Gå til innhold

Ser du som norsk kvinne ned på andre norske kvinner som er sammen med menn av annen etnisitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fordommer mot eldre hvit kvinne sammen med ung svart mann. Og eldre hvit mann med ung asiatisk kvinne.

Så lenge par er omtrent på samme alder og sted i livet utløser farge eller nasjonalitet ingen fordommer eller forundringer hos meg.

Anonymkode: a99f5...06a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Og har aldri hørt noen si noe negativt om norsk jente og asiatisk gutt.

Det handler om kultur, ikke hudfarge. F.eks Indiske menn har da et godt rykte i Norge selv om de er mørkere i huden enn arabere. 

Anonymkode: 18562...ac9

Det er bare fordi "de beste" indere kommer dit. India har verken fin kultur eller tradisjoner (unntatt yoga)

Anonymkode: 2c06a...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fordommer mot eldre hvit kvinne sammen med ung svart mann. Og eldre hvit mann med ung asiatisk kvinne.

Så lenge par er omtrent på samme alder og sted i livet utløser farge eller nasjonalitet ingen fordommer eller forundringer hos meg.

Anonymkode: a99f5...06a

Jeg er enig med den eldre hvit mann og ung asitatisk kvinne scenarioet. Men den eldre hvit kvinne og ung svart mann, ser jeg ikke helt problemet? Jeg har bare vansker for å se hvordan denne kvinnen kan drive og misbruke ham. På samme måten som en eldre mann med en ung asitatisk kvinne misbruker/kan misbruke henne. Gjerne opplys meg.

Anonymkode: 78452...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Ser derimot ned på de som er så lite kultivert at de henger seg opp i etnisiteten til et ukjent par.

Anonymkode: b797e...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Ser derimot ned på de som er så lite kultivert at de henger seg opp i etnisiteten til et ukjent par.

Anonymkode: b797e...486

Da må du se ned på mange, ettersom det er mange som nettopp gjør dette på vestkanten i Oslo har jeg merket meg. 

Anonymkode: 8ab8e...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ned på hvite som bare er sammen med mørkhudede, men dersom de får barn sammen så ser jeg faktisk ned på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg har de samme fordommene mot norske menn med unge "thaidamer" som jeg har mot norske kvinner med unge afrikanske menn. Nevnte kvinner er ofte overvektig og har bleket hår.

Anonymkode: 53fe3...689

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bobler skrev:

Jeg ser ikke ned på hvite som bare er sammen med mørkhudede, men dersom de får barn sammen så ser jeg faktisk ned på dem. 

En halvt-østasiat er da ikke så mørkhudet.

Anonymkode: 78452...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Hvis man har en slik hårfarge og ellers noen lignende særtrekk stunning-golden-blonde-for-2016-450x700.

og går sammen med en som ser lignende sånn her ut jet-li-3.jpg

Anonymkode: 8ab8e...44f

Hvorfor er det galt?

Anonymkode: 9c85e...dee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Hvorfor skulle noen reagere på det, kjærlighet ser ingen farger. Jeg har drøss med venner/bekjente med utenlandske menn/koner, aldri tenkt noe spes om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...