Gå til innhold

Hvilken solkrem bruker du til ansikt?


Gravity

Anbefalte innlegg

Trenger ny solkrem til ansikt. 

Har brukt Cliniderm Active Defence (SPF 30) tidligere, den er fin og relativt matt/nøytral, men jeg fikk en del kviser etter daglig bruk på sydenferie.

Har også brukt LRP Anthelios (SPF 30), den er snillere mot huden, men svir i øynene og jeg ser ut som et jævla spøkelse når jeg bruker den. 

Trenger tips om solkrem som er snill mot kvisesårbar hud (selv om jeg har brukt isotretinoin) og som er matt/nøytral i ansiktet. Takknemlig for forslag!

Endret av Gravity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:blomst:

Det var bare så godt å lese hvilken solkrem i steden for hvordan solkrem, hvordan bil osv som det ofte står i overskriftene på KG :sol:

Anonymkode: 2ed9e...cbf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg en fra Babor som jeg har brukt nå - den har SF 50. Går etterhvert over til en fra ACO med lavere faktor sånn gradvis utover sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker fuktighetskremfra Herbalife med spf 30.

Den er fantastisk!!

Anonymkode: 401f9...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Bioré UV Aqua Rich Watery Gel Sunscreen SPF50+ PA++++, definitivt den beste solkremen jeg har brukt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La Roche Posay 50+

Anonymkode: a246c...2d7

Jeg har brukt LRP Anthelios 30 og synes den ser ut som spøkelsesmaling...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker solkrem foundation fra Aromatica. SPF 30, bare fysisk filter og jeg får ikke kviser av den som jeg gjør med en del andre. Og praktisk at det er en sånn cushion!

Anonymkode: 57292...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en fra cosmica med faktor 30. Samme som jeg bruker til resten av kroppen

Anonymkode: 2fae3...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker [comfort zone] Sun Soul SPF30. Trekker inn fort, bra for huden og lukter digg. 

Anonymkode: 49427...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker en som heter Calypso 30 spf. Har tidligere brukt den fra Hawaiian Tropic for ansikt men den svidde på huden umiddelbart etter påføring så var sikkert noe allergifremkallende i den. 

Anonymkode: 9638f...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...