Gå til innhold

Elixir -del dine erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva bruker du av Elixir produkter? Hvorfor bruker du Elixir? Fungerer det? Kom med erfaringer :)

Anonymkode: 0f36f...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på her. Bruker ikke Elixir selv, men hudpleieren min fører både dette og Zo Obagi (som jeg går på). Det jeg derimot vet er:

- Det er billigere enn Zo Obagi

- Det er flere produkter som kan brukes av gravide og ammende

- Det er mildere enn Zo Obagi Medical

Ellers har jeg noen bekjente som sverger til dette. 

Anonymkode: 98491...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye godt om produktene, så gikk jeg til innkjøp i går :). Kjøpte Niactil 4% rens og Niactil 4% dagkrem, til den nette sum av 1500kr. Skal utvide med pads etter hvert. 

Har selv gått en kur på isotretinoin for et par år siden, hadde strålendes hud i ett år etter endt kur, men har det siste året hatt litt problemer, samt har en litt ujevn hudtone, store porer og arr på/under kinnene og rundt haken.

Anonymkode: 0f36f...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niactil dagkrem hjalp på porene mine og huden generelt. Jeg har kombinert hud store porer og blackheads, blank t zone og ujevnheter som problem. Den skulle motvirke blank hud også men i sommer trekker den ikke ordentlig inn og jeg får et blankt skinnende lag på huden som er et stort minus. Hadde jeg begynt med den nå hadde jeg aldri giddi å fortsatt men begynte i vinter og da var den perfekt og lot meg få se hvor bra den var for huden min. Vet ikke hvorfor jeg opplever den anderledes nå?

Bruker syrekremen soothing cream noen netter i uka og det er det beste kjøpet jeg noen sinne har gjort. Vidunder mot store porer og blackheads fungerer som en kjemisk peel og etterlater ansiktet med frisk glød. 

Nysgjerrig på rensevannet og padsene, men grunnet litt skuff på dagkremen de siste mnd er jeg usikker på om jeg vil investere så mye. Hold oss oppdatert hvordan rensen og padsene funker og hvordan hudtype og hudproblemer dere har :)

Anonymkode: c5ae1...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du over her som føler at den bare ligger på huden- bruker du en skrubb jevnlig? Hvis ikke, prøv å skrubbe huden annen hver dag, jeg har nylig begynt med dette og produktene trekker mye lettere inn i huden + jeg opplever at de virker bedre. 

Fra Elixir bruker jeg Niactil 4%, - som jeg elsker! Bruker den både dag og natt. Noen dager alene, andre dager bruker jeg den over et serum fra ZO. 

Har jeg mye sorte prikker på nese eller hake bruker jeg acticlear på disse områdene om natten. Kan bli litt tørr, men ikke flassete.

På ønskelisten står Ceactil dagkrem og serum + solkrem SPF 30

Bruker også smoothing bodylotion, huden blir så skinnende og myk. 

Kombinerer dette med rens og skrubb fra ZO, da Elixir ikke har skrubb.

er veldig fornøyd med produktene. Har fått glattere, jevnere hud og folk kommenterer alltid at jeg har fin glød. 

Anonymkode: d2299...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Niactil dagkrem hjalp på porene mine og huden generelt. Jeg har kombinert hud store porer og blackheads, blank t zone og ujevnheter som problem. Den skulle motvirke blank hud også men i sommer trekker den ikke ordentlig inn og jeg får et blankt skinnende lag på huden som er et stort minus. Hadde jeg begynt med den nå hadde jeg aldri giddi å fortsatt men begynte i vinter og da var den perfekt og lot meg få se hvor bra den var for huden min. Vet ikke hvorfor jeg opplever den anderledes nå?

Jeg opplever ikke at den legger seg som et lag på huden eller at den ikke trekker seg skikkelig inn. Er til nå superfornøyd med Niactil 4%, den fukter godt og trekker seg rask inn :) . Jeg peeler også ansiktet en til to ganger i uken da.

Anonymkode: 0f36f...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever ikke at den legger seg som et lag på huden eller at den ikke trekker seg skikkelig inn. Er til nå superfornøyd med Niactil 4%, den fukter godt og trekker seg rask inn :) . Jeg peeler også ansiktet en til to ganger i uken da.

Anonymkode: 0f36f...757

Jeg bruker også Niactil. Og retinext øyekrem. Hvilken peeling bruker du? Jeg har kjøpt poremaska,men bruker airol også og lurer på det kan man bli for mye av det gode?😬 Slutta med iso akkurat. Dette spm burde vært posta i iso-kur-tråden. 

