Gå til innhold

Vet folk som tar selfies at de ser dumme ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting; vet folk som tar selfies at det får dem til å se stokk dumme ut? Sto ved siden av ei skikkelig kul dame på bussholdeplassen nå nylig, ved første øyekast med herlig utstråling og (tilsynelatende) en god del gi-faen-holdning. Helt til hun tok fram mobilen og begynte å ta bilder av seg selv, ørten bilder av seg selv i ulike positurer liksom for å vise hvor "chill" hun var :ler: Så utrolig teit og selvmotsigende, jeg måtte le... Jeg kunne aldri vært feks blogger, hadde dødd av flauhet av å stå og gjøre meg til på gata sånn. Er det bare jeg som føler på den måten?

Anonymkode: 44c45...6e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er ikke det bra da? Hvor flere som gjør dumme ting, hvor mindre dumt blir det jeg gjør.

Anonymkode: d6bed...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme. Er helt absurd at det er sosialt akseptabelt å være selvopptatt narsissist i våre dager

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flauheten går over og selvdiggingen øker på 😀

Anonymkode: cbc9d...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar av og til, for å dele et smil. Men jeg skjønner hva du mener. Og særlig de som tar fra samme vinkel og har absolutt samme uttrykk på alle bilder.

Anonymkode: 63725...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga hun ikke faen når hun tok bildet da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 13.06, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på en ting; vet folk som tar selfies at det får dem til å se stokk dumme ut? Sto ved siden av ei skikkelig kul dame på bussholdeplassen nå nylig, ved første øyekast med herlig utstråling og (tilsynelatende) en god del gi-faen-holdning. Helt til hun tok fram mobilen og begynte å ta bilder av seg selv, ørten bilder av seg selv i ulike positurer liksom for å vise hvor "chill" hun var :ler: Så utrolig teit og selvmotsigende, jeg måtte le... Jeg kunne aldri vært feks blogger, hadde dødd av flauhet av å stå og gjøre meg til på gata sånn. Er det bare jeg som føler på den måten?

Anonymkode: 44c45...6e5

Ja, jeg vet det. Helt håpløst å se på... blir flau på deres vegne.

Anonymkode: c79bd...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar selfies men det er viktig å ikke bli sett av noen. Det er omtrent det mest flaueste som finnes. 

Det er derimot værre å ta bilde av folk som ikke vet at det blir tatt bilder av dem, for å kegge ut på snap feks. Det er visst helt normalt å gjøre dette?

Anonymkode: 6f7d8...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...