Gå til innhold

Folk som bruker 2xu-tights uten å trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, men er det bare jeg som ser oftere og oftere jenter som bruker disse 2xu-tightsene utenfor trening som den skulle vært en vanlig dongeribukse eller chinos. Har venninner av meg som jeg vet bruker disse tightsene i hverdagen, selv om de ikke har tenkt til å trene før neste dag.

Ikke noe negativt ment, men synes dette er ganske rart. Har også hørt at tightsene ble designet for å løpetrening ute for å minske luftmotstanden når man løper. Om dette stemmer bruker mange dem til noe helt annet enn det de er ment til.

Anonymkode: 7eda7...c0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får meg til å tenke på denne sketsjen

 

Endret av herremann
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig, tok lang tid før jeg skjønte at folk faktisk brukte det til hverdags. Trodde "alle" var på vei til trening til enhver tid.  Lurer på hva som hadde skjedd om jeg begynte å gå i tykk strømpebukse til vanlig?  Det er jo omtrent det samme, tipper tom.folk med 2XU tights hadde glodd hemningsløst og de hadde slett ikke skjønt at de så like dumme ut selv!  :rolleyes:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg gjer det om eg skal på butikken og ikkje gidder å dra på meg jeansen igjen. 

Heilt ærleg synast eg det ser fint ut òg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Belle âme skrev:

Eg gjer det om eg skal på butikken og ikkje gidder å dra på meg jeansen igjen. 

Heilt ærleg synast eg det ser fint ut òg :) 

Jeg sammenligner det med å gå på butikken i joggebukse og hettegenser. Ser ikke bra ut.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herremann skrev:

Jeg sammenligner det med å gå på butikken i joggebukse og hettegenser. Ser ikke bra ut.

Onepiece er også i helt samme gata. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man først har hatt råd til dyre og altfor fancy tights, så må man jo vise det frem til alle vennene sine.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert for å vise alle er "se på meg, jeg er så sprek å trener" 

Anonymkode: 39b58...246

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummest jeg ser, er folk treningstights og høye støvletter med hæler. Og da er de ikke på vei til trening! 

Anonymkode: 4815b...c2c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå folk kle seg sånn de vil selv.

Det er sikkert noen som mener noe om måten du kler deg på også.

Anonymkode: cbd8d...84f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sketchen. :laugh::laugh::laugh:

Ja, jeg synes dette er litt spesiell mote - men kansje moten bare er slik akkurat nå? 

Anonymkode: c4c7b...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er jo så behagelig! Jeg har ikke noe fra 2xu, men jeg bruker gjerne Under Armour-tightsene mine hjemme og på butikken (ikke på skole eller jobb).

Folk må få gå med det de vil. Synes mange får finere kropp i tights enn i vanlig bukse, forresten, så kan jo være derfor mange velger treningstights til hverdags.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller treningstights enn de mindre pene tightsene i bomull fra Cubus, Hm osv når folk først skal gå i tights (eller jeg, treningstights er så mye mer behagelig)  :fnise: 

Jeg reagerer egentlig ikke på det,folk får gå kledd som de vil 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser latterlig ut, mener nå jeg. Virker som om de som går sånn er sånne som "må" late som om de er på vei til og fra trening. Derimot så avslører jo kroppene at de ikke trener spesielt ofte ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det disse tightsene som er så tynne at det ser ut som sort hud? Har sett noen jenter med en slik tights at jeg lurer på om de er klar over at det ser ut som om de er naken, eller går med nylonstrømpebukse

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. ingen som har sett den berømte grilldressen også kjent som en klassisk trenignsoverdel fra adidas Veldig vanlig bilde å se på 80-tallet der folk tok morgenrøyken på terassen i adidas treningstøy. ? Helt vanlig at folk går i treningstøy til hverdags og har alltid vært det. Det er komfortabelt, det tåler å svette litt og folk driter vel generelt i hvordan de tar seg ut i ny og ned. Dette er ikke et nytt fenomen.

Anonymkode: 3080e...668

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snuppi
11 timer siden, herremann skrev:

Jeg sammenligner det med å gå på butikken i joggebukse og hettegenser. Ser ikke bra ut.

Noen ganger vil en bare ha på seg behagelige klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jolene skrev:

Ser latterlig ut, mener nå jeg. Virker som om de som går sånn er sånne som "må" late som om de er på vei til og fra trening. Derimot så avslører jo kroppene at de ikke trener spesielt ofte ;)

Det har jeg aldri tenkt. Jeg har sett jenter gå med tights, men da er de unge, gjerne 17-18 år. Nabojenta på 16 går med slike tights! Jeg har tenkt at disse jentene er i en unntakstilstand og at moten "bare er sånn" :P

Selv går jeg bare med tights om jeg faktisk er ute og løper rundt, enten om det er jogging eller om jeg løper etter 4 åringen. Gidder ikke dongri om jeg er ute på marka og sparker fotball, helt ærlig. :)

Anonymkode: c4c7b...f09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, men er det bare jeg som ser oftere og oftere jenter som bruker disse 2xu-tightsene utenfor trening som den skulle vært en vanlig dongeribukse eller chinos. Har venninner av meg som jeg vet bruker disse tightsene i hverdagen, selv om de ikke har tenkt til å trene før neste dag.

Ikke noe negativt ment, men synes dette er ganske rart. Har også hørt at tightsene ble designet for å løpetrening ute for å minske luftmotstanden når man løper. Om dette stemmer bruker mange dem til noe helt annet enn det de er ment til.

Anonymkode: 7eda7...c0a

Det er jo så digg å gå i. Litt cameltoe er også fint. Syntes jeg...

Anonymkode: 67afc...b3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er like teit som de som bruker Levis uten å jobbe i gruve, så latterlig..

Anonymkode: 6bf09...042

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...