Gå til innhold

kva synes dere om denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likte ikke fargen eller mønsteret. Kjedelig kjole og skoene modellen har på seg passet ikke til kjolen i det hele tatt!

Men kjøp den hvis du liker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6/22/2017 den 6.18, AnonymBruker skrev:

wow, så negative folk er da. Jeg har sett denne kjolen i butikken, og den er faktisk utrolig fin! Likte dog den grå/mørkeblå best.

Anonymkode: 5cca5...11d

Negative? Folk sier bare sin ærlige mening. Skal vi heller lyve og si den var kjempe fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den ikke. Syns den var kjip og tantete og mønsteret på de to mønstrete var heslig. Men skulle jeg hatt den ville jeg kjøpt den helt grå. Den var finest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, June 22, 2017 den 6.18, AnonymBruker skrev:

wow, så negative folk er da. Jeg har sett denne kjolen i butikken, og den er faktisk utrolig fin! Likte dog den grå/mørkeblå best.

Anonymkode: 5cca5...11d

Man trenger ikke være negativ bare fordi man ikke liker en ting. Jeg synes heller ikke kjolen var noe fin. Altfor kjerringaktig. Og jeg er over 50 år. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp siste klippet av Skam og det var vel den grå kjolen Eva hadde på seg. Tenkte bare der er kjolen fra KG :hoho:

Anonymkode: 893a8...c89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 6.18, AnonymBruker skrev:

wow, så negative folk er da. Jeg har sett denne kjolen i butikken, og den er faktisk utrolig fin! Likte dog den grå/mørkeblå best.

Anonymkode: 5cca5...11d

Man er jo ikke negativ bare fordi man har en annen smak enn det du har. Du virker umoden. 

Anonymkode: 58a65...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som en nattkjole min stemor fra Russland kunne brukt

Anonymkode: 3213d...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det første jeg tenkte var nattkjole. De andre fargene var finere, men som flere sier: hva i all verden tenkte de med da de puttet på boots til den kjolen?

Uansett: her må det rett tilbehør til for å dra kjolen opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes den iallefall var kjempefin i grå og navy, og tenker at den kan være fin på riktig person. 
men bikbok er vanskelig på størrelser... jeg er 163 og 58 kg, og bruker l/xl på bikbok, og s/m på h&m... 

Anonymkode: 6130a...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den var litt ungpike aktig.  Ikke min stil men kjolen var helt ok. Sikkert fin på den rette personen. 

Anonymkode: f0c49...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...