Gå til innhold

Erfaringer med silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på konsultasjon i dag, og har bestemt meg for å ta silikon rundt slutten av sommerferien. Jeg vil gjerne høre erfaringer ang alt rundt inngrepet fra de som har erfaring med det. Jeg har fått anbefalt 200 i den ene puppen og 280 i den andre (da de er ganske forskjellige). Men ser at de aller fleste tar mye mer enn dette.

Anonymkode: f61a0...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opererte meg i november selv og er superfornøyd. 375g i hver og over muskelen. Kunne skrevet om det i en evighet men om du lurer på noe er det bare å spørre😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort deg å skru på TLC Norge kanalen om du har : Jodie Marsh utforsker silikon.

Hun har selv silikon og blir nå med på operasjoner andre har. Hun sa nettopp at hun hadde pga det bestemt seg for å aldri ta silikon igjen! Selve operasjonen er brutal, de røsker og river i huden og vevet (jeg måtte snu meg vekk og fikk grøsninger) , og river musklene av, de sitter nemlig fast i ribbeinet egentlig, men silikonen skal jo legges i mellom. Flertallet får smerter ila de 7 årene før det er tid for ny obligatorisk operasjon. Er dette noe du virkelig vil utsette kroppen og livet ditt for?
Jeg har vurdert det sterkt selv, og de siste månedene fått veldig veldig lyst, men nå har jeg bestemt meg jeg også. Det skal jeg aldri utsette kroppen for! Har også sett mye på program om skjønnhetsoperasjoner som går feil, og i hver eneste episode er det en eller fler med silikonpupper som er med.....

Anonymkode: 32cb5...439

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 cc i hver. Veldig fornøyd

Anonymkode: 1acd9...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon ser ikke bra ut. Til dere som kommer til å si: "jammen man ser ikke forskjell om det er gjort på en smakfull måte", jo - man ser at det er silikon. Det er også helt rart å ta på silikonpupper. 

Mann 32

Anonymkode: 4e6c6...a09

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 300 (anatomiske) i hver og hatt de i 7 år. Operasjonen var uproblematisk. Våknet og tenkte at dette var null stress. Dro på mc Donalds et par timer etter operasjonen🙈 Smertene kom ikke før dagen etter. Føltes ut som jeg var umenneskelig støl i brystene og husker at å reise seg opp i senga var ganske vondt. Det gikk seg dog til i løpet av noen dager. Ble superskuffa når jeg først så puppene. Jeg var i utgangspunktet helt flat så de så ganske sprengte ut. Er jo helt naturlig når jeg tenker på det nå, men syns det bare så ekkelt ut da. Etter noen uker så det mye bedre ut og i dag er jeg fornøyd med form og størrelse (fyller ut en B cup).

Skal jeg nevne noe negativt så er det at jeg ikke kan ligge på magen (gjør vondt). Klarer kanskje 20 - 30 minutter på magen på solseng. Så jeg er skjeldent brun på ryggen🙈 I tillegg er det av en eller annen grunn ubehagelig å ligge på venstre side. Greit å vite at 1 av 10 som tar silikon får kroniske smerter, uten at det er noe galt.

Alt i alt så angrer jeg ikke på valget jeg tok den gang. Puppene mine var et stort kompleks. I dag er jeg stort sett fornøyd😊 Masse lykke til!

Anonymkode: a4554...6a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så kjipt at du ikke kan ligge på magen selv med kun B cup....
Når man sover er det jo deilig å kunne ligge på magen, eller siden uten at det gjør vondt.
Har du vært tilbake på klinikken for å bytte implantater enda, du over her? Må man ikke gjøre det hvert 7 år?
 

Anonymkode: 32cb5...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ingen forteller deg er at mens silikonen ligger på plass etter åresvis, siger de naturlige puppene og du får en rar form på brystene.  De ser ikke ut som de gjorde de 2-3 første årene for alltid. 

