Gå til innhold

Mammabanden (snapchat)


Perle

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det finnes noen tråd om "Mammabanden" her inne, så starter en. 

Har ei barn, men er følger ene og alene pga. Manuela (Passion 4 baking/ Love Manuela). 

 Jeg ELSKER henne :ninuskapus:  Hva hun har fått til, og det hun deler av sin personlige historie er så sterkt! 

 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fulgte tidligere, når det var "ukjente" damer som var med. Nå som bloggere og kommersielle er med som gjester så har jeg droppet dem. De følger jeg noen av uansett. Elsker forresten Aisha 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny følger, og lurer på hvem hun som snappet for de  i går er?

(hun fra vestlandet)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Perle skrev:

Er ny følger, og lurer på hvem hun som snappet for de  i går er?

(hun fra vestlandet)

 

Hun er fra Haugesund :) Du finner henne på instagram på milenabua :) 

Endret av Maskopi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Perle skrev:

Er ny følger, og lurer på hvem hun som snappet for de  i går er?

(hun fra vestlandet)

 

Hun som snappet i går er vel en av de faste tror jeg? Husker ikke hva hun heter, men synes hun er kul!
Har heller ikke barn (enda), men har fulgt dem i et par mnd nå :) Liker variasjonen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Var det der annebrith dukka opp?

Slettet en snap der hun skulle være gjest 👎🏻 eller sluttet å følge,heter det vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dollyådi skrev:

Jeg fulgte tidligere, når det var "ukjente" damer som var med. Nå som bloggere og kommersielle er med som gjester så har jeg droppet dem. De følger jeg noen av uansett. Elsker forresten Aisha 

Aisha er favoritt her også!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ricecrispies skrev:

Var det der annebrith dukka opp?

Slettet en snap der hun skulle være gjest 👎🏻 eller sluttet å følge,heter det vel

Hun var med en dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenny90
3 minutter siden, ninab82 skrev:

Er det bare grundere som er med? 

Nei dem har temauker hvor det nå er grunder uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuela var bare med en dag. Altså, jeg syns det var en kjempe fin snappedag. Passion, Oprah, følg din indre stemme. Det lyste igjennom skjermen at hun mente det.

Noen snappedager er artige, andre er ikke fult så bra. Vi finner vel våre favoritter. Aisha er ikke fast lenger :/ Sanna er min favoritt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Jenny90 skrev:

Nei dem har temauker hvor det nå er grunder uke :)

takk for svar:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Liselotte skrev:

Manuela var bare med en dag. Altså, jeg syns det var en kjempe fin snappedag. Passion, Oprah, følg din indre stemme. Det lyste igjennom skjermen at hun mente det.

Noen snappedager er artige, andre er ikke fult så bra. Vi finner vel våre favoritter. Aisha er ikke fast lenger :/ Sanna er min favoritt.

Bare jeg som irriterer meg over bruken av ordet passion? Nå er jo ikke Manuela norsk, men det har smittet over til blant annet Anne Brith. "dette er MIN passion!".. Nei, kjære. Det er din lidenskap. :P undres på om de vet hva ordet betyr når de ikke evner å bruke det norske. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuela er sikkert litt språkforvirret. Hun er fra holland, har bodd i norge, og bor nå i sverige. Men, bloggen heter passionforbaking. Så det går godt i hop med at dette er hennes passion. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Synes det er gøy med de faste, mindre imponert over at de inviterer inn Anne Britt, Villa Paprika, Ørjan Burøe osv.. 😴😴😴

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Satellites skrev:

Synes det er gøy med de faste, mindre imponert over at de inviterer inn Anne Britt, Villa Paprika, Ørjan Burøe osv.. 😴😴😴

Helt enig! De kan vel promotere seg selv i egne kanaler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, både når AB, VP og ØB er invitert inn, så gidder jeg ikke å titte innom for å se på snapstoryen engang. :dany:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger når konatil er med, har sansen for henne! 
 

ØB kunne sikkert også vært interessant om han hadde holdt seg til tema eller i alle fall snappet en av de dagene han var hjemme med familien. Dødskjedelig med ''shoppingtur med mr. endakjedeligerekollega på Island'' :sprettoy:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...