Anonymkode: af255...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor dært cirka bruker dere av Niactil? Kanskje jeg rett og slett bruker for mye, "vanlig fuktighetskrem mengde" kanskje 1,5 cm x 1,5 cm eller mer. 

Hilsen meg som ble blank av den. 

Anonymkode: c5ae1...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor dært cirka bruker dere av Niactil? Kanskje jeg rett og slett bruker for mye, "vanlig fuktighetskrem mengde" kanskje 1,5 cm x 1,5 cm eller mer. 

Hilsen meg som ble blank av den. 

Anonymkode: c5ae1...6a4

Ville prøvd en mye mindre mengde! Jeg bruker mindre enn ert og det holder i massevis.

Anonymkode: af255...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor dært cirka bruker dere av Niactil? Kanskje jeg rett og slett bruker for mye, "vanlig fuktighetskrem mengde" kanskje 1,5 cm x 1,5 cm eller mer. 

Hilsen meg som ble blank av den. 

Anonymkode: c5ae1...6a4

Ja, prøv å bruke mindre. Jeg bruker også mindre enn en ert, bare en bitteliten dråpe og det holder mer enn nok :) 

Anonymkode: 0f36f...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Prøver å holde litt liv i tråden :)

Har nå gått til innkjøp av padsene! Blir spennende å se hvordan huden reagerer og om huden min blir ennå bedre :). Noen andre som bruker padsene? 

Anonymkode: 0f36f...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd padsene! Hva er de godt for? Vurderer å kjøpe kremen med vitamin c, noen erfaringer med den? Har kjøpt skrubben, digger den! 

Anonymkode: af255...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker elixir. Bruker ansiktssåpe(den gentle cleanser, Niactil, acticlear og så den dagkremen family defence med SPF 30. Har også øyekremen. Har prøvd alle merker som fins på markedet men elixir er helt uovertruffent. Merker forskjell etter bare 3 dager dersom jeg feks har vært på ferie et par uker og slurvet. Anbefales! Og man trenger så små mengder at en tube varer superlenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd to renser, en fuktighetskrem, niactil-gelen og peel pads. Likte alt kjempegodt bortsett fra skumrensen, den fikk jeg utslett av. Gentle cleanser er kjempegod. Dyre produkter, så kjøper i ny og ne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har nettopp begynt å bruke Niactilkremen og Green tea spf 22. Får dessverre ikke nok fukt av dette. Sistnevnte fremhever tørre flekker jeg ikke visste om og er vanskelig å smøre ut :( Vurderer å kjøpe Hydractil Rich til å ha imellom. Erfaringer med denne? Regner med den er safe for acneprone hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker niactil 4%, pads 10% og hydractil. Sistnevnte startet jeg på i november, da jeg hadde fått en supertørr hud (årsakene er sikkert pga vinter og tørr luft hjemme pga fyring i peis + varmepumpe), og jeg opplever at hydractil fungerer veldig bra. Anbefaler den kremen :) Ikke feit i det hele tatt, trekker seg godt inn i huden og jeg føler hvert fall at den gir mye fukt :) 

Anonymkode: 0f36f...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, 88888 skrev:

Jeg har nettopp begynt å bruke Niactilkremen og Green tea spf 22. Får dessverre ikke nok fukt av dette. Sistnevnte fremhever tørre flekker jeg ikke visste om og er vanskelig å smøre ut :( Vurderer å kjøpe Hydractil Rich til å ha imellom. Erfaringer med denne? Regner med den er safe for acneprone hud?

Hvor lenge har du brukt kremen? Huden trenger tid på seg på å bli vant til de nye produktene. Tar gjerne 3-4 uker. :) Jeg gikk over til hydractil rich på vinteren pga niactil ikke gav nok fukt. Så kan anbefale denne kremen om det allikevel ikke blir bedre. Nå på vinteren bruker jeg niactil som serum og hydractil rich oppå. 

Anonymkode: 2c807...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du brukt kremen? Huden trenger tid på seg på å bli vant til de nye produktene. Tar gjerne 3-4 uker. :) Jeg gikk over til hydractil rich på vinteren pga niactil ikke gav nok fukt. Så kan anbefale denne kremen om det allikevel ikke blir bedre. Nå på vinteren bruker jeg niactil som serum og hydractil rich oppå. 

Anonymkode: 2c807...c82

Har brukt de bare 5 dager :) Har ikke forventet at Niactil skal gi nok fukt da jeg har tenkt på den som et serum, men det er green tea kremen jeg sliter med. Huden blir hvitprikkete pga den setter seg i porer, og den fremhever tørre flekker :( Skal være tålmodig tilfelle det endrer seg, og håper å slippe å bruke både niactil, fuktighetskrem, og green tea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...