Anonymkode: e6e0c...cc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme som TS, da jeg vurderer å ta det selv. Jeg tror likevel jeg er altfor usikker til å gjøre det enda, det er noe litt udefinerbart inni meg som sier nei. Er særlig interessert i å høre fra dere som har negative erfaringer, ettersom de fleste jeg leser om har positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som ingen forteller deg er at mens silikonen ligger på plass etter åresvis, siger de naturlige puppene og du får en rar form på brystene.  De ser ikke ut som de gjorde de 2-3 første årene for alltid. 

Anonymkode: e6e0c...cc6

Man blir fortalt at de må byttes etter noen år. De anbefaler også å vente til etter at man har fått barn da brystene mest sannsynlig vil forandre seg etter svangerskap, hvis ikke får en operere på nytt. 

Det er kjent at brystforstørrelse ikke er en engangsoperasjon. Selv har jeg mitt andre par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 365vinter skrev:

Lurer på det samme som TS, da jeg vurderer å ta det selv. Jeg tror likevel jeg er altfor usikker til å gjøre det enda, det er noe litt udefinerbart inni meg som sier nei. Er særlig interessert i å høre fra dere som har negative erfaringer, ettersom de fleste jeg leser om har positive.

En ting som aldri blir nevnt er hvor vanskelig det kan være å finne ut om man har brystkreft eller ei. Norske kvinner ligger høyt på statistikken over brystkreft og mammografi er helt normalt, men dersom man har silikon er det enda vanskeligere å finne potensielle kreftsvulster. Det blir nødvendig med flere bilder, silikonet blir trykket og flyttet på for å lete etter svulster, og selv da er man ikke garantert å få vite om man har kreft eller ei. 
Nå sier jeg ikke at man ikke burde skaffe seg silikon, men denne informasjonen blir ikke nevnt på konsultasjon og flere kvinner med brystkreftgenet angrer på at de tok silikon i etterkant. Det er ikke mange som tar det i betraktning. 

Anonymkode: 1b9a8...b9e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff så kjipt at du ikke kan ligge på magen selv med kun B cup....
Når man sover er det jo deilig å kunne ligge på magen, eller siden uten at det gjør vondt.
Har du vært tilbake på klinikken for å bytte implantater enda, du over her? Må man ikke gjøre det hvert 7 år?
 

Anonymkode: 32cb5...439

Hei

De jeg har trenger ikke byttes. Tror ingen av dagens implantater må byttes hvis du ikke får kapsel.

Anonymkode: a4554...6a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte for 14 år siden, og ville ikke gjort det igjen. Jeg har rundt 300 i hver, og jeg føler at det er for mye for min kropp. Jeg er slank (165 høy og 54 kg), og hadde i utgangspunktet en 65A-cup. Nå har jeg E-F, liksom. Jeg ga beskjed på forhånd om at jeg ville ha bryster som så naturlige ut, og at det verste jeg ser er når den runde kanten øverst fortsatt er der når man tar av push-up'en. Men sånne bryster har jeg. :( 

Jeg har hatt mye smerter gjennom årene, og implatet på den ene siden har fått hard kapsel. Ikke verste grad av kapsel, for det er ikke steinhardt å kjenne på, men implantatet har pga dette flyttet seg litt opp, sånn at formen er snål, og helt annerledes enn det andre brystet. Pga dette, og pga at jeg har for store implantater for min fysikk, kan jeg ikke bruke bikini med trekant-overdel. Da synes "deformiteten", og det blir dessuten nokså åpenbart at jeg har silikon, og det føles ukomfortabelt. Dermed blir det spiler, da. 

Nå er jeg i en situasjon hvor jeg innser at jeg snart må ta en avgjørelse på om de skal ut, eller om de skal skiftes. Egentlig burde det ha vært gjort for lenge siden, for det er sikkert 4-5 år siden det ene implantatet flyttet seg opp. Men jeg drøyer. Drøyer fordi jeg er så i villrede. Hvordan kommer brystene mine til å se ut uten silikon? Vil de se ødelagte ut? Vil kompleksene fra tidligere komme tilbake? Enn så lenge kan jeg kamuflere med riktig BH og klær, men en annen ting er jo hvordan jeg føler meg med kroppen min. 

