Gå til innhold

Nå må etniske norske se å lage flere barn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja. Jeg vet om en som har valgt å ikke få barn da h*n ikke vil sette barn til verden i lys av den utviklingen som finner sted i Europa. Tror det handler om hvilke forhold eventuelle barn vil måtte vokse opp i. Det er ingen hemmelighet at Europa stadig blir mer utrygt.

Om myndighetene i Norge og i Europa ellers ønsker å få snudd trenden med synkende fødselstall blant egne innbyggere, så kan det være en idé å gi innbyggerne trygge forhold å føde barn inn i. Sjansen for at slike tiltak blir innført er vel heller rimelig lav ettersom en slik tankegang anses for å være kontroversiell.

Hvilken ende skal man her begynne i? Fødselstall eller sosialpolitikk?

Anonymkode: 7a852...51b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med å ta inn innvandrere? 

Det er hundrevis av millioner av brasilianere, kinesere og russere som gjerne kommer til Europa. 

Vi MÅ ikke absolutt ta inn muslimer. Og det er det store antallet muslimer som skaper problemer, ikke innvandring i seg selv.

Anonymkode: c96c9...e8b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Jeg vet om en som har valgt å ikke få barn da h*n ikke vil sette barn til verden i lys av den utviklingen som finner sted i Europa. Tror det handler om hvilke forhold eventuelle barn vil måtte vokse opp i. Det er ingen hemmelighet at Europa stadig blir mer utrygt.

Anonymkode: 7a852...51b

Veldig godt sagt. Barn som blir født idag går en svært usikker fremtid i møte.

Anonymkode: e3905...cfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange barn har du selv, ts?

Anonymkode: 13e82...49e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vokser raskest er ikke akkurat de som liker oss vestlige heller. 4,4 milliarder afrikanere, og over en milliard arabere på sikt. Samtidig synker etniske vestlige med 89 millioner bare i Europa i løpet av de 83 årene frem til år 2100. Det er jo mer enn 1 million hvert år! Men innvandringen nå fra Midtøsten og Afrika er jo på rundt 1 million i året. Så det må bety at man kan doble antallet etniske vestlige som er redusert innen 2100 til 178 millioner. Siden det står "89 millioner færre som BOR i Europa". De som BOR i Europa innen 2100 er også mange ikke-vestlige. 

Vi er fucked.:icon_frown:

Anonymkode: 7a41f...54d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder meg til et eller to barn jeg ass. Ikke faen om jeg orker fler graviditeter enn det x) 

Anonymkode: 0a6b9...ae1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uroer meg så fælt over barnas fremtid og en av tingene jeg uroer meg over er den negative påvirkningen utlendinger har på den norske ungdomskulturen. 

Jeg tenker at jeg trenger ikke enda et barn å uroe meg over.

Anonymkode: b9bdc...248

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Hvis det er like mange i samfunnet ellers som det er på KG som aldri skal ha barn må vi nok snart ta inn langt flere innvandrere enn vi gjør i dag.

Jeg har gjort mitt. Ikke bare har jeg produsert barn, men de ser attpåtil ut til å bli gode samfunnsborgere som vil klare seg selv og ikke ligge samfunnet til last. :phaedra: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet. En gang i tiden var vi alle afrikanere uansett.

Om jeg en gang i tiden kommer til å få barn så er det fordi jeg og samboer ønsker det, ikke for å hjelpe en synkende europeisk fødselsrate. 

Anonymkode: 12003...19f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller ikke problemet, jorden er uansett overbefolket. Jeg har tenkt å forbli barnløs.

Anonymkode: 1c84e...f25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal de etnisk norske kvinnene formere seg meg, når de etnisk norske mennene velger å vente til de er ca. 45 før de er "klare" for å få barn? Man leser flust av tråder her på forumet om disse stakkars mennene som må betale barnebidrag fordi partneren er uønsket gravid og ikke ønsker abort. Jeg ønsker ikke å bli gravid med mindre det er en stabil "farperson" tilstede, men i de fleste tilfeller ser disse ut til å fordufte i løs luft...

Anonymkode: 04c97...d6f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem skal de etnisk norske kvinnene formere seg meg, når de etnisk norske mennene velger å vente til de er ca. 45 før de er "klare" for å få barn?

Løgn, snittet ligger på rundt 30 år. Mannehaterne er så enkle å knuse med fakta:fnise:

Anonymkode: 8d2de...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått mine to blåøyde. Og karrieren tok en smell for hver permisjon. 

Det som er morsomt er at TS sikkert er en som enten har ytret eller støttet innlegg som sier "jeg skjønner godt at arbeidsgivere ikke ansetter damer i fruktbar alder, ass". 

For det er gjerne den typen som også mener at det er viktig å få mange norske barn. Helst blåøyde. Og helst i et godt Høyre eller FRP-hjem med samlet bruttoinntekt på over 1,2 mill.

Om man virkelig vil at norske, velutdannede par skal få 3+ barn, så må dere også hjelpe til å fjerne holdningen om stakkars arbeidsgivere som sliter med disse gravide damene. 

Anonymkode: cd1c6...db5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/befolkningen-i-europa-synker---kan-bli-nodt-til-a-ta-inn-flere-innvandrere/67852324

Ellers sliter vi, ettersom vi kan bli "nødt" til å ta inn flere innvandrere..

Anonymkode: 2d77e...3ae

Ja men så skaff meg en mann da! Så skal jeg lage både en to og tre unger jeg.

Anonymkode: 40bd2...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/befolkningen-i-europa-synker---kan-bli-nodt-til-a-ta-inn-flere-innvandrere/67852324

Ellers sliter vi, ettersom vi kan bli "nødt" til å ta inn flere innvandrere..

Anonymkode: 2d77e...3ae

 Hvor mange barn har du selv da ?     

Anonymkode: 6c548...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Løgn, snittet ligger på rundt 30 år. Mannehaterne er så enkle å knuse med fakta:fnise:

Anonymkode: 8d2de...720

Gjør det virkelig det? Kan du peke til kilder? Jeg er snart 30 selv, har ingen barn, og ingen av de jeg kjenner har barn. De mennene jeg har vært sammen med har sagt at de "ikke er klare for seriøse forhold" eller "ønsker å avvente", så ikke vet jeg. 

Anonymkode: 04c97...d6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det virkelig det? Kan du peke til kilder? Jeg er snart 30 selv, har ingen barn, og ingen av de jeg kjenner har barn. De mennene jeg har vært sammen med har sagt at de "ikke er klare for seriøse forhold" eller "ønsker å avvente", så ikke vet jeg. 

Anonymkode: 04c97...d6f

31,5 er snittalder på førstegangs fedre. 

https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/fodte

Anonymkode: cd1c6...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...