Gå til innhold

Ser du som norsk kvinne ned på andre norske kvinner som er sammen med menn av annen etnisitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har en slik hårfarge og ellers noen lignende særtrekk stunning-golden-blonde-for-2016-450x700.

og går sammen med en som ser lignende sånn her ut jet-li-3.jpg

Anonymkode: 8ab8e...44f

Fint hår og to kjekke folk, atte hæ? Jeg skjønte ikke hva du mente. 

Anonymkode: bd126...f40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja men negative blikk og kommentarer er stort sett fra menn. Norske damer opplever jeg heller ofte prøver å sjekke han opp mens han tydelig er ute sammen med meg og holder meg i hånden. Trist at de automatisk tenker at han har dårlig moral og er lett å få selv ved dama ved siden av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke det...nesten det motsatte; at de ser hvordan vi får hverandre til  å skinne 😊

Anonymkode: 475a8...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har en slik hårfarge og ellers noen lignende særtrekk stunning-golden-blonde-for-2016-450x700.

og går sammen med en som ser lignende sånn her ut jet-li-3.jpg

Anonymkode: 8ab8e...44f

Hva så? Hva vil du frem til? Begge er pene mennesker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Jeg personlig synes det er trist for oss som nasjon. Det er mange ganger flere mannlige innvandrere i Norge enn kvinnelige. At norske kvinner velger utenlandske menn er med på å skape en kjønnsubalanse i Norge, som er svært skadelig. Ikke minst gjør mange mennesker ulykkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EspenAskeladd skrev:

Jeg personlig synes det er trist for oss som nasjon. Det er mange ganger flere mannlige innvandrere i Norge enn kvinnelige. At norske kvinner velger utenlandske menn er med på å skape en kjønnsubalanse i Norge, som er svært skadelig. Ikke minst gjør mange mennesker ulykkelige.

Ja, men hva er det som gjør at norske menn ikke blir valgt? Vel.. nå er det jo mange norkse kvinner som faktisk er sammen med norske menn. Jeg har vært forelsket i norske menn, og holdt på å bli sammen med en. Men vi passet ikke så godt som jeg først hadde trodd. Kan nevne at han var halvt norsk, halvt spaniol. 

Ville du sagt set samme om det var svensker som ble valgt? Ville det blitt ubalanse i norge om danskene ble foran de norske? Eller sikter du her til de med annen hudfarge, altså, ikke-nordisk utseende? Jeg har forelsket meg i en muslim og kan ikke noe for det. Men jeg hopper ikke bare ut i det uten å tenke meg nøye om, og om det skulle bli kulturelt kræsj. 

Hva er det med disse norske mennene som ikke blir valgt da?

Anonymkode: 706c5...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal også nevne hva min erfaring er i Norge vs utlandet, når det gjelder menn. Jeg hadde en samtale med en venninne om dette for ikke så lenge siden faktisk. Hun holdt på med en greker for noen år siden, hun har nå norsk kjæreste. Men hun vet ikke om hun ser noen fremtid med han fordi hanhar blitt veldig sjalu, han tåler ikke at hun blir tatt bilde av på fest og det er sndre menn i nærheten, han er så sikker på at at hun flørter med dem. Noe hun ikke gjør. I tillegg maser han om at hun burde få seg skikkelig utdannelse og snart tenke på barn. Dette vil hun ikke fordi hun trives med det hun gjør, og barn er hun ikke klar for. Selv har han høy utdannelse og eier en leilighet. Hennes erfaring var altså at grekere var litt mer gentleman. Utlendinger generelt. 

I Norge leker mennene hard to get. Og ja, jeg har mekret utdannelses maset her. Vet ikke jeg, men kanskje ikke alle er skapt for dette a4 livet i norge som man skal ha. Man blir jo sett ned på og nærmest mobbet om man velger å ikke gå videre på universitet/høyskole. Nå snakker jeg litt generelt. Er ikke slik st hver og en jeg møter sier dette. Men de vennene jeg har som er opptatt av skole, karriere og alt det der, er litt kjedlige. Før trodde jeg at det var noe galt med meg. Men jeg tenker at dette livet er ikke for meg, nå bor jeg i utlandet og trives utmerket! Jeg driter mer i hva de i norge måtte si. 

Anonymkode: 706c5...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle som har blitt adoptert fra andre land som små? Er de norske?

Anonymkode: 352b1...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er da revnende likegyldig hvor noens kjæreste er fra.

Er du ts, en bitter kg-mann som raser over at innvandrerne tar damene fra deg?

Anonymkode: a3066...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er da revnende likegyldig hvor noens kjæreste er fra.

Er du ts, en bitter kg-mann som raser over at innvandrerne tar damene fra deg?

Anonymkode: a3066...b4a

ER det virkelig det? 

Hvis du hadde lest litt lenger ned på siden så hadde du sett at jeg, TS, er en norsk kvinne som er sammen med en halvt norsk/halvt østasiatisk mann. 