Når jeg ser tilbake skulle jeg ønske at jeg hadde jobbet mer med meg selv for å godta hvordan jeg så ut, istedet for å gi etter for komplekser og dårlig selvtillitt. Jeg kjenner jeg blir skikkelig fortvilet når jeg ser unge jenter med i utgangspunktet helt ok puppestørrelse, som ikke har noe å ha komplekser for i det hele tatt, legger seg under kniven for å se ut som noe helt unaturlig.

Anonymkode: d243d...260

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25. juni 2017 den 20.50, MSop skrev:

Opererte meg i november selv og er superfornøyd. 375g i hver og over muskelen. Kunne skrevet om det i en evighet men om du lurer på noe er det bare å spørre😁

Takk for svar :-) Hvordan var puppene dine før kontra nå? I bh størrelse?

På 25. juni 2017 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Fort deg å skru på TLC Norge kanalen om du har : Jodie Marsh utforsker silikon.

Hun har selv silikon og blir nå med på operasjoner andre har. Hun sa nettopp at hun hadde pga det bestemt seg for å aldri ta silikon igjen! Selve operasjonen er brutal, de røsker og river i huden og vevet (jeg måtte snu meg vekk og fikk grøsninger) , og river musklene av, de sitter nemlig fast i ribbeinet egentlig, men silikonen skal jo legges i mellom. Flertallet får smerter ila de 7 årene før det er tid for ny obligatorisk operasjon. Er dette noe du virkelig vil utsette kroppen og livet ditt for?
Jeg har vurdert det sterkt selv, og de siste månedene fått veldig veldig lyst, men nå har jeg bestemt meg jeg også. Det skal jeg aldri utsette kroppen for! Har også sett mye på program om skjønnhetsoperasjoner som går feil, og i hver eneste episode er det en eller fler med silikonpupper som er med.....

Anonymkode: 32cb5...439

Det er klart det er en risiko. Det er mye som kan skje. Men ja, dette er noe jeg virkelig vil utsette kroppen og livet mitt for for å ha muligheten til et normalt sexliv og å føle meg bra.

På 25. juni 2017 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Silikon ser ikke bra ut. Til dere som kommer til å si: "jammen man ser ikke forskjell om det er gjort på en smakfull måte", jo - man ser at det er silikon. Det er også helt rart å ta på silikonpupper. 

Mann 32

Anonymkode: 4e6c6...a09

For å være ærlig driter jeg vel i om en mann på 32 synes silikonpupper er rart å ta på. Du skal få slippe å ta på mine. Jeg har store komplekser med puppene mine da det er ekstremt stor forskjell på dem og de er ekstremt ujevne i hvordan fettet er plassert. Helt merkelig. Hadde jeg hatt normale pupper ville jeg ikke vurdert det. De gjør at jeg ikke klarer å ha et normalt sexliv eller kle av meg foran andre. Så dette er utelukkende for meg selv og ikke for randome menn hva enn de måtte mene om silikon.

På 25. juni 2017 den 23.07, AnonymBruker skrev:

Jeg har 300 (anatomiske) i hver og hatt de i 7 år. Operasjonen var uproblematisk. Våknet og tenkte at dette var null stress. Dro på mc Donalds et par timer etter operasjonen🙈 Smertene kom ikke før dagen etter. Føltes ut som jeg var umenneskelig støl i brystene og husker at å reise seg opp i senga var ganske vondt. Det gikk seg dog til i løpet av noen dager. Ble superskuffa når jeg først så puppene. Jeg var i utgangspunktet helt flat så de så ganske sprengte ut. Er jo helt naturlig når jeg tenker på det nå, men syns det bare så ekkelt ut da. Etter noen uker så det mye bedre ut og i dag er jeg fornøyd med form og størrelse (fyller ut en B cup).

Skal jeg nevne noe negativt så er det at jeg ikke kan ligge på magen (gjør vondt). Klarer kanskje 20 - 30 minutter på magen på solseng. Så jeg er skjeldent brun på ryggen🙈 I tillegg er det av en eller annen grunn ubehagelig å ligge på venstre side. Greit å vite at 1 av 10 som tar silikon får kroniske smerter, uten at det er noe galt.

