Gå til innhold

Dermaroller


LISJ

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bruke mine fast 3 x pr mnd fremover? Mener bestemt sist jeg brukte at en hel stor rynke i panna forsvant!!!! Men som med alt annet så glemte jeg det vekk og sluttet...men nå bruker jeg kun på problemområdene fordi jeg tror huden i kinnene er for sart for å bruke nåler der. Fordi der ser jeg ut som det blir kun arr der istedet... og enkelte steder i ansiktet er jo huden MYE tykkere.

Noen andre som bruker dermaroller egentlig? Og hva synes dere? 

Tenker for blodsirkulasjon og at det fremprovoserer kollagen etc som sårheling- er logisk siden det fungerer som arr og strekkmerkenehandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt, og gleder meg til å gå i gang! Har kjøpt et par sånne snegle bie-produkter fra Benton til å bruke sammen med den - har hørt at folk får så gode resultater når de bruker snegleprodukter. Blir spennende å se! :)

Anonymkode: ec93f...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt dermaroller-behandling og anbefaler det! Dog profesjonelt og ikke hjemmeversjonen. Det er flere viktige ting å passe på når man tar en sånn behandling hjemme, og dersom man gjør feil kan man få store betennelser etc. 

Vet ikke hvordan det fungerer på verken rynker eller strekkmerker da jeg kun var 18 år når jeg tok behandlingen. Men det fjerner i iallefall arr etter acne etc! Hadde dog ingen sånne "nedsunkne" arr, men en del sånne røde/lilla arr. Så jeg kan tenke meg at det fungerer på strekkmerker og. 

Googlet iallefall resultater av dermaroller på strekkmerker og de før og etter bildene som kom opp er like realistiske som de som jeg selv har sett og erfart når det kommer til acnearr. :)

Men det er en relativt dyr behandling da, og hudpleieren vil nok gjerne anbefale ca 3 behandlinger før du ser betydelige resultater. Men det er ikke alltid nødvendig, for min del holdt det med en behandling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, June 24, 2017 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat kjøpt, og gleder meg til å gå i gang! Har kjøpt et par sånne snegle bie-produkter fra Benton til å bruke sammen med den - har hørt at folk får så gode resultater når de bruker snegleprodukter. Blir spennende å se! :)

Anonymkode: ec93f...c5f

Husk å teste om du tåler de snegle greiene!  Det gjorde ikke jeg 😅

Anonymkode: 05d70...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å teste om du tåler de snegle greiene!  Det gjorde ikke jeg 😅

Anonymkode: 05d70...6a8

Nå var det ikke meg du svarte, men hva gjør sånne snegleprodukter?

Anonymkode: 37499...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det ikke meg du svarte, men hva gjør sånne snegleprodukter?

Anonymkode: 37499...6cd

De har nok funnet noe i snegleslim da!!!! Så da bruker de snegler til krem og ting fra bier....

Anonymkode: 5c7f1...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har brukt litt snegleprodukter før, og enda så følsom hud jeg har så går det heldigvis fint! 😅 

Anonymkode: ec93f...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneglesekret øker visst blodgjennomstrømningen i huden litt, så huden blir fastere/mindre rynker/mindre urenheter. Men det finnes mye rart der ute, det er derfor jeg vil bruke Benton, for de er "rene" og uten kjipe ingredienser! Greit å tenke på med dermaroller, tenker jeg, for da øker vel opptaket av produktene?

Anonymkode: ec93f...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...