Gå til innhold

Interiørbutikker på Internett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av interiøret mitt! Og har endelig begynt å tjene helt ok, så nå kan jeg begynne å gjøre litt med det. Bor midt i ingenstedes, så må handle på nettet. Er ikke interessert i veldig dyre ting. Hvilke nettbutikker handler du fra? Noen spesielle produkter å anbefale? Jeg har ingen spesifikk stil. Liker ting som er pene. Men hvis jeg må sette merkelapp på hva jeg liker så nordisk, retro, minimalistisk. Alt av tips taes i mot med takk!

Anonymkode: f90ed...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woroom og concret interiør :) Ellos, h&m home, zara home...:)

Anonymkode: 8a4d4...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chickabee

Jeg har veldig dårlig erfaring med room21, så vil ikke anbefale dem.

Personlig synes jeg det er ganske kjipt med boliger som er fylt med forrige Bohus-katalog. Hva med å se på innredningen din som et langvarig prosjekt, hvor du sakte men sikkert kan bygge en samling med ting du virkelig liker, som du kan omgi deg med? Hvis du liker en nordisk, minimalistisk stil kan det være flott å investere i en design-klassiker som Wishbone-stolen til Wegner, for eksempel. Noe med kvalitet og holdbarhet og som du kan ta med deg videre eller som til og med øker i verdi til den dagen du velger å selge. Her er det mye fint å kjøpe brukt også. 

 

Den enkleste måten å oppdatere interiøret er jo malerkosten. Her kan du finne mye inspirasjon:

http://dagnyfargestudio.no/

Du kan male ting du har fra før, eller skaffe noen planter. Jeg synes det er litt morsomt at planter kan være trendye, men akkurat nå er Monstera Deliciosa å finne i de fleste interiørblader. Tropisk og stor.

Mulig jeg skeiet litt ut her nå, men interiør er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...