Gå til innhold

Jeg er så svak. Men vil sette foten ned!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/21/2017 at 11:27 AM, AnonymBruker said:

Han kommer sikkert til å bli skikkelig sinna fordi jeg bryter. Han kommer til å si 'alt' det riktige for å få meg på go'fot med han igjen.

Hvorfor er det farlig om han blir sint? Du er ikke noe dårlig menneske av den grunn. Om han blir sur for at du ikke danser etter hans pipe og om han ikke kommer til å "like" deg fordi du setter grenser. So what? Ikke la deg bruke og vær i relasjoner pga frykt eller at du tenker at du ikke fortjener bedre fordi det gjør du!

Anonymkode: 05f5c...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det farlig om han blir sint? Du er ikke noe dårlig menneske av den grunn. Om han blir sur for at du ikke danser etter hans pipe og om han ikke kommer til å "like" deg fordi du setter grenser. So what? Ikke la deg bruke og vær i relasjoner pga frykt eller at du tenker at du ikke fortjener bedre fordi det gjør du!

Anonymkode: 05f5c...e93

Ser kommentaren min ble litt malplassert TS. Bra det ordnet seg!

Anonymkode: 05f5c...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser kommentaren min ble litt malplassert TS. Bra det ordnet seg!

Anonymkode: 05f5c...e93

Hehe, det går fint ;) Og du har rett, altså. Man skal ikke bli i relasjoner man ikke ønsker å være i!

Anonymkode: 14154...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, det går fint ;) Og du har rett, altså. Man skal ikke bli i relasjoner man ikke ønsker å være i!

Anonymkode: 14154...bc7

Ja! Bortkastet tid og helse :)

Anonymkode: 05f5c...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JanHelge
På 26.7.2017 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke så mange som leser dette, men vil komme med en oppdatering. :)

Jeg har lest så mange tråder om folk som er i lignende situasjoner, at jeg ønsker å ta opp denne tråden igjen.

Jeg har brutt, og føler meg mye bedre! Det er en liten stund siden. Den første uka var vond, men så har det stadig blitt bedre og bedre. Når jeg fikk ting litt på avstand, innså jeg at jeg ble skikkelig playa. Fy Fader! For en fæl type han var, som holdt meg på gress, løy og trodde han hadde meg i sin hule hånd. Nope. Jeg sto opp for meg selv, og er kjempeglad for det. Håper flere jenter kan lære av dette. :) 

Anonymkode: 14154...bc7

Fint du brøt med han, det er det eneste riktige og jeg tror deg når du sier at det føles bedre og riktig. Være oppmerksom på å ikke bli viklet inn i noe tilsvarende igjen nå, er ikke verdt å rote seg opp i noe med noen som utelukkende bare er falske og uærlige fordi det finnes nok av oppriktige mennesker der ute. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...