Gå til innhold

Hva synes du om gult gull?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker det selv, og synes det er pent til min hudfarge/tone, men jeg er "redd" folk flest synes det er skikkelig avleggs og stygt når det er snakk om ringer med sten. 

Er det bare hvitt gull og platina som gjelder? 

Anonymkode: 08f8e...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er stygt, men det betyr ikke at andre ikke kan kle det.

Anonymkode: ccd7d...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker gult gull. Liker ikke hvitt gull.

Anonymkode: b6827...977

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo «alle» foretrukket hvitt gull eller platina i 15 år, så jeg har digget gult gull det meste av denne perioden nærmest på trass :fnise:

Anonymkode: a54a7...f88

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Om du vil bruke gult gull, så bruker du det. Samme hva andre måtte mene det er du som skal bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forlovelsesring i hvitt gull og giftering i gult. Syns begge deler er veldig fint.

Anonymkode: 69fc6...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noe glad i gult gull. Har et noen ringer og et par smykker i gult gull som jeg har fått i gaver, men disse blir svært sjeldent brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker da gult gull. Syntes det er penest når det gjelder gifteringer og forlovelsesringer. Syntes hvitt gull/sølv ser mer ut som "vennskapsringer" og gult gull er mer ordentlig giftering, men det er jo selvfølgelig hver sin smak. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult gull er det eneste som gjelder.

Hvitt gull er hypet opp av folk som ikke har råd til ekte vare :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Gult gull er fint! Men det må bare ikke bli for mye. Det gjelder forsåvidt alt. Men gult gull med stener er penest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker hvitt gull til meg selv, bare fordi det er en farge som står bedre til min hudtone og mesteparten av de smykkene jeg har fra før. Min ring blir uansett uten sten fordi jeg liker det enkle. Men det er du som skal ha din ring, så da er det det samme hva andre synes. Du velger utifra din egen smak, og må ikke tenke på hva andre kan tenke om det.

Gult gull er også veldig tradisjonelt, og tradisjoner er det fint å ta vare på. Det er på ingen måte avleggs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det på ringer og halskjeder, men ikke i armbånd av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det an å se forskjell på hvitt gull og sølv sånn egentlig? Syntes de ser helt like ut. Gult gull kan være fint det, men som noen andre sa så er det veldig fint med hvitt og gult sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker kun hvit gull, jeg passer ikke gult gull. Hva andre har bryr jeg meg lite om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stan skrev:

Gult gull er det eneste som gjelder.

Hvitt gull er hypet opp av folk som ikke har råd til ekte vare :laugh:

Platina er jo mye dyrere enn gult gull da..men ser nokså likt ut som hvit gull

Anonymkode: 5f8e7...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker det selv, og synes det er pent til min hudfarge/tone, men jeg er "redd" folk flest synes det er skikkelig avleggs og stygt når det er snakk om ringer med sten. 

Er det bare hvitt gull og platina som gjelder? 

Anonymkode: 08f8e...da1

Syns det kan være pent, kan ikke bruke det selv pga allergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, matters2matter skrev:

går det an å se forskjell på hvitt gull og sølv sånn egentlig? Syntes de ser helt like ut. Gult gull kan være fint det, men som noen andre sa så er det veldig fint med hvitt og gult sammen.

Det er litt forskjellig glans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva andre velger å bruke, men jeg personlig kunne ikke tenkt meg å ha annet enn hvitt gull. Syns gult gull er lite fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker best gult gull og i tillegg passer det best til din hudtone. Hvorfor bry seg om hva andre synes da? Jeg bruker selv gult gull for det kler meg bedre enn hvitt. Synes gult gull er pent. Har aldri slått med at det er avleggs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best gult gull selv.

Nå de siste årene så har det jo kommet mer og mer både av gult og rødt gull på markedet. Ikke avleggs overhodet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...