Gå til innhold

Kjenner du noen med rar klesstil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva går de med isåfall som gjør at de skiller seg ut? Naboen min går i grilldress konstant. Uansett om det er 25 + eller 25 -. Jeg ser også flere damer med rare flagreskjørt i merkelige farger og masse merkelig pynt i håret. Artig at folk tør å skille seg ut da :) 

Anonymkode: 36d60...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i butikk og har sett mange forskjellig klesstiler og kombinasjoner. Men sjelden jeg egentlig legger merke til det. Det rareste jeg opplever er kunder med dårlig hygiene.

Anonymkode: ced81...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg har ein kollega som konsekvent kler seg i klede som er uflatterande, til det punktet at eg trur det er eit grunnprinsipp i klesstilen hennar. Veldig merkeleg, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som er ca 30 år. Hun kan f.eks finne på å gå i en knallrød jakke og oransje slengbukse. Hun har litt den stilen som jeg kanskje hadde når jeg var tolv år:p

Anonymkode: 8d4da...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega kler seg som om han skal ut i skogen på jakt, konstant. Det ser litt pussig ut i kontorlandskapet. Vi snakker terrengsko, type tur/jaktbukse, kamuflasjet-skjorter, full pakke. Det begynte plutselig, da han fikk seg hund og skulle begynne å jakte. Så med mindre han kastet alle de normale jeansene og t-skjortene sine, så har han jo normale ting å gå i også. Men det er tydeligvis en voldsomt Greie dette med jakten, at nå skal alle se at han driver med sånt. 

 

Anonymkode: defc3...9ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lærer på videregående som alltid gikk med samme bukse. Buksa var greit nok etter moten på den tida, men i løpet av et skoleår så henne aldri i noen annen bukse. Jeg tenkte hun kanskje gikk med visse klær på visse ukedager, og at det var derfor hun alltid hadde på samme buksa når jeg så henne. Denne teorien måtte jeg imidlertid forkasta da vi hadde henne som vikar. Buksa var aldri skitten eller sjuskete, så enten måtte hun vaske den stadig, eller så hadde hun skapet fullt av prikk like bukser. Jeg mistenker at det siste er sannheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg bare elsker farger! Typisk outfit: neongul kjole, turkise joggesko, grønn bolero, rød sekk og rosa smykker.

Ser litt spesielt ut, men jeg har alltid misunt henne selvsikkerheten det må kreve å virkelig gi blaffen i hva andre synes om en! Dessuten blir man i skikkelig godt humør av å være rundt henne :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Har en nabo, som alltid går i de arbeidsklærne som tilhører plassen han jobber, syns det er litt rart. Har mange ganger lurt på om han ikke har egne klær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega som går med bare ben i badesko (sånne flipflopere med plastsnor mellom stortåa) fra 1.mai til 30. september. Og skjørt til kneet. Vi jobber i et kontorlandskap midt i Oslo.

Anonymkode: da5e2...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kollega kler seg som om han skal ut i skogen på jakt, konstant. Det ser litt pussig ut i kontorlandskapet. Vi snakker terrengsko, type tur/jaktbukse, kamuflasjet-skjorter, full pakke. Det begynte plutselig, da han fikk seg hund og skulle begynne å jakte. Så med mindre han kastet alle de normale jeansene og t-skjortene sine, så har han jo normale ting å gå i også. Men det er tydeligvis en voldsomt Greie dette med jakten, at nå skal alle se at han driver med sånt. 

 

Anonymkode: defc3...9ec

OT, men tror kollegaen din er her på kvinneguiden.:laugh: Var i alle fall en bruker i den tråden om hvor menn i 30-årene kjøper klær, som bare handlet klær fra sportsmerker (begrunnelsen var hunden....).

Endret av kanelsnurr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent går alltid i korte skjørt og veldig rare strømper. Hun har også alltid håret i veldig rare musefletter. 

Hun er helt hekta på Japan og alt som har med Japan å gjøre, så hun prøver å se it som de Japanske jentene. 

Alle reagerer på klesstilen hennes. Hadde jo vært greit om stilen hadde kledd henne, men det gjør den ikke og hun klarer ikke engang å matche farger....

Endret av Spiteful
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott når folk skiller seg ut og har pyntet seg. Sterke farger og flagreskjørt som du sier, synes jeg er så flott.

Har noen venninner som gjerne skiller seg ut med egen klesstil. Skiller meg ofte ut selv. Jeg elsker å gå med lange strikkeskjørt. Veldig sjelden jeg går med bukse. Har venninne som stort sett går med litt for store skjorter og ballongbukse. Synes hun er tøff.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tigress skrev:

Eg har ein kollega som konsekvent kler seg i klede som er uflatterande, til det punktet at eg trur det er eit grunnprinsipp i klesstilen hennar. Veldig merkeleg, altså. 

Det minner meg om en historie fortalt av en kvinne som ble voldtatt. Hun var glad for å bli gammel og uattraktiv, for hun ville ikke risikere bli voldtatt igjen. Hun følte seg trygg når hun ble "gammel og stygg". 