Alt i alt så angrer jeg ikke på valget jeg tok den gang. Puppene mine var et stort kompleks. I dag er jeg stort sett fornøyd😊 Masse lykke til!

Anonymkode: a4554...6a5

Var du helt flat før? Siden du bruker B nå? Ja, den er jo litt kjip, men for min del verdt det!

På 26. juni 2017 den 3.29, AnonymBruker skrev:

Det som ingen forteller deg er at mens silikonen ligger på plass etter åresvis, siger de naturlige puppene og du får en rar form på brystene.  De ser ikke ut som de gjorde de 2-3 første årene for alltid. 

Anonymkode: e6e0c...cc6

Da må man jo inn og fikse etterhvert. En risiko jeg tar.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting som aldri blir nevnt er hvor vanskelig det kan være å finne ut om man har brystkreft eller ei. Norske kvinner ligger høyt på statistikken over brystkreft og mammografi er helt normalt, men dersom man har silikon er det enda vanskeligere å finne potensielle kreftsvulster. Det blir nødvendig med flere bilder, silikonet blir trykket og flyttet på for å lete etter svulster, og selv da er man ikke garantert å få vite om man har kreft eller ei. 
Nå sier jeg ikke at man ikke burde skaffe seg silikon, men denne informasjonen blir ikke nevnt på konsultasjon og flere kvinner med brystkreftgenet angrer på at de tok silikon i etterkant. Det er ikke mange som tar det i betraktning. 

Anonymkode: 1b9a8...b9e

Joda... Dette blir nevnt på nettsidene til sykehusene og også av kirurgene selv. Ble i hvert fall det for min del. Det er helt klart viktig å ha i bakhodet.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte for 14 år siden, og ville ikke gjort det igjen. Jeg har rundt 300 i hver, og jeg føler at det er for mye for min kropp. Jeg er slank (165 høy og 54 kg), og hadde i utgangspunktet en 65A-cup. Nå har jeg E-F, liksom. Jeg ga beskjed på forhånd om at jeg ville ha bryster som så naturlige ut, og at det verste jeg ser er når den runde kanten øverst fortsatt er der når man tar av push-up'en. Men sånne bryster har jeg. :( 

Jeg har hatt mye smerter gjennom årene, og implatet på den ene siden har fått hard kapsel. Ikke verste grad av kapsel, for det er ikke steinhardt å kjenne på, men implantatet har pga dette flyttet seg litt opp, sånn at formen er snål, og helt annerledes enn det andre brystet. Pga dette, og pga at jeg har for store implantater for min fysikk, kan jeg ikke bruke bikini med trekant-overdel. Da synes "deformiteten", og det blir dessuten nokså åpenbart at jeg har silikon, og det føles ukomfortabelt. Dermed blir det spiler, da. 

Nå er jeg i en situasjon hvor jeg innser at jeg snart må ta en avgjørelse på om de skal ut, eller om de skal skiftes. Egentlig burde det ha vært gjort for lenge siden, for det er sikkert 4-5 år siden det ene implantatet flyttet seg opp. Men jeg drøyer. Drøyer fordi jeg er så i villrede. Hvordan kommer brystene mine til å se ut uten silikon? Vil de se ødelagte ut? Vil kompleksene fra tidligere komme tilbake? Enn så lenge kan jeg kamuflere med riktig BH og klær, men en annen ting er jo hvordan jeg føler meg med kroppen min. 

Når jeg ser tilbake skulle jeg ønske at jeg hadde jobbet mer med meg selv for å godta hvordan jeg så ut, istedet for å gi etter for komplekser og dårlig selvtillitt. Jeg kjenner jeg blir skikkelig fortvilet når jeg ser unge jenter med i utgangspunktet helt ok puppestørrelse, som ikke har noe å ha komplekser for i det hele tatt, legger seg under kniven for å se ut som noe helt unaturlig.

