Gå til innhold

Hva skal jeg bruke pengene jeg fikk igjen på skatten på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville kjøpt meg en ny PC. En som takler 4k videoredigering bedre. Hadde jeg ikke trengt ny PC. så hadde jeg spart pengene, eller brukt pengene på en utenlandsferie hvis jeg hadde følt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6/24/2017 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Jeg slanker meg. Og har bestemt meg for å ikke kjøpe noe særlig klær får jeg når målvekt! :laugh: Noe som blir en stund til. :P Kanskje jeg skal spare dem til da. Gi meg selv 12 000 kr i premie for å gå ned til normalvekt? :sjenert: 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Vet du, det synes jeg faktisk var en veldig god idé. Legg pengene til side til helt ny garderobe når du når vektmålet ditt! Selvpremiering er sterkt undervurdert 😊

Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle bruke 12k til utenom sparing, jeg har liksom det jeg trenger og stort sett det jeg ønsker meg.

Anonymkode: 4d9b3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt på spa etterfulgt av en tur til den fineste restauranten i byen med 3 retters og god vin + en natt på hotell

Endret av Guda85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, det synes jeg faktisk var en veldig god idé. Legg pengene til side til helt ny garderobe når du når vektmålet ditt! Selvpremiering er sterkt undervurdert 😊

Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle bruke 12k til utenom sparing, jeg har liksom det jeg trenger og stort sett det jeg ønsker meg.

Anonymkode: 4d9b3...45f

Håhåi. Så mye penger har jeg aldri brukt på klær på samme tid! :P Det høres ut som en fantastisk belønning for meg selv da. Men samtidig så høres det da ut som jeg er en overforbruker, og det vil jeg ikke være. Må tenke på miljøet vet du! :P 

Ts

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farfalla
På 23.6.2017 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg fikk 12 000 kr igjen på skatten. Hva ville du brukt dem på? 

Jeg har allerede fylt opp BSU for i år, og har tjent mer enn jeg pleier så har ikke behov for å spare disse. Bare fritid, hobby, reise, horer (kødd). Kom med forslag! Spesifikke gjerne! 

(Ja, det er lov og spøke og fjase, og man trenger ikke ta alt seriøst så du trenger ikke si "du må føle hva som er riktig for deg" eller lignende! ;)

Anonymkode: eb6a6...6a6

Reis til syden eller en storbyferie ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/23/2017 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg fikk 12 000 kr igjen på skatten. Hva ville du brukt dem på? 

Jeg har allerede fylt opp BSU for i år, og har tjent mer enn jeg pleier så har ikke behov for å spare disse. Bare fritid, hobby, reise, horer (kødd). Kom med forslag! Spesifikke gjerne! 

(Ja, det er lov og spøke og fjase, og man trenger ikke ta alt seriøst så du trenger ikke si "du må føle hva som er riktig for deg" eller lignende! ;)

Anonymkode: eb6a6...6a6

Det er jo en del av lønnen din. Så hva bruker vi lønnen på?

Anonymkode: ddcf6...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en del av lønnen din. Så hva bruker vi lønnen på?

Anonymkode: ddcf6...8d5

Går det an å være mer tørr? ;) 

Anonymkode: eb6a6...6a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, farfalla skrev:

Reis til syden eller en storbyferie ;-)

1 minutt siden, Krokanis skrev:

Syden! ☀️

Slik det regner på vestlandet høres det ut som den beste idéen!

Men jeg har ingen å reise med! Og 12 000 er vel ikke nok til å spandere på en til? 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farfalla
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik det regner på vestlandet høres det ut som den beste idéen!

Men jeg har ingen å reise med! Og 12 000 er vel ikke nok til å spandere på en til? 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Trenger da ikke spandere på noen, man kan betale for seg selv. Jeg reiser alene nå i sommer til utlandet ei uke :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, farfalla skrev:

Trenger da ikke spandere på noen, man kan betale for seg selv. Jeg reiser alene nå i sommer til utlandet ei uke :-) 

Jeg er 25 år, kvinne. Er du ca. det? Jeg har reist litt i Norden alene. Men har aldri reist alene til Sydenlandet. Føler jeg må være modig liksom. 

Hva er planen din da? :) 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest farfalla
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år, kvinne. Er du ca. det? Jeg har reist litt i Norden alene. Men har aldri reist alene til Sydenlandet. Føler jeg må være modig liksom. 

Hva er planen din da? :) 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Jeg er 25 år, kvinne jeg også. Skal reise til Italia :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, farfalla skrev:

Jeg er 25 år, kvinne jeg også. Skal reise til Italia :-)

Er du ikke noe nervøs for å reise alene? Tenker du på vold og ulykker og sånne ting? Eller er alt chill? 

Det er jo det jeg har lyst til, men jeg føler jeg er for pingle. Men når du skriver du skal det så tenker jeg bare sånn "kom igjen, det der kan jo jeg også gjøre" eller "det høres helt fantastisk ut!". 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farfalla
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du ikke noe nervøs for å reise alene? Tenker du på vold og ulykker og sånne ting? Eller er alt chill? 

Det er jo det jeg har lyst til, men jeg føler jeg er for pingle. Men når du skriver du skal det så tenker jeg bare sånn "kom igjen, det der kan jo jeg også gjøre" eller "det høres helt fantastisk ut!". 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Hadde jeg sittet å vært redd for at det skulle skje noe når jeg er ute å reiser så kunne jeg ikke ha reist noen plass. Jeg reiser jo til en storby hvor det er mange mennesker, så satser på at det går helt fint. Jeg ville jo ikke reist til Tyrkia eller slike land alene, det er risikosport. Du må bare tenke at det blir veldig gøy, og du slipper faktisk tjas og mas fra reisefølge. Du kan gjør akkurat det du vil når du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, farfalla skrev:

Hadde jeg sittet å vært redd for at det skulle skje noe når jeg er ute å reiser så kunne jeg ikke ha reist noen plass. Jeg reiser jo til en storby hvor det er mange mennesker, så satser på at det går helt fint. Jeg ville jo ikke reist til Tyrkia eller slike land alene, det er risikosport. Du må bare tenke at det blir veldig gøy, og du slipper faktisk tjas og mas fra reisefølge. Du kan gjør akkurat det du vil når du vil. 

Inspirerende! Takk for at du deler! Kanskje jeg skal finne meg en restplass og bare dra når jeg får ferie! Høres jo deilig ut. God mat, lukten av storby og frihet! Sol, varme! ... Å, jeg drømmer! 

TS

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farfalla
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirerende! Takk for at du deler! Kanskje jeg skal finne meg en restplass og bare dra når jeg får ferie! Høres jo deilig ut. God mat, lukten av storby og frihet! Sol, varme! ... Å, jeg drømmer! 

TS

Anonymkode: eb6a6...6a6

Bedre å bestille hotell på f.eks Booking.com og fly for seg. Ble billigere det enn å bestille en pakke fra restplass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, farfalla skrev:

Bedre å bestille hotell på f.eks Booking.com og fly for seg. Ble billigere det enn å bestille en pakke fra restplass.

 

Okei, takk for tips! :biggrin: 

Anonymkode: eb6a6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å svi av deler av skattepengene på en sleeve 🙄 Sikkert et utrolig døll svar, men hva med førerkort? Ny TV eller anlegg? Tanken på ferie er jo god, men hva får man for 12 000 utenom Gran Canaria liksom :fnise:

Endret av Charlotteul
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...