Gå til innhold

Hvilke bands/artister greier ikke du å like?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uansett hvor mye du prøver så greier du ikke å like et band eller artist. Hvilke er dine? :)

Mine er: AC/DC, One Direction, Adele, Whitney Houston, Britney Spears, Zayn Malik og Smashing pumpkins(?). Greie det bare ikke! 

Anonymkode: 5f634...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, tror jeg prøvde å like Metallica da alle de kule kidsa hørte på det, men syns rett og slett det er kjedelig musikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

 U2, Michael Jackson og The Beatles, sikkert flere, men det var de jeg kom på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Mange, men av de mer anerkjente kan jeg nevne U2 og Aurora. U2 blir jeg sliten i hodet og irritert av, og Aurora er så teatralsk og påtatt sær at jeg får mark av å høre henne. Hvis jeg i tillegg ser henne blir jeg pinlig berørt. Jeg er kanskje bare for gammel for sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beatles og Rolling Stones. Har prøvd, blir bare meh i mine ører.

Anonymkode: 56ea4...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Razika, John Olav Nilsen og røkla, Datarock, Silja Sol, Sigrid Raabe og generelt mye av det som kommer fra Vestlandet er fryktelig kjedelig og gjentagende. 

Anonymkode: 46689...1d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista er ganske lang, men kan nevne Iron Maiden som et veldig sterkt eksempel. Og AC/DC. Blir bare kjedelig, selv om min  generelle musikksmak tilsier at jeg bør like begge veldig godt. Prøver ikke lenger, har gitt opp for lengst.

Anonymkode: 37715...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iron Maiden. Eminem. AC/DC Rune Rudberg. Sputnik. Britney Spears. Christina Aguilera(hyledame). Mariah Callas(hyledame). Kirsten Flagstad(hyledame). Norah Jones. Angelina Jordan som vant Norske talenter. Jada, hun er flink og har talent. Men jeg klarer ikke å like Jazz. 

Endret av slagelse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Nesten all (puddel) rock, spesielt om det er produsert i Norge.

Alt sånn "vømmøl", "Møkkamann" og blodharry countrymusikk som bygdafolket synger på nash. Får lyst til å skyte megselv med spikerpistol gjennom ørene når jeg hører det.

Michael Jackson.. overoperert Pedo Alien som dingler spebarn over balkonger.. Spiller ingen rolle om musikken var bra. (Elsket musikken hans frem til alle rettssakene og avsløringene..men nå.. nei.. bare nei.. klarer ikke høre på det..) 

Black og death metal. Jaja, dere er alle alvorlig mentalt forstyrret, vi har forstått det.

"La den gå". Hater den sangen. 

"Fyfaen" sangen som verserer for tida. Det heter IKKE "min sangEE", det etter sanG. INGEN E! Syng skikkelig norsk for fF/!/&/!:&/9/&@-@!-!1?2kr2kr2kr2!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 15.15, Perle skrev:

Coldplay og Tone Damli er de første jeg kom på. :haar:  Haha! 

Har du virkelig bevisst sjekket ut Tone Damli sin musikk, og så funnet ut at det ikke er noe for deg? :)

For min del må jeg si Pearl Jam og Michael Jackson :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicki minaj og bleieræven hennes. Hun er jo prostituert. Lurer på hvor mye kuk hun har sugd for å få annerkjennelse av lil wayne

Anonymkode: 78b94...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lurven skrev:

odd norstuga og hellbillies, men har ikke prøvd veldig hardt heller da

Der er jeg enig! I tillegg HATER jeg danseband. 

Anonymkode: e232e...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke pop/danseband/rock som sjangere, så alt det utgår stort sett. Men jeg liker metal, likevel er Arcturus et band jeg synes er virkelig helt grusomt. Jeg så dem live en gang, og det var forferdelig. Oppvarmingsbandene var tusen ganger bedre.

Anonymkode: cd527...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ole Ivars. Og det norske bandet 'Sur klut'? 'Havrelefse'? som jeg ikke husker navnet på men som har en hit med idiotiske kriserim med noe sånt som '.. være lykkeli, lykkeliolei..' (!) 

Anonymkode: b999b...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kygo, Tone Damli, alle som har med idol og x-faktor å gjøre,  og samtlige av dagens pop-nykommere:spy:

Anonymkode: 4e026...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Av de artistene som «alle» liker, eller som liksom har litt kred, så sliter jeg med Metallica, Rammstein og Madonna (hmm, litt kontrast den siste der ;) ) som jeg kommer på nå.

Det å ikke like danseband er liksom ingen bombe. Den sjangeren er jo slik som folk elsker å hate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Alt av ny listepop, bortsett fra Ed Sheeran.

Dette inkluderer også hyllede Astrid S. Mulig hun er flink til å synge, men musikken er så overprodusert og autotunet at det er umulig å høre. Enda verre er Selena Gomez. Hun kan jo ikke synge!

Jeg har alltid funnet noe listepop som har gått an, men nå er det umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...