Anonymkode: d243d...260

Heldigvis har de blitt mye bedre på 14 år også... Men det er dumt å høre at du ikke er fornøyd. Jeg har store komplekser med puppene mine da det er ekstremt stor forskjell på dem og de er ekstremt ujevne i hvordan fettet er plassert. Helt merkelig. Hadde jeg hatt normale pupper ville jeg ikke vurdert det. De gjør at jeg ikke klarer å ha et normalt sexliv eller kle av meg foran andre. Jeg må bruke innlegg i den ene bh cuppen for å jevne ut. Så timen er bestilt nå, men jeg er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Vil jo ha den perfekte balansen. Vil ikke ha for smått, men vil ikke at det skal være stort og tydelig at det er silikon heller.. Men er jo enig med deg i det du skriver. De fleste ville nok ment jeg er for ung. Men jeg er ei naturlig jente som sjelden bruker sminke, jeg er fornøyd med meg selv og glad i meg selv. Men dette med puppene har jeg prøvd å akseptere i flere år, men jeg synes de er så stygge at jeg blir helt oppgitt når jeg ser meg selv i speilet og er fornøyd med alt annet unntatt dem, som ikke passer til kroppen min.

Anonymkode: f61a0...436

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok silikon for mange herrens år siden. Storfornøyd i 6-7 år. Så begynte jeg å kjenne mange folder. Kapsling begynner ofte i det små. Det er kroppens forsvar som beskytter seg mot fremmedlegemer ved å danne en film rundt, som etter hvert trykker innlegget sammen til en liten ball. Etter hvert blir innlegget veldig skjørt, og trykk belastning kan lett føre til ruptur. Da jeg opererte ut innleggene viste det seg at jeg hadde totalruptur i det ene brystet, og det er nå tydelig mindre enn det andre.

Det sies at innleggene nå til dags er av god kvalitet. Men kroppen vil likevel kunne støte de fra seg, og det er ALDRI noe garanti mot komplikasjoner.

Er også noe skeptisk til enkelte plastikk-kirurgers såkalte livsstidsgaranti. Hva innebærer egetlig denne? Du får ikke ny operasjon gratis etter 15 år.

Prøver man å få svar på noe angående implantatet fra selve produsenten bli man møtt med taushet.

Silikonindustrien er en nasty bransje, som jeg håper får færre kunder i fremtiden. Jeg angrer på at jeg ødela kroppen min og ikke kunne være fornøyd med slik jeg var.

Har selvsagt forståelse for de som velger å legge inn, men bare vær bevisst på at det er noe man må regne med å operere flere ganger og vurder om det virkelig er verdt det.

 

Anonymkode: 6ce85...45a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte for 14 år siden, og ville ikke gjort det igjen. Jeg har rundt 300 i hver, og jeg føler at det er for mye for min kropp. Jeg er slank (165 høy og 54 kg), og hadde i utgangspunktet en 65A-cup. Nå har jeg E-F, liksom. Jeg ga beskjed på forhånd om at jeg ville ha bryster som så naturlige ut, og at det verste jeg ser er når den runde kanten øverst fortsatt er der når man tar av push-up'en. Men sånne bryster har jeg. :( 

Jeg har hatt mye smerter gjennom årene, og implatet på den ene siden har fått hard kapsel. Ikke verste grad av kapsel, for det er ikke steinhardt å kjenne på, men implantatet har pga dette flyttet seg litt opp, sånn at formen er snål, og helt annerledes enn det andre brystet. Pga dette, og pga at jeg har for store implantater for min fysikk, kan jeg ikke bruke bikini med trekant-overdel. Da synes "deformiteten", og det blir dessuten nokså åpenbart at jeg har silikon, og det føles ukomfortabelt. Dermed blir det spiler, da. 

Nå er jeg i en situasjon hvor jeg innser at jeg snart må ta en avgjørelse på om de skal ut, eller om de skal skiftes. Egentlig burde det ha vært gjort for lenge siden, for det er sikkert 4-5 år siden det ene implantatet flyttet seg opp. Men jeg drøyer. Drøyer fordi jeg er så i villrede. Hvordan kommer brystene mine til å se ut uten silikon? Vil de se ødelagte ut? Vil kompleksene fra tidligere komme tilbake? Enn så lenge kan jeg kamuflere med riktig BH og klær, men en annen ting er jo hvordan jeg føler meg med kroppen min. 

