Gå til innhold

Nelly - beskjed om at pakken er returnert. Hva betyr det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt klær fra Nelly. 

Stod for noen dager siden på ordrebekreftelsen at postnord var opplyst om pakken. Deretter at pakken var i Oslo og lastet for videre transport. Nå en dag senere står det "returnert postnord". 

Har ikke fått melding om at pakken er levert hos meg/butikk. Bor i Bergen. 

Noen som vet hva det skal bety? Reiser tidlig neste uke og skulle gjerne hatt klærne bestilte for 7d siden. 

Anonymkode: 403e2...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at Postnord har rotet det til igjen. Helt normalt. Sist jeg bestilte noe som ble sendt med Postnord tok det 16 dager før jeg fikk pakken.

Anonymkode: 8a79f...233

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at Postnord har rotet det til igjen. Helt normalt. Sist jeg bestilte noe som ble sendt med Postnord tok det 16 dager før jeg fikk pakken.

Anonymkode: 8a79f...233

Argh! 

Har man noen rettigheter da? 

Får bare returnere igjen når den kommer. Da kjøper jeg heller klær til ferien i en butikk jeg får klærne i med en gang. 

Anonymkode: 403e2...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør hvertfall ta kontakt med Nelly, men ettersom det har passert kl. 17 på en fredag får du det nok ikke uansett når du drar tidlig neste uke. 

Anonymkode: 73d81...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om man har noen rettigheter. For min del har jeg sluttet å handle i nettbutikker som sender med Postnord.

Anonymkode: 8a79f...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har angrerett, bare returner dritten når den kommer.

Hvilken "rettigheter" er det du håper du har?

Trikset er å bestille varene du vil ha i alle nettbutikker som selger den. Så returnerer du alle som ikke kom først. Slik lærer de sløve nettbutikkene å skjerpe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme skjedde nylig meg også, bestilte fra Ellos, og den ble returnert uten at jeg noensinne fikk pakken. Tror ikke var PostNord da. Og Ark har prøvd å sende meg en bokpakke tre ganger gjennom PostNord som jeg aldri får - blir returnert hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...