Gå til innhold

Jeg merker at jeg blir sint/sjalu på svigerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har såpass mye selvinnsikt at jeg ser jo grunnen.

Ei jente jeg ennå ikke har møtt, føler jeg full avsky til. Prøver å ta meg sammen å tenke at det ikke er hennes feil

Min manns bror var sammen med ei i 6 år og det siste året har de hatt problemer, den damen L ville gjerne tilbake igjen og de har gjort alt de kan for å finne ut av sine problemer.

Familien til min mann og da hennes mann har aldri likt denne damen og vært veldig ærlig om det. Moren er i tillegg utrolig manipulerende. 

Så når hun L føler ting går bedre drar han på tur med jobben og flørter så mye med nye damen der S at han blir sammen med henne. L fikk tlf om dette ca to uker etter reisen. Da sender hun melding til meg.

Så vi har vist dette i mange uker uten å si noe til noen. L og svoger har på kort tid møtt hverandres familier og hun er mer enn godtatt, hun har samme hobby som svigermor.

Så siden dette skjedde har ikke svoger tatt kontakt med min mann, vi har prøvd å ta kontakt men han tar aldri tlf. Så frem til dette ble fult offentlig på SoMe så vet vi faktisk "ingenting." 

Så begynner det å dra seg på med andre ting. Vi blir ikke invitert på turer som tidligere, svigermor snakker ikke til meg, ikke svarer hun på meldinger. Fordeler vi tidligere har hatt på div måter er nå satt til de. Nå var liksom ikke vi bra nok lengre, eller det jeg føler da er at jeg ikke er bra nok som svigerdatter lengre. 

Min mann har også følt seg mer og mer utelatt i det siste, altså vi har min familie hvis det er noe. Men det er så stort sprik fra å ha så mye kontakt og nesten mas for å ta en kaffe til å aldri høre noe pga ny svigerdatter. 

Tips?

Anonymkode: 80762...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips?

 

Skriv mer forståelig. Dette var umulig å skjønne. L? S? Hvem er problemet her?

Anonymkode: 0e78e...e5d

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ærlig talt lite av alt med hvem som var gammel og ny og L og S. 

Er problemet ditt egentlig oppsummert slik: Din svigermor har fått en ny svigerdatter, og nå får denne nye svigerdatteren mer oppmerksomhet enn deg/dere?

I så tilfelle, get over it. Det jevner seg muligens ut over tid, når hun ikke er så ny og spennende lenger. 

Anonymkode: 64cb3...2be

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vi har vist dette i mange uker uten å si noe til noen. L og svoger har på kort tid møtt hverandres familier og hun er mer enn godtatt, hun har samme hobby som svigermor.

Anonymkode: 80762...065

Du mener "S" her sant?

Du sier du har så mye selvinnsikt at du vet hva som er grunnen. Hva mener du er grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo at svigermor er en kjerring, og hvor spennende er kaffeselskap med svigers uansett?  Høres som det har ordnet seg fint for dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var helt umulig å skjønne noe av, men jeg sier det enkelt; hvis din mann sin bror har fått seg ny dame - aksepter det. Hvis hun får mer oppmerksomhet fra svigermor enn deg - aksepter deg. Hvis du syns det er trist at han ikke fortsatt er med gamledamen - hold det for deg selv. 

Anonymkode: 0f346...866

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ?? :klo: det innlegget der var mildt sagt forvirrende..

Anonymkode: eb334...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er grunnen til at mange forhold tar slutt. Kvinnefolka konkurrerer om å bli best likt av alle og ha den beste fasaden. Brur tiden din på noe nuttig i stedet :)

Anonymkode: da52d...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ingenting av det der... 

Anonymkode: 73717...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting..... Er problemet her at din svigermor har fått ny svigerdatter med samme hobby? Derfor tilbringer nå disse tid sammen og du føler deg utelatt? Derfor føler du avsky mot den nye svigerinnen din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så viktig om alle forstår eller ikke, fikk pratet med min mann om følelsene. 

Anonymkode: 80762...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Ja, ille når s liker krydderkake og s ikke liker. L kan jo bare ta seg en bolle. Hun bør bytte hobby,så vil det ordne seg

Anonymkode: 5c7ac...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der S og hun der TS kan ta seg en bolle sammen, tenker jeg. 

Anonymkode: 4d493...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...