Når jeg ser tilbake skulle jeg ønske at jeg hadde jobbet mer med meg selv for å godta hvordan jeg så ut, istedet for å gi etter for komplekser og dårlig selvtillitt. Jeg kjenner jeg blir skikkelig fortvilet når jeg ser unge jenter med i utgangspunktet helt ok puppestørrelse, som ikke har noe å ha komplekser for i det hele tatt, legger seg under kniven for å se ut som noe helt unaturlig.

Anonymkode: d243d...260

Å fjerne silikon er en enkel prosedyre. Lover! Etter at jeg fikk de første problemene med mine tok det 7 år før jeg våget å fjerne de, nettopp av de samme grunnene som du nevner her. Etter at jeg tok dem bort følte jeg meg fri som fuglen. Og brystene er ikke så fæle heller. Det ene brystet er litt mindre enn det andre, men begge trakk seg fint tilbake. Arrene er lite synlige og brystene er behagelige å ta på.

Anonymkode: 6ce85...45a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De gjør at jeg ikke klarer å ha et normalt sexliv eller kle av meg foran andre. Så dette er utelukkende for meg selv

Hallo i luken? Les det jeg siterte deg på. Du klarer på en og en halv setning å komme med en mening, for så å motsi deg selv. 

Det er jo i situasjoner med andre mennesker du sliter, altså du frykter deres reaksjon på kroppen din. Ergo: du betaler nå flerfoldige titalls tusen for at noen ANDRE skal være fornøyd med å se på deg. 

Jobb med deg selv først, du. Selvtilliten din blir ikke fikset på operasjonsstuen. 

Anonymkode: 4e6c6...a09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Silikon ser ikke bra ut. Til dere som kommer til å si: "jammen man ser ikke forskjell om det er gjort på en smakfull måte", jo - man ser at det er silikon. Det er også helt rart å ta på silikonpupper. 

Mann 32

Anonymkode: 4e6c6...a09

Var sammen med ei en gang ned silikon, hun hadde enorme brød. De sto rett ut uansett posisjon hun lå i, men det tror jeg er inviduelt. De eneste silikon puppene jeg har sett som er fine er ei jeg leide hos en gang, og ikke minst Julia Ann sine. Er noe eget med de. Men herregud for en milf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo i luken? Les det jeg siterte deg på. Du klarer på en og en halv setning å komme med en mening, for så å motsi deg selv. 

Det er jo i situasjoner med andre mennesker du sliter, altså du frykter deres reaksjon på kroppen din. Ergo: du betaler nå flerfoldige titalls tusen for at noen ANDRE skal være fornøyd med å se på deg. 

Jobb med deg selv først, du. Selvtilliten din blir ikke fikset på operasjonsstuen. 

Anonymkode: 4e6c6...a09

Venninnene mine f.eks driter jo i hva slags pupper jeg har. JEG sliter med å gå i bikini etc fordi JEG ikke er komfortabel med mine pupper som jeg synes er svært stygge. Eller ha sex. Heldigvis er jo dette opp til meg, og jeg lette ikke etter noen som ville prøve å endre meningene mine, bare erfaring fra de som har tatt. Jeg har operasjon om 2 uker og har spart penger selv, og dette går ikke utover noen andre enn meg selv. Penger jeg veldig gjerne bruker på dette som jeg har lest masse om i mange måneder.

Har heldigvis god selvtillit når det kommer til det meste annet, og har ikke noe forventing om noe perfekt kropp, men akkurat dette med pupper er et valg jeg er veldig klar på, uten at jeg forventer at det kommer til å forandre verken livet eller selvtilliten min. Det er ikke slik at alle som tar silikon trenger å "jobbe med seg selv". Folk kan leve med skeive tenner også, eller ører som står ut, likevel opererer man barn.

Anonymkode: f61a0...436

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde gjort seg med noen bilder i denne tråden...

Anonymkode: cc08e...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...