Gå til innhold

"Eindom og hjem-Rune"


Fiorella

Anbefalte innlegg

Komikerfrue skriver om Eiendom&Hjem i et blogginnlegg i dag uten å nevne navn. Hun skriver at de ikke dukket opp osv, og at de da måtte stå for mye av oppussingen selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Louiah skrev:

Komikerfrue skriver om Eiendom&Hjem i et blogginnlegg i dag uten å nevne navn. Hun skriver at de ikke dukket opp osv, og at de da måtte stå for mye av oppussingen selv.

De var vel for opptatt med selfier og SoMe tenker jeg :vetikke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen spurte komikerfrue om det var eiendom og hjem som hadde stukket av, etter ett par dager var den blogg kommentaren fjernet... hvorfor er hun så feig og sletter den? .... alle veit jo at de hadde de folka løpendes inn og ut av huset, og at det helt sikkert var sponset osv...  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marthes skrev:

noen spurte komikerfrue om det var eiendom og hjem som hadde stukket av, etter ett par dager var den blogg kommentaren fjernet... hvorfor er hun så feig og sletter den? .... alle veit jo at de hadde de folka løpendes inn og ut av huset, og at det helt sikkert var sponset osv...  

Er det mulig og være så lite seriøst firma?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt dette firma på snapchat.. Men nå er det år og dag siden de la ut noe.

Er det ikke så mye penger og tjene på og kun sponse bloggere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Jeg har fulgt dette firma på snapchat.. Men nå er det år og dag siden de la ut noe.

Er det ikke så mye penger og tjene på og kun sponse bloggere?

mulig de (han) bare ville bli kjendis, så derfor de gjorde ett skikkelig stunt, også bare droppet de alt når han begynte å tilbringe tid "privat" med jan thomas? (de er på flørtern ref intervju  vg juni 2017 så det er ikke spekulasjon).  de har jo uttalt til vg at de er like pr kåte begge to. 

Endret av marthes
endret etter "nye" opplysninger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, marthes skrev:

mulig de (han) bare ville bli kjendis, så derfor de gjorde ett skikkelig stunt, også bare droppet de alt når han begynte å ligge med jan thomas? (de er kjærester så det er ikke spekulasjon, og jeg regner med at de ligger med hverandre som alle andre kjærestepar som er godt voksne).  de har jo uttalt til vg at de er like pr kåte begge to. 

Er det bekreftet på noe vis at de er kjærester?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, neiognei skrev:

Er det bekreftet på noe vis at de er kjærester?

leste bare intervjuet med vg nå fra juni hvor de ikke ville definere seg selv da, så da er det vel like lite offisielt som vendela og petter var... så da får jeg endre til "veldig godt kjente/flørtere" eller noe sånt. hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, marthes skrev:

leste bare intervjuet med vg nå fra juni hvor de ikke ville definere seg selv da, så da er det vel like lite offisielt som vendela og petter var... så da får jeg endre til "veldig godt kjente/flørtere" eller noe sånt. hehe

Aner ikke jeg altså. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, neiognei skrev:

Aner ikke jeg altså. :)

ble litt usikker selv da så valgte å endre litt , sånn at det kanskje ikke blir moderert bort... hehe :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

De definerte seg som på flørteren. Nylig sa Jan Thomas i en podkast at han hadde tidligere ligget med snekkeren sin og at de var begge veldig velutstyrte og ar det ikke var iså lurt å ligge med snekkeren sin 😊 Rune pusset vel opp leiligheten hans. Så han er engasjert i viivilla nå og at han har fått et nytt barn med en kjærest i tillegg til barnet han har fra før. Hjemmesiden til eiendom og hjem er borte så det er kanskje det firmaet også? Ting skjer fort 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Justlooking skrev:

De definerte seg som på flørteren. Nylig sa Jan Thomas i en podkast at han hadde tidligere ligget med snekkeren sin og at de var begge veldig velutstyrte og ar det ikke var iså lurt å ligge med snekkeren sin 😊 Rune pusset vel opp leiligheten hans. Så han er engasjert i viivilla nå og at han har fått et nytt barn med en kjærest i tillegg til barnet han har fra før. Hjemmesiden til eiendom og hjem er borte så det er kanskje det firmaet også? Ting skjer fort 😊

Nå jobber han vel med Eventyrlig oppussing på TV3 også. :)

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekkeren har samboer og har nylig fått et barn til...så tviler ikke på legningen hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Littlewoman skrev:

Snekkeren har samboer og har nylig fått et barn til...så tviler ikke på legningen hans. 

Kan jo være han liker litt av hvert 😜

Flink handyman uansett!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Littlewoman skrev:

Snekkeren har samboer og har nylig fått et barn til...så tviler ikke på legningen hans. 

Er jo mange som er bisexuelle...  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...