Anonymkode: 8ab8e...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal også nevne hva min erfaring er i Norge vs utlandet, når det gjelder menn. Jeg hadde en samtale med en venninne om dette for ikke så lenge siden faktisk. Hun holdt på med en greker for noen år siden, hun har nå norsk kjæreste. Men hun vet ikke om hun ser noen fremtid med han fordi hanhar blitt veldig sjalu, han tåler ikke at hun blir tatt bilde av på fest og det er sndre menn i nærheten, han er så sikker på at at hun flørter med dem. Noe hun ikke gjør. I tillegg maser han om at hun burde få seg skikkelig utdannelse og snart tenke på barn. Dette vil hun ikke fordi hun trives med det hun gjør, og barn er hun ikke klar for. Selv har han høy utdannelse og eier en leilighet. Hennes erfaring var altså at grekere var litt mer gentleman. Utlendinger generelt. 

I Norge leker mennene hard to get. Og ja, jeg har mekret utdannelses maset her. Vet ikke jeg, men kanskje ikke alle er skapt for dette a4 livet i norge som man skal ha. Man blir jo sett ned på og nærmest mobbet om man velger å ikke gå videre på universitet/høyskole. Nå snakker jeg litt generelt. Er ikke slik st hver og en jeg møter sier dette. Men de vennene jeg har som er opptatt av skole, karriere og alt det der, er litt kjedlige. Før trodde jeg at det var noe galt med meg. Men jeg tenker at dette livet er ikke for meg, nå bor jeg i utlandet og trives utmerket! Jeg driter mer i hva de i norge måtte si. 

Anonymkode: 706c5...493

Det er en av de verre norske mennene. Ikke alle norske menn er sånn. Spesielt hvordan vi ikke skal generalisere utenlandske menn, men når en norsk mann er dårlig så er alle det. Syns ikke de fleste norske menn er sånn du beskriver. Selvsagt er det noen, men langt fra alle.

Var han grekeren så fin i forhold han da eller?  For greske menn har sine sider de også som er lite attraktivt. Kjekke er de jo, men de har sine svin på skogen de også. Skal ikke generalisere dem heller. Men ingen folkeslag er perfekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor skulle jeg det? Sikker på du ikke forhåndsdømmer deg selv her? At de ser på deg på helt vanlig måte eller fordi de syntes du er pen eller har fine øreringer? Aldri reagert på at par har forskjellig hudfarge 

Anonymkode: c4225...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ER det virkelig det? 

Hvis du hadde lest litt lenger ned på siden så hadde du sett at jeg, TS, er en norsk kvinne som er sammen med en halvt norsk/halvt østasiatisk mann. 

Anonymkode: 8ab8e...44f

Sikkert.

Anonymkode: a3066...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var et blikk fra meg - fordi du gikk på gaten med en araber - ville blikket betydd: Stakkars jente, han ser på deg som mindreverdig og han kommer garantert til å svikte deg, kanskje til og med misbruke deg.

Anonymkode: aaa11...167

Dette. Og har aldri hørt noen si noe negativt om norsk jente og asiatisk gutt.

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne som deg får meg (etnisk norsk bare for å presisere det) og mine utenlandske venner til å tenke pedofil om ALLE etnisk norske menn!! 

 

 

Forstår du hvor ille det er? At det finnes noen av et folkeslag/region som er fæle betyr ikke ALLE er det! Akkurat som at noen norske menn er pedofile og voldtar småbarn betyr ikke alle norske menn er det!

Det finnes gode og dårlige mennesker hos alle, enten du er hvit, svart, gul, brun eller grønn. Fargen betyr ingenting!!! Jeg er glad jeg er lærer og kan påvirke dagens unge til å ikke dømme noen før de kjenner dem!  

Anonymkode: c681b...d01

Det handler om kultur, ikke hudfarge. F.eks Indiske menn har da et godt rykte i Norge selv om de er mørkere i huden enn arabere. 

Anonymkode: 18562...ac9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men det samme tenker jeg. Etnisitet er ikke viktig for meg, men det er visse kulturer jeg skyr som pesten. 

Anonymkode: 68e19...a72

du er altså rasist

Anonymkode: 547eb...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, EspenAskeladd skrev:

Jeg personlig synes det er trist for oss som nasjon. Det er mange ganger flere mannlige innvandrere i Norge enn kvinnelige. At norske kvinner velger utenlandske menn er med på å skape en kjønnsubalanse i Norge, som er svært skadelig. Ikke minst gjør mange mennesker ulykkelige.

Ja UFF så grusomt. Du vet at vi alle er mennesker, uavhengig av hudfarge? 

Anonymkode: 547eb...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, EspenAskeladd skrev:

Jeg personlig synes det er trist for oss som nasjon. Det er mange ganger flere mannlige innvandrere i Norge enn kvinnelige. At norske kvinner velger utenlandske menn er med på å skape en kjønnsubalanse i Norge, som er svært skadelig. Ikke minst gjør mange mennesker ulykkelige.

Hvorfor gjør det deg ulykkelig?

Anonymkode: 7d038...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert.

Anonymkode: a3066...b4a

Bare fordi at man skriver en tråd så trenger man ikke å være en "bitter mann" da, alvorlig talt 😑

Hva ER ditt problem? 

Anonymkode: 8ab8e...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Og har aldri hørt noen si noe negativt om norsk jente og asiatisk gutt.

Anonymkode: 18562...ac9

Det blir da feil. Han er nok født i Norge og er da norsk.

Anonymkode: 78452...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...