Gå til innhold

Erfaring med Isotretinoin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har nettopp bestilt med time hos hudlege i Oslo for diskuterte min problemhud. Jeg har lest mye om Isotretinoin som behandling av kviser og uren hus, og det virker som det er mange som har god erfaring med disse tablettene. Jeg har forstått at det ikke er bare bare og skal litt til for å kunne begynne på denne kuren, men hvor ille er ille nok?

jeg har helt siden 4 klasse hatt problemer med fet hud, hudormer og kviser. Jeg har alltid brukt sminke for å dekke over, men siden jeg har så fet hud så ser det bare verre ut etter en liten stund. Jeg har store synlige porer i kinn og panne og nesen og haken  er fulle av hudormer. Jeg har alltid en og annen kvise, men ikke de værste kvisene. 

Jeg sliter veldig med selvtilliten, og hater det jeg ser i speilet. Jeg drømmer om å kunne føle meg vel uten å bruke en time på badet for å ta på en maske..😞 Jeg hadde aldri klart å gå på butikken uten sminke for eks..

Er det noen her som går på Isotretinoin eller som har gjort det? Noen som har en formening om jeg vil være en god kandidat eller må man ha de værste byllene i ansiktet for å bli vurdert? Jeg har bestilt time hos privatklinikk i Oslo, om det har noe å si. 

 

 

Anonymkode: ca5bf...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...