Gå til innhold

Kvinne angrepet med kniv i parken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forferdelig sak. Stakkars dame. Jeg bor rett ved siden av og sitter her og kverner og lurer på om jeg kan vite hvem gjerningsmennene er. Det håper jeg alle andre i området også gjør. Ut fra beskrivelsen burde det jo være lett å kjenne dem igjen. 

Anonymkode: d3bcf...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig sak. Stakkars dame. Jeg bor rett ved siden av og sitter her og kverner og lurer på om jeg kan vite hvem gjerningsmennene er. Det håper jeg alle andre i området også gjør. Ut fra beskrivelsen burde det jo være lett å kjenne dem igjen. 

Anonymkode: d3bcf...c44

Er det mye etniske konflikter i det området?

Anonymkode: 378a9...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig sak. Stakkars dame. Jeg bor rett ved siden av og sitter her og kverner og lurer på om jeg kan vite hvem gjerningsmennene er. Det håper jeg alle andre i området også gjør. Ut fra beskrivelsen burde det jo være lett å kjenne dem igjen. 

Anonymkode: d3bcf...c44

Uff, jeg har en venninne som bor i samme område som sier det er ganske fint sted og hun trives, men at de nå blir litt urolige. 

Anonymkode: 8b5c4...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike voldelige hendelser hadde vi aldri sett om FRP var i regjering. #svensketilstander

Anonymkode: 5984c...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mye etniske konflikter i det området?

Anonymkode: 378a9...e00

Det vil jeg ikke si. Det ligger midt mellom Torshov og øvre Grünerløkka, som generelt er trygge områder hvor det bor mange barnefamilier. Har jobbet på flere av skolene i området og selv om det selvfølgelig er noen ungdommer som tøffer seg er det jevnt over gode lokalmiljøer hvor alle går godt overens. Akkurat der de satt er det derimot litt mer slitent. Maritastiftelsen holder til der, lenger opp på Torshov er det mange sosialboliger og lenger ned er det blokker hvor inntektene generelt ligger lavere enn i resten av området. Det sitter veldig ofte narkomane på de benkene, men de er jo stort sett snille som lam. Ble likevel ikke så overrasket over at det var akkurat denne flekken det var snakk om.

Anonymkode: d3bcf...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lukter litt svidd av hele historien, synes jeg. 

Anonymkode: 92f4b...c1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det lukter litt svidd av hele historien, synes jeg. 

Anonymkode: 92f4b...c1b

:klo:

Anonymkode: 5de9b...a1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg ikke si. Det ligger midt mellom Torshov og øvre Grünerløkka, som generelt er trygge områder hvor det bor mange barnefamilier. Har jobbet på flere av skolene i området og selv om det selvfølgelig er noen ungdommer som tøffer seg er det jevnt over gode lokalmiljøer hvor alle går godt overens. Akkurat der de satt er det derimot litt mer slitent. Maritastiftelsen holder til der, lenger opp på Torshov er det mange sosialboliger og lenger ned er det blokker hvor inntektene generelt ligger lavere enn i resten av området. Det sitter veldig ofte narkomane på de benkene, men de er jo stort sett snille som lam. Ble likevel ikke så overrasket over at det var akkurat denne flekken det var snakk om.

Anonymkode: d3bcf...c44

ok, virker greit. Slike ting som i HI har en lei tendens til å føre til en nedadgående spiral.

Anonymkode: 378a9...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mye etniske konflikter i det området?

Anonymkode: 378a9...e00

Ja, på østkanten er det mange mørkhudede innvandrere og muslimer med slør.

Anonymkode: ae0c4...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på østkanten er det mange mørkhudede innvandrere og muslimer med slør.

Anonymkode: ae0c4...a40

Det burde vel ha blitt spredd litt mer rundt i byen for å unngå disse hendelsene.

Anonymkode: 378a9...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Det burde vel ha blitt spredd litt mer rundt i byen for å unngå disse hendelsene.

 Anonymkode: 378a9...e00

 Hvordan skal det liksom hjelpe ? 

 Slike hendelser hadde jo blitt spredt mer utover heile ebywn da... 

Anonymkode: 9d8ac...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har null tro på dette-  NULL.  

Anonymkode: f80c2...a4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike voldelige hendelser hadde vi aldri sett om FRP var i regjering. #svensketilstander

Anonymkode: 5984c...3d1

Du ser ikke at hatretorikken FRP bidrar til og legger opp til bidrar til at dette skjer? 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det burde vel ha blitt spredd litt mer rundt i byen for å unngå disse hendelsene.

Anonymkode: 378a9...e00

Så mennesker som ikke har norsk etnisitet skal bli spredd som virkemiddel mot at noen begår vold mot dem? Det er jo ikke kvinnen her som har gjort noe galt. Hun har bodd i der i over 20 år, satt på en benk og så på telefonen sin, da hun ble angrepet ut av det blå. Da må man heller gjøre noe med hatet mot muslimer og innvandrere. 

Det er én ting å være for en streng innvandringspolitikk, noe fullstendig annet å gå til angrep på uskyldige mennesker. Det er de som utøver vold som er de kriminelle og mest marginaliserte. Det er de vi må gjøre noe med. 

Anonymkode: 7860a...167

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hvordan skal det liksom hjelpe ? 

 Slike hendelser hadde jo blitt spredt mer utover heile ebywn da... 

Anonymkode: 9d8ac...a31

Jeg er ikke 100% sikker da, men ville da tro at det ble mindre konflikter hvis det ble jevnt fordelt over et større området, enn store konsentrasjoner og utenforskap i noen områder.

Anonymkode: 378a9...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser ikke at hatretorikken FRP bidrar til og legger opp til bidrar til at dette skjer? 

Så mennesker som ikke har norsk etnisitet skal bli spredd som virkemiddel mot at noen begår vold mot dem? Det er jo ikke kvinnen her som har gjort noe galt. Hun har bodd i der i over 20 år, satt på en benk og så på telefonen sin, da hun ble angrepet ut av det blå. Da må man heller gjøre noe med hatet mot muslimer og innvandrere. 

Det er én ting å være for en streng innvandringspolitikk, noe fullstendig annet å gå til angrep på uskyldige mennesker. Det er de som utøver vold som er de kriminelle og mest marginaliserte. Det er de vi må gjøre noe med. 

Anonymkode: 7860a...167

Man vet ikke hva hun sa til de. Eller om det var tidligere konflikter/oppgjør.

Anonymkode: 378a9...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ser ikke at hatretorikken FRP bidrar til og legger opp til bidrar til at dette skjer? 

Anonymkode: 7860a...167

Jeg burde kanskje presisert at jeg var sarkastisk. Sorry

Anonymkode: 5984c...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har null tro på dette-  NULL.  

Anonymkode: f80c2...a4b

Selvfølgelig har du ikke det. Stikk hodet ned i sanden igjen, du.

Anonymkode: 586bb...f55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har null tro på dette-  NULL.  

Anonymkode: f80c2...a4b

Hvorfor ikke? Forklar!

Anonymkode: 5de9b...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...