Gå til innhold

Kjenner du noen med rar klesstil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.6.2017 den 10.37, Perelandra skrev:

Jeg hadde en lærer på videregående som alltid gikk med samme bukse. Buksa var greit nok etter moten på den tida, men i løpet av et skoleår så henne aldri i noen annen bukse. Jeg tenkte hun kanskje gikk med visse klær på visse ukedager, og at det var derfor hun alltid hadde på samme buksa når jeg så henne. Denne teorien måtte jeg imidlertid forkasta da vi hadde henne som vikar. Buksa var aldri skitten eller sjuskete, så enten måtte hun vaske den stadig, eller så hadde hun skapet fullt av prikk like bukser. Jeg mistenker at det siste er sannheten.

Jeg hadde en fysikklærer som gikk med den samme lilla, langermede skjorten hver eneste dag. Èn dag dukket han opp i en stram, sort t-skjorte, og alle elevene så på hverandre i forvirring og tenkte at dagen man aldri trodde skulle komme hadde kommet. :laugh: Veldig dyktig, men sær, lærer. Alle likte han godt, så dette var bare en ekstra morsomhet. 

Anonymkode: 02e24...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en sånn person som gjerne kjøper flere av samme sort om jeg finner et plagg jeg liker(jeg er så himla pirkete:P) Men helst i forskjellige farger da, slik at folk i det minste ser at jeg faktisk skifter :fnise:

Vet ikke om dette klassifiserer seg som rar klesstil, men heller litt kul. Jeg var på besøk hos noen på et sykehjem, og pasienten på nabo-rommet hadde hatt besøk av en venninne. Ut kom hun etter besøket, en gammel, rynkete dame med opprevne jeans, høye stiletter, mønstret bluse, biker skinnjakke og veske med nagler på. Håret var nesten helt hvitt og i en slags pixie-cut eller hva jeg nå skal kalle det. Synes hun var spesiell, men tøff:)

Anonymkode: c567e...ba6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en lærer som alltid matchet farger på klær og sminke. Hun var ca 50, normalt utseende, alltid mørk blå jeans, singlet, cardigan og pene hæler. Singlet, cardigan og hæler var dog alltid samme farge, på en prikk, og det samme var øyeskygge og eyeliner! De fargene hun stort sett brukte var turkis, ulike grønne nyanser, lillatoner og mørk blå. Altså lilla sminke, sko og tøy på overkroppen, en ny farge neste dag... 😊

Anonymkode: c0928...540

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega går stort sett bare i tights eller for korte skjørt (Over knærne). Har vel en 15 kg ekstra, og da skal man ikke gå med magetopp under en gjennomsiktig en! Og hun har tilsynelatende 2 bher. 1 utvasket sports bh, og en utvasket som sikkert var rosa en gang i tiden. Klesstilen er litt alternativ, og hun blir vanskelig å ta seriøst. 

Anonymkode: 99808...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lærer som alltid gikk i grønt. Grønn cardigan, grønn underdel, grønne briller. Hun hadde til og med grønn bil og grønne sokker. 

Anonymkode: 02e24...980

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ja, naboen bruker grillvotter/gryteklutvotter som vanlige votter 😂😂

Anonymkode: d86e6...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/30/2017 at 9:13 PM, AnonymBruker said:

En kollega går stort sett bare i tights eller for korte skjørt (Over knærne). Har vel en 15 kg ekstra, og da skal man ikke gå med magetopp under en gjennomsiktig en! Og hun har tilsynelatende 2 bher. 

For da skal man ikke gå med magetopp? Sier hvem? 

Og hvordan vet du at hun har to bh-er? Og er det noe problem for deg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alle som går i kulottebukser ser rare ut, hiv på et par hvite digre joggesko og stilen er komplett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...