "Potato Crisps" on the container) as the potato content was only 42% and their shape, P&G stated, "is not found in nature". This ruling, against a United Kingdom VAT and Duties Tribunal decision to the contrary, exempted Pringles from the then 17.5% VAT for potato crisps and potato-derived snacks.[20] In May 2009, the Court of Appeal reversed the earlier decision. A spokesman for P&G stated it had been paying the VAT proactively and owed no back taxes.[22][23]"

https://en.wikipedia.org/wiki/Pringles#Ingredients

Anonymkode: 4e0f6...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Europris :) iallefall her jeg bor. 

Anonymkode: 4269a...eee

Takk! Sjekket og de har på Europris her jeg bor også. :yvonne:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så fort kvalm når jeg spiser Pringles. Er det bare meg? En håndfull og jeg blir kjempe kvalm. Vanlig chips kan jeg spise mer av uten å bli kvalm.

Anonymkode: 781d9...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p1020542.jpgDenne er utrolig god, sluttet å dukke opp i butikkene for noen år siden. :frkk:

Original er kjempegod å spise sammen med sjokolade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2017 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Blir så fort kvalm når jeg spiser Pringles. Er det bare meg? En håndfull og jeg blir kjempe kvalm. Vanlig chips kan jeg spise mer av uten å bli kvalm.

Anonymkode: 781d9...dd8

Motsatt her. Og er ikke noen skumle greier i det heller, folk som er redd for MSG har bare lest på svada sider uten ekte forskning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Uff klarte å presse i meg to rør i går 😬 Er noe avhengighetsskapende med Pringles :P og dæven som jeg må på do av den pringlesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Nei, det er sånne sylinderformede bokser med chips i!

Anonymkode: 5d9df...405

Det er nettopp derfor det heter "hvilken" og ikke "hvem" Pringles man liker best.......

Beklager, jeg måtte bare! Voldtekt og feilbruk av ord og uttrykk får meg alltid til å reagere.

Anonymkode: 10ba5...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Selv synes jeg Paprika er best. Kjøpte den "vanlige" til helga, ikke spist den på lenge, var faktisk ikke noe bra i det hele tatt!

Anonymkode: 5d9df...405

HVILKEN!!!

Anonymkode: a6837...e1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7/7/2017 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Blir så fort kvalm når jeg spiser Pringles. Er det bare meg? En håndfull og jeg blir kjempe kvalm. Vanlig chips kan jeg spise mer av uten å bli kvalm.

Anonymkode: 781d9...dd8

Det er all dritten som er i dem. Bare 40% poteter også, resten diverse stivelse og tilsetningsstoffer. Pringles er en graut som man "støper" og så skjærer man ut former av den. Det  er ikke egentlig potetchips.

 Pringles have about 42% potato content, the remainder being wheat starch and flours (potato, corn, and rice) combined with vegetable oils, an emulsifier, salt, and seasoning.[20] Other ingredients can include sweeteners like maltodextrin and dextrose, monosodium glutamate (MSG), disodium inosinate, disodium guanylate, sodium caseinate, modified food starch, monoglyceride and diglyceride, autolyzed yeast extract, natural and artificial flavors, malted barley flour, wheat bran, dried black beans, sour cream, cheddar cheese, etc.;

https://en.wikipedia.org/wiki/Pringles#Ingredients

Det er også andre ingredienser her som er MSG, det er ikke bare monosodium glutamate. Andre ingredienser som er forkledt MSG er maltodextrin, autolyzed yeast extract, natural and artificial flavours. Har sett èn til på pakkene; hydrolyzed corn protein. Det er vel det at det er så mange forskjellige kilder til MSG som gjør dem så "gode" og avhengighetsskapende.

Anonymkode: 4e0f6...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er all dritten som er i dem. Bare 40% poteter også, resten diverse stivelse og tilsetningsstoffer. Pringles er en graut som man "støper" og så skjærer man ut former av den. Det  er ikke egentlig potetchips.

 Pringles have about 42% potato content, the remainder being wheat starch and flours (potato, corn, and rice) combined with vegetable oils, an emulsifier, salt, and seasoning.[20] Other ingredients can include sweeteners like maltodextrin and dextrose, monosodium glutamate (MSG), disodium inosinate, disodium guanylate, sodium caseinate, modified food starch, monoglyceride and diglyceride, autolyzed yeast extract, natural and artificial flavors, malted barley flour, wheat bran, dried black beans, sour cream, cheddar cheese, etc.;

https://en.wikipedia.org/wiki/Pringles#Ingredients

Det er også andre ingredienser her som er MSG, det er ikke bare monosodium glutamate. Andre ingredienser som er forkledt MSG er maltodextrin, autolyzed yeast extract, natural and artificial flavours. Har sett èn til på pakkene; hydrolyzed corn protein. Det er vel det at det er så mange forskjellige kilder til MSG som gjør dem så "gode" og avhengighetsskapende.

Anonymkode: 4e0f6...bc8

Hardu ikke copy-pastet nok i tråden? Kom gjerne med gode kilder på at msg er skadelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2017 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp derfor det heter "hvilken" og ikke "hvem" Pringles man liker best.......

Beklager, jeg måtte bare! Voldtekt og feilbruk av ord og uttrykk får meg alltid til å reagere.

Anonymkode: 10ba5...1b7

Er det ikke nok nå?! Hvorfor komme med dette uker etter at andre har mast om det i innlegg etter innlegg?!

Anonymkode: 5d9df...405

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...