Gå til innhold

Aldri opplevd en fittefis. Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hører venninner oppleve dette, jeg har aldri opplevd det. Hva er forskjellen på oss?

Anonymkode: 361e2...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilfeldigheter. Som f.eks tempo, lufttrykk, stillinger.

Anonymkode: 8510d...6f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det skjer med menn som guffer på. Det kan være så tilfeldig at du ikke har vært med en partner som drar penis helt ut av skjeden før han dytter den inn igjen. Det er slik luften smyger seg ut, og når penis trykker inn igjen fjerter den ut igjen. Så forskjellen på dere er nok partnerene dere har hatt. 

Har aldri opplevd dette med varsom sex, kun med sånn litt tempo og kav. :P 

Anonymkode: 0389c...83a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Som de over sier. Tror du skal være heller glad du ikke har opplevd det, for det er flaut synes jeg ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde det ofte da jeg var yngre, typ i tidlig 20-årene, med ulike partnere. Men har ikke opplevd det siste 10 årene, da også med ulike partnere. Aner ikke hvorfor det skjedde da og ikke nå..

Anonymkode: 1b108...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske trang, men opplevde det én gang. Da var jeg på alle fire og han gjorde det ganske hardt og fort, jeg tror det kom en del luft inn og da jeg reiste meg så skjedde det. Det var dødsflaut og han ertet meg masse for det etterpå, jeg ble helt utrolig flau og vet ikke om jeg tør å se ham igjen pga dette engang...

Kan noen menn si om de synes fittefis er ekkelt/teit? Han virket ikke som han syntes det var ekkelt, han lo veldig av det og syntes det var morsomt. Men for meg var det så flaut at jeg vet ikke om jeg tør å møte ham igjen.

Anonymkode: ce81b...265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fittefis lukter vanligvis mindre enn analfis. 

Anonymkode: 92473...9ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det skjer med menn som guffer på. Det kan være så tilfeldig at du ikke har vært med en partner som drar penis helt ut av skjeden før han dytter den inn igjen. Det er slik luften smyger seg ut, og når penis trykker inn igjen fjerter den ut igjen. Så forskjellen på dere er nok partnerene dere har hatt. 

Har aldri opplevd dette med varsom sex, kun med sånn litt tempo og kav. :P 

Anonymkode: 0389c...83a

Hmm... Jeg har aldri opplevd det og har hatt såpass mange partnere at det er usannsynlig at det er dem og ikke meg. 

Anonymkode: 018da...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan noen menn si om de synes fittefis er ekkelt/teit? Han virket ikke som han syntes det var ekkelt, han lo veldig av det og syntes det var morsomt. Men for meg var det så flaut at jeg vet ikke om jeg tør å møte ham igjen.

Anonymkode: ce81b...265

 
Det er helt vanlig og ikke ekkelt eller teit i det hele tatt. Er mere pikken enn fittas skyld uansett.

Anonymkode: 8510d...6f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen menn si om de synes fittefis er ekkelt/teit? Han virket ikke som han syntes det var ekkelt, han lo veldig av det og syntes det var morsomt. Men for meg var det så flaut at jeg vet ikke om jeg tør å møte ham igjen.

Det er jo han som lager fittefisen, så er det noen som skal være flau er det han. Men selvsagt er det ikke ekkelt, om noe er det bare litt morsomt.

Anonymkode: 2e11c...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske trang, men opplevde det én gang. Da var jeg på alle fire og han gjorde det ganske hardt og fort, jeg tror det kom en del luft inn og da jeg reiste meg så skjedde det. Det var dødsflaut og han ertet meg masse for det etterpå, jeg ble helt utrolig flau og vet ikke om jeg tør å se ham igjen pga dette engang...

Kan noen menn si om de synes fittefis er ekkelt/teit? Han virket ikke som han syntes det var ekkelt, han lo veldig av det og syntes det var morsomt. Men for meg var det så flaut at jeg vet ikke om jeg tør å møte ham igjen.

Anonymkode: ce81b...265

Det er helt vanlig. De fleste menn som har hatt noen partnere har opplevd det og legger ingenting i det. 

Med menn jeg har hatt sex med flere ganger (dater/kjærester) er det ingen som reagerer det minste om det skjer. Under sex bare fortsetter vi, etter sex er det ingen som nevner noe eller trekker en mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å bry seg med om det skulle skje, om ikke annet så kan det gi en god latter for begges del for dere fortsetter. 

Anonymkode: 78f32...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Jeg hører venninner oppleve dette, jeg har aldri opplevd det. Hva er forskjellen på oss?

Anonymkode: 361e2...143

Det er fordi du er trang. 

Anonymkode: 82eea...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den dagen jeg opplever en fittefis er tiltrekkelsen min av den damen den 0.

Heldigvis tror jeg dette er ekstremt sjeldent

Anonymkode: cf66e...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke noe å bry seg med om det skulle skje, om ikke annet så kan det gi en god latter for begges del for dere fortsetter. 

Anonymkode: 78f32...cc1

Nei. Det er ekstremt ekkelt for mange menn. Regn med at han mister sexlysten tottalt for deg om du holder på slik foran ham

Anonymkode: cf66e...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sjokka over språkbruken til enkelte her. Det virker som f**** har blitt helt vanlig å si. For meg er dette et stygt ord som jeg ikke bruker, med mindre jeg er skikkelig forbanna!

 

 

 

 

 

Anonymkode: 70cbb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du er trang. 

Anonymkode: 82eea...68c

Det har ikke noe med å være trang å gjøre.

Anonymkode: 14bc6...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...