Gå til innhold

Han vil ikke bære blomst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være tull. Du høres helt blåst ut som krever at han skal gå med blomst om han er allergisk. Kunstige blomster er uansett uber harry så det ville jeg styrt unna. Mange brudgommer som ikke bruker knapphullsblomst av ulike grunner. Feks ikke vil stikke hull i svindyr smoking. Mannen min hadde knapphullsblomst da vi giftet oss, men det var fordi han ville selv. Jeg synes nesten det er finere uten.

Anonymkode: 8d43f...f26

Jeg har ikke krevd eller sagt vanlig blomst der om du leser. Det blir ingen smoking på han eller. Han vil kun ha vanlig dress. Lokalet kommer til å bli pyntet med kunstige blomster selv om du mener det er harry. Han er allergisk og det er flere andre gjester også. Skulle bare mangle at vi ikke tok hensyn til det. Men litt pynt må vi ha på bordene og da pynter vi det med kunstige blomster som folk tåler. 

Anonymkode: 61905...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.6.2017 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke krevd eller sagt vanlig blomst der om du leser. Det blir ingen smoking på han eller. Han vil kun ha vanlig dress. Lokalet kommer til å bli pyntet med kunstige blomster selv om du mener det er harry. Han er allergisk og det er flere andre gjester også. Skulle bare mangle at vi ikke tok hensyn til det. Men litt pynt må vi ha på bordene og da pynter vi det med kunstige blomster som folk tåler. 

Anonymkode: 61905...67f

Om jeg måtte gå for kunstige blomster, ville jeg droppet blomster helt.. Har aldri sett kunstige blomster som ser bra ut! 

Anonymkode: 8d43f...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 1.45, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha en vanlig blomst der ser jeg siden han er allergisk. Jeg har derfor nevnt kunstig blomst eller lommetørkle som noen nevnte. Han vil ingen av delene. Da synes Jeg at han er sta.  Jeg ønsker at han skal skille seg ut fra alle andre den dagen. 

Han har heller ikke deltatt på noe særlig av planleggingen foreløpig. Det tok mndvis å få noen svar på hvor og når han kunne tenke å gifte seg. Hver gang jeg har kommet med forslag som gjelder bryllupet så er svaret får se.. vi burde snart finne ut av hvor vi kan kjøpe kunstige blomster til lokalet også, men hos han haster ingenting. 

 

 

Anonymkode: 61905...67f

:klo: Hvorfor skulle noe haste for han? Dette er jo, med all tydelighet ikke et bryllup men din egotripp.

Jeg heier på brudd før bryllupet - en mann skal like lite finne seg i en kontrollerende kjerring som en kvinne skal finne seg i en kontrollerende tosk. 

 

Herrefred. :ler: 

Anonymkode: d56ff...b62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Nå skriver jeg jo faktisk i hoved innlegget at han kan ha en kunstig blomst der. Det er han ikke allergisk mot. Både moren hans, min mor og jeg ønsker det. 

Anonymkode: 61905...67f

Men TS...du skal gifte deg med en mann, og han viser seg å være en sånn mann som ikke har lyst til å ha blomst i knapphullet. Sånn er han, og det skader da vel virkelig ingen om han kan få lov til å være som han er? Vil du gifte deg med den han er, eller er du ute etter en du kan forme i ditt bilde? Det er da virkelig uansett ingen krise, og utrolig teit å lage et styr rundt! 

På 21.6.2017 den 1.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd så mange ganger å snakke med han om diverse ting rundt bryllupet.. Men alt jeg møter er svar som .. får se, kanskje. Jeg var og er fortsatt intr i å høre hans meninger rundt det hele men med sånne svar kommer vi heller ikke videre. Vi er enige om ca antall gjester og fotograf da og hva vi skal ha på oss.

Anonymkode: 61905...67f

Det kan nesten høres ut som han har fått kalde føtter? Kanskje ikke så usannsynlig, når han ser hvordan du styrer på for å få dette til å bli akkurat sånn du vil ha det?

På 21.6.2017 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke ha lommetørkle heller...

Anonymkode: 61905...67f

Nei, skulle du ha sett! Jeg tror virkelig dette bryllupet må avlyses, altså. Hvilket svik! :daane: 

Anonymkode: 9a252...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg måtte gå for kunstige blomster, ville jeg droppet blomster helt.. Har aldri sett kunstige blomster som ser bra ut! 

Anonymkode: 8d43f...f26

Da har du ikke sett mine blomsterarrangement

Anonymkode: 0f3fa...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.6.2017 den 1.45, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha en vanlig blomst der ser jeg siden han er allergisk. Jeg har derfor nevnt kunstig blomst eller lommetørkle som noen nevnte. Han vil ingen av delene. Da synes Jeg at han er sta.  Jeg ønsker at han skal skille seg ut fra alle andre den dagen. 

Han har heller ikke deltatt på noe særlig av planleggingen foreløpig. Det tok mndvis å få noen svar på hvor og når han kunne tenke å gifte seg. Hver gang jeg har kommet med forslag som gjelder bryllupet så er svaret får se.. vi burde snart finne ut av hvor vi kan kjøpe kunstige blomster til lokalet også, men hos han haster ingenting. 

 

 

Anonymkode: 61905...67f

Kanskje han trenerer fordi han ikke har lyst til å gifte seg?

Anonymkode: d3d6f...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er neppe første vordende ektemann som får panikk når brud og evt begges mødre tar av på planleggingsfronten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg måtte gå for kunstige blomster, ville jeg droppet blomster helt.. Har aldri sett kunstige blomster som ser bra ut! 

Anonymkode: 8d43f...f26

Bortsett fra kunstige orkideer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.6.2017 den 2.10, AnonymBruker skrev:

Det er nok litt det at jeg har sett for meg hvordan det skal være, samt at jeg i tillegg aldri har sett en brudgom uten knapphullsblomst. Synes forsåvidt jeg har gjort mye i hans favør som kunstige blomster i lokale, bryllups kake med fondant og ikke marsipan pga nøtte allergi. Men det er i hovedsak pga Allergi. I tillegg ville jeg egentlig ha 3 retters middag men gav etter for koldtbord. 

Lommetørkle var ingen dårlig idé. Takk.

Anonymkode: 61905...67f

Mye i hans favør? Han har allergi! Seriøst? 

Stakkars deg......

Anonymkode: 6fa35...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.6.2017 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke krevd eller sagt vanlig blomst der om du leser. Det blir ingen smoking på han eller. Han vil kun ha vanlig dress. [...]

Anonymkode: 61905...67f

Er han egentlig en type som liker å være midtpunkt og skille seg ut? Hvis ikke, tenker jeg egentlig at han har mer enn nok med å stå ved alteret foran alle og sitte på hedersplass ved bordet, om ikke han skal være blikkfang resten av kvelden også. Du tenker veldig mye på hvor mye du har gitt etter for ham, men har han også gitt etter for deg? Ville han ha stort bryllup i det hele tatt? Hvis ikke, tenker jeg han allerede har gått mye på akkord med egne øsnker, og at han bør få gå med dress som han vil uten at det skal utløse såre følelser hos deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si om din far vil at din blivende ektemann skal gå med en kunstig blomst?

Anonymkode: 138b7...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...