Gå til innhold

Er det mulig at bestemor er reinkarnert i katten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en katt i 2 år. Bestemor døde for 4 mnd siden. 

Grunnen til at jeg spør er at katten har endret personlighet drastisk de siste 4 mnd. Tidligere var katten som seg selv, altså en katt, men nå er den mer som bestemor. Den virker tunghørt, sitter og kikker ut vinduet på alle som går forbi, følger meg på alt og alle, spiser lite mat, bare pirker i maten selv om den har tilgang til mye. 

Anonymkode: d49b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en katt i 2 år. Bestemor døde for 4 mnd siden. 

Grunnen til at jeg spør er at katten har endret personlighet drastisk de siste 4 mnd. Tidligere var katten som seg selv, altså en katt, men nå er den mer som bestemor. Den virker tunghørt, sitter og kikker ut vinduet på alle som går forbi, følger meg på alt og alle, spiser lite mat, bare pirker i maten selv om den har tilgang til mye. 

Anonymkode: d49b4...909

Har du vært hos dyrlegen med katten og fått den undersøkt?

En katt med dårlig matlyst over tid bør undersøkes av dyrlege.

Anonymkode: 11796...354

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært hos dyrlegen med katten og fått den undersøkt?

En katt med dårlig matlyst over tid bør undersøkes av dyrlege.

Anonymkode: 11796...354

Nei, det har jeg ikke. 

Da skal jeg bestille dyrlege i morgen. Tror du dyrlegen kan vite om bestemor er blitt reinkarnert? 

40 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Bilderesultat for friends phoebe cat ;)

Ja, men det er akkurat sånn, har en sterk følelse, det bare føles sånn!

TS

Anonymkode: d49b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Da skal jeg bestille dyrlege i morgen. Tror du dyrlegen kan vite om bestemor er blitt reinkarnert?

Anonymkode: d49b4...909

:hoho:

Anonymkode: efff3...a4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:alice:ler meg ihjel 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 658e1...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til spørsmålet i overskriften: nei, det er ikke mulig. Reinkarnasjon finnes høyst sannsynligvis ikke. OG hvis det skulle finnes: hvorfor skulle det være helsetilstanden på dødstidspunktet, som jo sjelden er noe særlig å trakte etter siden man er døden nær, som skulle overføres til noen andre? 
Til det du skriver om katten: den høres ikke frisk ut. Istedenfor å finne på de mest usannsynlige forklaringer - få den undersøkt av noen som faktisk kan noe om dyr. 

Anonymkode: 007f1...09e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å være seriøs. Nei tror ikke bestemoren din er reinkarnert i katten din. Hvor skulle kattens sjel da ta veien?mer logisk at en kattunge som blir født nå kan være inkarnasjonen av bestemoren din men det er nok høyst tvilsomt.

Anonymkode: 658e1...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde reinkarnasjon var gjenfødelse, dvs at hvis katten din nå hadde fått unger, så kunne bestemor blitt reinkarnet i en av kattungene. Mulig jeg har trodd feil hele livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å virke ufølsom, så tror jeg nok det er større sjanse for at katta di har bendelorm. 

Ring dyrlegen og skaff resept på markekur.

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Pinkee skrev:

Jeg trodde reinkarnasjon var gjenfødelse, dvs at hvis katten din nå hadde fått unger, så kunne bestemor blitt reinkarnet i en av kattungene. Mulig jeg har trodd feil hele livet. 

Åja, det kan hende jeg har misforstått. Men tror du det er fordi hun skal ha katteunger da? Jeg fikk henne sterilisert. 

TS

Anonymkode: d49b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for å være seriøs. Nei tror ikke bestemoren din er reinkarnert i katten din. Hvor skulle kattens sjel da ta veien?mer logisk at en kattunge som blir født nå kan være inkarnasjonen av bestemoren din men det er nok høyst tvilsomt.

Anonymkode: 658e1...271

Ja, dette gir mening etter det Pinkee sa. Jeg tenkte ikke på hvor kattens sjel tok veien. Jeg er jo glad i bestemor, men jeg liker kattens personlighet og. Hun var mer kosete før. Nå vil hun bare sitte og se på naboene. 

TS

Anonymkode: d49b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til spørsmålet i overskriften: nei, det er ikke mulig. Reinkarnasjon finnes høyst sannsynligvis ikke. OG hvis det skulle finnes: hvorfor skulle det være helsetilstanden på dødstidspunktet, som jo sjelden er noe særlig å trakte etter siden man er døden nær, som skulle overføres til noen andre? 
Til det du skriver om katten: den høres ikke frisk ut. Istedenfor å finne på de mest usannsynlige forklaringer - få den undersøkt av noen som faktisk kan noe om dyr. 

Anonymkode: 007f1...09e

Dette var lurt, men jeg veit ikke helt hvordan bestemor var da hun var ung. Har alltid vært opptatt av naboene så jeg husker. Jeg vet ikke om reinkarnasjon finnes. Men katten virker som bestemor. Det føles som bestemor er her. Og så lukter det bestemor. 

Er nok lurt å spørre dyrlegen om dette ja. 

Anonymkode: d49b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig, jeg tror at det går an. Jeg tror at både mennesker og dyr kan slippe fri sin sjel og bytte den ut med en annen.
Google fenomentet Walk-ins (walk in spirit) . Sikkert far out for mange, men for noen ikke :)

Anonymkode: 08e0e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...