Gå til innhold

Hva synes du om gult gull?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker absolutt ikke gult gull. Det ser ganske ille ut etter min mening.

Anonymkode: 5c668...522

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Platina er jo mye dyrere enn gult gull da..men ser nokså likt ut som hvit gull

Anonymkode: 5f8e7...179

Ja platina er mye dyrere enn gull, men det ser ikke særlig fint ut. Sølv er egentlig vakrere. 

Men det er bare gull som ser og føles som gull. Det er et veldig fasinerende metall. Både tyngden og glansen. Det er egentlig trist at det er så kostbart, derfor blir dette ukjent for de fleste. 

Gull har uansett en helt egen status som DET edle metallet. Kanskje fordi det er sannsynligvis er det første metallet vi mennesker oppdaget. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ikke en eneste ting i hvitt gull. 

Min giftering er helt enkel og i gult gull, smal er den også etter eget ønske. 

Personlig så synes jeg gifteringer i gult gull er penest, Men det er min mening.

Anonymkode: df05e...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt gull ser ut som sølv, så foretrekker gult gull. Er mange ulike nyanser i gult gull oppdaget jeg da vi skulle ha gifteringer.

Anonymkode: 9d198...bd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg var nylig i statene og ei i en sånn smykkebutikk :rodmer: der sa at gult gull var på vei inn igjen. Jeg liker for min egen del både platina, hvitt, gult og roségull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, men kler det absolutt ikke selv pga hudfargen. Bruker derfor rosegull og hvitt gull selv.

Men skulle veldig gjerne kledd det, for synes det er mange flotte smykker i gull. Nydelig på de med mørke hudtoner.

Anonymkode: c6fea...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns gult gull i wedding band er veldig fint. 

Anonymkode: c7761...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at gifteringer skal være i gult gull. Ellers ser det ut som en vanlig sølvring og ikke en giftering. Gifteringer skal være tidløse synes jeg, siden man skal ha den på fingeren hele livet. Gult gull er mer tidløst enn alskens andre metalltyper som forandrer seg med motebildet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gult gull er finere (jeg liker ikke hvitt gull i det hele tatt), og selvsagt kan man ha sten i gult gull. Min giftering er en spennring med diamant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifteringene skal dere forhåpentligvis ha livet ut, så det blir bare dumt å følge dagens trend. Kjøp de dere liker best :)

Anonymkode: 8d60a...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker selv hvitt gull best, så hadde så klart valgt det. Men du velger selvsagt det du synes er finest 😁

Anonymkode: df265...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult gull er finest. Hvitt gull ser ut som sølv, og da kan man likegodt velge det, mye billigere. Det er jo bare en selv som vet at det er hvitt gull og ikke sølv. Kan så vidt se forskjell hvis jeg har hvitt gull og sølv ved siden av hverandre, så hva er vitsen.

Nei gult gull er også mye finere.

Anonymkode: 8f13b...ca5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/19/2017 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker det selv, og synes det er pent til min hudfarge/tone, men jeg er "redd" folk flest synes det er skikkelig avleggs og stygt når det er snakk om ringer med sten. 

Er det bare hvitt gull og platina som gjelder? 

Anonymkode: 08f8e...da1

Liker det ikke. Har mye av det,men brukes ikke. Nå liker jeg rødt gull

Anonymkode: ba716...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp det du liker best og det som kler deg. Selv kler ikke hudtonen min gult gull men jeg falt veldig for rosegull. Veldig diskret og kobbertonen passer min hudtone. De på gullsmeden sa også at det har blitt mer og mer populært i og med det kler nordisk hud godt. Allikevel tror jeg vi lander på hvitt gull med den grunn at det passer med sølv og hvitt gull som jeg stort sett har i alt annet av mine smykker. Dessuten syntes mannen den rosegullen ble for diskret :fnise: Det er jo viktig å se at man er gift som han sa :ler:

Anonymkode: 5cf70...786

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer virkelig an på hva som ser best ut på huden din... om du har kald eller varm hudtone. Selv har jeg kald, så liker best hvitt gull, og har det i forlovelsesring og giftering. Mannen min har varm hudtone, så han har gult gull i sin ring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker gult gull! Er nok fordi det passer best til min hudtone.

Man må velge det som man liker selv, moter kommer og går. 

Anonymkode: 04408...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hvitt gull er finest på meg selv, men gult gull er definitivt mer vedlikeholdsfritt 

Anonymkode: 01e7b...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg hvitt gull som giftering, men da vi prøvde ringer var gult gull det eneste som føltes riktig og det var det som definitivt så best ut. Jeg angrer overhodet ikke. 

Men er det snakk om andre smykker/ringer så har jeg aldri likt gult gull.

Anonymkode: 68956...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...