Anonymkode: f1f32...a09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det minner meg om en historie fortalt av en kvinne som ble voldtatt. Hun var glad for å bli gammel og uattraktiv, for hun ville ikke risikere bli voldtatt igjen. Hun følte seg trygg når hun ble "gammel og stygg". 

Anonymkode: f1f32...a09

Trur ikkje dette har noko som helst relevans for kollegaen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En professor på universitetet jeg gikk på gikk i shorts absolutt hele året rundt.. Samma om det var snø og dritt, han gikk i shorts. 

En annen kollega kjører helsetrøye og bermudashorts på jobb, i kontorlandskapet, med en gang temperaturen går over 18 grader. Kjekt når man jobber i en bedrift med hovedsaklig banker som kunder, og man må lose drakt- og dresskledde bankfolk forbi pulten hans for å komme til konferanserommet... 

Anonymkode: defc3...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en nabo som alltid kler seg i tights og topp, sommer som vinter, men tar på en hettejakke om det blir minusgrader. Hun er vel femti tenker jeg, aldri sett henne i andre klær. 

Har en mannlig nabo som også bruker tights og treningsjakke og knelange sportsokker over tightsen. Aldri sett han i noe annet heller. Han er førtifem tenker jeg. 

En kompis av meg går alltid i treningsdresser, blir det kaldt, bare ett ekstra lag eller to. Reine babushkaen når han kommer på besøk om vinteren, for du vet aldri hvilken farge det er på treningsdressen eller hvor mange lag som skal fjernes før han er temperaturmessig fornøyd. 

Har ei venninne som alltid bruker knestrømper av bomull til shorts eller skjørt, egentlig litt kult. 

En engelsk kollega går alltid i fotballdrakt på jobb.

 

Anonymkode: 884cf...547

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 10.37, Perelandra skrev:

Jeg hadde en lærer på videregående som alltid gikk med samme bukse. Buksa var greit nok etter moten på den tida, men i løpet av et skoleår så henne aldri i noen annen bukse. Jeg tenkte hun kanskje gikk med visse klær på visse ukedager, og at det var derfor hun alltid hadde på samme buksa når jeg så henne. Denne teorien måtte jeg imidlertid forkasta da vi hadde henne som vikar. Buksa var aldri skitten eller sjuskete, så enten måtte hun vaske den stadig, eller så hadde hun skapet fullt av prikk like bukser. Jeg mistenker at det siste er sannheten.

Der må jeg arrestere deg. Jeg hadde en yndlingsbukse på ungdomsskolen - så fin at jeg hadde 3 av samme sort! Så den var alltid ren  - for å si det sånn, men jeg ble dritsur en dag en gutt i klassa visket til en jente i klassen at nå gikk jeg i samme buksa tre dager på rad. Jeg var for sjenert til å forsvare meg og si sannheten - for jeg skifta faktsik bukse hver dag - selv om dongeri godt kan brukes mange dager på rad! Den var jo alltid ren og ny da! Greit nok om den var flekkete eller stinket! 
Etter det kjøpte jeg meg tre ulike bukser og skiftet hver dag, så alle skulle se at jeg faktisk skiftet bukse hver dag. 
Alt folk skal legge seg borti.

Verre var det med naturfaglææreren, han gikk i den samme jakka og buksa hver dag, samme fettsleiken på håret, og man så skiten og kjente lukta av skiten! Grunnen til at jeg gjorde det så dårlig i det faget, var at jeg ikke holdt ut å få hjelp av han, jeg bare sa jeg skjønte så han skulle gå vekk, for jeg holdt på å spy av lukten! I tillegg røyket han, så han stinket både skit, fett og røyk! FY F!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Anonymkode: 2703d...381

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar klesstil - tjah heller lite kledelig. For singlet er det ikke alle som klær, spesielt ikke om du har lubne, bleke armer. En kollega dame av meg kler seg alltid i singlet, uansett hver. Det er nok jobbantrekket hennes, men jeg tror hun hadde kledd bedre en t-skjorte enn singlet. Lite flatterende for overarmene hennes. Men slikt kan maan joi kke si........ 

Anonymkode: 2703d...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 10.37, Perelandra skrev:

Jeg hadde en lærer på videregående som alltid gikk med samme bukse. Buksa var greit nok etter moten på den tida, men i løpet av et skoleår så henne aldri i noen annen bukse. Jeg tenkte hun kanskje gikk med visse klær på visse ukedager, og at det var derfor hun alltid hadde på samme buksa når jeg så henne. Denne teorien måtte jeg imidlertid forkasta da vi hadde henne som vikar. Buksa var aldri skitten eller sjuskete, så enten måtte hun vaske den stadig, eller så hadde hun skapet fullt av prikk like bukser. Jeg mistenker at det siste er sannheten.

Samme her, naturfagslæreren vår. Vi spurte og han sa han var så dårlig på å plukke ut klær og ikke likte å shoppe at når han fant noe han kledde så kjøpte han mange av det samme plagget. Ble som en uniform.

Anonymkode: a47ed...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...