Gå til innhold

Elizabeth Arden Pro


Tibbie

Anbefalte innlegg

Noen her som bruker Elizabeth Arden Pro?

Jeg sliter med dehydrert hud, og en hudpleier anbefalte meg dette merket. Jeg har nå kjøpt to produkter for dehydrert hud som også skal jevne ut hudtonen; peel pads og intense hydrating cream (klikkbare linker). Tenker å kjøpe hele serien, men siden produktene koster litt tok jeg det viktigste først.

Huden min er skikkelig rød hele tiden, som om den er solbrent. Det svir litt, som den vanligvis gjør når den er solbrent. Jeg merker også at huden flasser av, noe som vises veldig godt når jeg bruker sminke. Jeg tenker at dette kanskje kommer av syren som er i padsene?

Så jeg lurer på; er det meningen at det skal være sånn? Er det et bra tegn? Jeg aner jo ikke om det er sånn det skal være når hudtonen skal bli jevnere og porer minkes, eller om jeg bare har en allergisk reaksjon :P

Jeg har forresten alltid brukt solfaktor 50 ved bruk av kremen (bortsett fra om natten)!

Og hva bør være det neste produktet fra EAP som jeg bør prioritere? : ) Tips?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde den serien, men reagerte på den. 

Ble rød, flassete, huden føltes sår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Dermaceutic en periode men kremen ga fort for lite fukt.  Prøvde så Babor og det ble totalt krasj for min hud! Jeg er 33 og har aldri hatt store problemer med kviser men nå så jeg plutselig ut som en 14 åring... helt jævli. Så byttet jeg over til EAP og så etter kun få dager store forskjeller. Huden ser helt perfekt ut og jeg er storfornøyd! Bruker "alt" i serien og kommer nok aldri til å slutte med det. Gi den litt tid, huden skal sakte tilvennes produktene, et produkt hver uke i starten før du trapper opp med flere produkter. Elsker perl pads, ser alltid stor forskjell dagen etter jeg har brukt dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har brukt EAP-produktene i ca 2 år nå. Blant annet de samme peel padsene som du bruker.

Jeg ville prioritert og begynt med rensen, så scruben og etterhvert 1-2 serum før investering i peel padsene, da de er ganske sterke. Det er nok de som er grunnen til at du flasser ja. Husk at du skal bygge opp bruken med de. Starte med 1 gang i uka i et par uker og øk gradvis etterhvert. Til 2-4 ganger i uka, men husk at de aldri skal brukes to dager på rad da det blir altfor sterkt for huden. Og stryk kun over med lett hånd, ikke gni hardt.  Det svir litt og det er normalt de første 5 minuttene etter du har brukt padsene, men dersom du er ser og føles solbrent ut lenge etterpå anbefaler jeg at du tar en lengre pause fra dem. Ikke bruk så sterke produkter på irritert hud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne den replenishing-maska forresten! Den er utrolig god, anbefales på det sterkeste! Den fukter og kjøler ned, ideell etter at du har brukt peel padsene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...